Pagina 1 van 1

Orange Actie met Ipod

Geplaatst: 09 apr 2007 21:44
door dimi30
Ik zit met een heel groot probleem met de firma Orange. Ik zal het probleem hieronder uitleggen.

Op 7 december 2006 hebben wij een aanvraag gedaan voor Orange ADSL Family & Telefonie Totaal. Deze aanvraag deden we toen omdat we een telefoonaanbieder en internetprovider wilden hebben, waar alles onder 1 dak zit. We hadden een mooie folder gekregen van Orange. Bij deze actie hoorde een Ipod ter waarde van 149,- euro. Nou is het geval dat die Ipod ons over de streep heeft getrokken.

Op 21 december 2006 werd onze Internet en telefoonaansluiting opgeleverd en konden wij gebruik maken van Orange. Maar helaas stoorde de telefoon heel erg. Na een aantal telefoontjes via een gsm naar Orange kregen we een nieuwe Livebox. Dit is het modem van Orange. Maar de kosten van de gsm waren wel even opgelopen. Daar was/is geen regeling voor te treffen. Jammer, maar helaas.

In de tussentijd heb ik keurig gewacht op onze Ipod. Maar helaas geen Ipod. Toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik een Orangeshop ingelopen. Hier heb ik gevraagd of ik nog een Ipod zou krijgen en wanneer ik die zou krijgen. De medewerker van Orange heeft toen naar de klantenservice gebeld en daar werd gezegd dat ik nog een weekje geduld moest hebben. Na deze week heeft mijn vriendin maar weer gebeld met Orange. Toen werd er gezegd dat wij geen Ipod kregen omdat we 2 verschillende bevestigingen hebben gehad. Hier kunnen wij niets aan doen, dat heeft Orange zo aan oons gestuurd. Ik belde een uur later weer met Orange en kreeg weer een ander verhaal te horen en dat we wel een Ipod kregen. Er werd aangeraden om toch nog even geduld te hebben.

Twee weken later maar weer gebeld. Toen werd er gezegd dat we op een hele verkeerde plaats lagen. De medewerker snapte het helemaal en er is een case van onze klacht gemaakt. Hij adviseerde ook dat we een brief moesten schrijven. Ook dit hebben we gedaan. De medewerker vertelde ons ook dat we gewoon recht hebben op een Ipod.
In deze brief heb ik ook gedreigd om naar kassa en radar te schrijven en daar het hele verhaal kenbaar te maken. Ook heb ik een oplossing aangebracht: ik koop wel zelf een Ipod en stuur de rekening wel naar Orange. Hier moest de medewerker om lachen en zei gelijk dat we dat beter niet konden doen.

Op 21 februari kregen we een brief van Orange dat onze klacht in behandeling is genomen. Onze klacht staat onder nummer 779345. In deze brief staat ook dat we even geduld moeten hebben. Nou hoop ik dat u kunt begrijpen dat mijn geduld al aardig op begint te raken.

2 maart heb ik maar weer Orange gebeld. Weer werd er gezegd dat we geduld moeten hebben en dat binnen twee weken een Ipod onze kant op zou komen.
16 maart maar weer gebeld. Nu konden ze onze Ipod niet traceren. We stonden niet op een lijst. De medewerker zou het gaan uitzoeken en ons daarna even bellen.
Woensdag 20 maart 2007 heb ik weer gebeld omdat we niet worden terug gebeld.
De medewerker kwam weer met het verhaal van de twee bevestigingen. Ik heb de medewerker verteld dat ik het zat ben en dat voor mij de grens is bereikt.

30 maart maar weer een keer gebeld met Orange, nu werd mij verteld dat er spoed achter gezet is. Ik zou worden gebeld door ene Kim. Nu, 9 april 2007, is er nog steeds niets veranderd.

Gezien de hele voorgeschiedenis en de reacties van de Orangemedewerkers concludeer ik dat er wellicht meer mensen moeten zijn die zo aan het lijntje worden gehouden. Veel beloven en niet nakomen. Ik krijg het idee dat Orange zijn afspraken niet kan waarmaken. Dat er te weinig Ipod's zijn besteld en dat de klanten straks te horen krijgen dat er geen Ipod's meer zijn. En dan????

Mijn vraag aan u is of er meerdere mensen dit hebben meegemaakt of kenbaar hebben gemaakt. Mijn vraag is ook of er misschien iets is wat we tegen Orange kunnen beginnen. Ik begin langzaam aan het ergste te vrezen.

Re: Orange Actie met Ipod

Geplaatst: 14 apr 2007 16:30
door Tim2005
Zo lang de voorraad strekt toch?