T-Mobile heeft in DECEMBER problemen gehad met ABBONEMENTEN!
Geplaatst: 07 apr 2007 18:45
In oktober werd ik gebeld omdat mijn oude contract afliep, dit om een nieuw contract te regelen. In november/december heb ik besloten dit te regelen en 15 december zou mijn nieuwe contract ingaan.
In januari kreeg ik een hoge rekening maar dit zou kunnen kloppen want ik was naar het buitenland en heb daar wel gebeld. Dus ik netjes betaald.
Mijn rekening in februari was nog hoger. Dus nu begon ik te twijfelen. Ik ben een constante beller en heb dus niet echt uitschieters. Dus ik checkte me contract en dit klopte dus niet. Mijn nieuwe contract was niet ingevoerd en mijn oude contract liep gewoon door. Dus ik gelijk T-mobile gebeld. Ik verteld dat ik het niet eens ben met de factuur omdat dit gewoon niet mijn contract is. Dus na veel zwoegen en zweten kreeg ik te horen dat ik een herberekening zou krijgen, wat ze eigenlijk pas bij de volgende factuur regelen, en dat ik dan pas hoefde te betalen. Ik ga natuurlijk niet betalen voor een contract dat ik niet heb afgesloten.
2 weken later kreeg ik een aanmaning alsnog van de factuur. Ik weer gebeld en weer WIST T-MOBILE ER NIKS vanaf. Ze konden alleen maar zien dat een betalingsuitstel van 2 weken geregeld is.
Weer zou ik een betalingsuitstel krijgen zodat ze tijd hadden voor een herberekening. 6 april, uiterlijk 7 april zou ik dan moeten bellen om te vragen wat de nieuwe status van de factuur zou zijn.
6 april gebeld en ik kreeg te horen dat IK gebeld zou worden voor 10 april. Voor 10 april houd dus in 6,7,8 of 9 april, maar 8 en 9 april is pasen dus niks gehoord. 10 april loopt mijn betalingsuitstel af en 11 april wordt ik dan geregistreerd bij Preventel.
Volgens mij wordt het voor mij tijd om gewoon die rekening te betalen en tegelijkertijd mijn sim, telefoon en dergelijke terug te sturen en naar een betere provider over te stappen.
In januari kreeg ik een hoge rekening maar dit zou kunnen kloppen want ik was naar het buitenland en heb daar wel gebeld. Dus ik netjes betaald.
Mijn rekening in februari was nog hoger. Dus nu begon ik te twijfelen. Ik ben een constante beller en heb dus niet echt uitschieters. Dus ik checkte me contract en dit klopte dus niet. Mijn nieuwe contract was niet ingevoerd en mijn oude contract liep gewoon door. Dus ik gelijk T-mobile gebeld. Ik verteld dat ik het niet eens ben met de factuur omdat dit gewoon niet mijn contract is. Dus na veel zwoegen en zweten kreeg ik te horen dat ik een herberekening zou krijgen, wat ze eigenlijk pas bij de volgende factuur regelen, en dat ik dan pas hoefde te betalen. Ik ga natuurlijk niet betalen voor een contract dat ik niet heb afgesloten.
2 weken later kreeg ik een aanmaning alsnog van de factuur. Ik weer gebeld en weer WIST T-MOBILE ER NIKS vanaf. Ze konden alleen maar zien dat een betalingsuitstel van 2 weken geregeld is.
Weer zou ik een betalingsuitstel krijgen zodat ze tijd hadden voor een herberekening. 6 april, uiterlijk 7 april zou ik dan moeten bellen om te vragen wat de nieuwe status van de factuur zou zijn.
6 april gebeld en ik kreeg te horen dat IK gebeld zou worden voor 10 april. Voor 10 april houd dus in 6,7,8 of 9 april, maar 8 en 9 april is pasen dus niks gehoord. 10 april loopt mijn betalingsuitstel af en 11 april wordt ik dan geregistreerd bij Preventel.
Volgens mij wordt het voor mij tijd om gewoon die rekening te betalen en tegelijkertijd mijn sim, telefoon en dergelijke terug te sturen en naar een betere provider over te stappen.