Neckermann
Geplaatst: 10 apr 2007 15:37
Vorig jaar zomer zijn wij heerlijk op vakantie geweest naar Rhodos. Alles liep prima, auto geparkeerd op schiphol, 1e keer gevlogen en ook dat ging prima, hotel was nog mooier dan we hadden gedacht, kortom een echte fijne vakantie!
De eerste ochtend konden we bij een reisleider van Neckermann excursies boeken en we boekten er 3. De eerste 2 excursies gingen prima alleen bij de 3e ging het mis helaas. De reisleider had een verkeerde tijd vermeld (10 minuten later) waardoor wij ook dus ook 10 minuten later op de ophaalplaats aankwamen. De bus was inmiddels al vertrokken.
We hebben Neckermann gebeld en zij probeerden eerst ons de schuld in de schoenen te schuiven! Daarna konden we 25% van het geld terug krijgen maar daar gingen wij niet mee akkoord. Helaas voor hun stonden wij wel degelijk in ons gelijk en werd ons beloofd dat we het excursiegeld bij de incheck hal op het vliegveld op konden halen. Helaas voor ons werd ons daar 50% geboden en ook daar gingen we niet mee akkoord. Er werd ons aangeraden een brief te schrijven.
Weer terug in Nederland hebben we een brief geschreven met alles erop en eraan plus een kopie van het excursiebriefje met de vermelde tijd erop.
We kregen vrij snel een bevestiging dat onze klacht in behandeling was en dat dat ongeveer 10 weken kon duren.
Binnen de gestelde 10 weken kregen wij een brief dat wij het geld volledig terug kregen en ook netjes hun excuses.
Dus, ondanks wat gewirwar wil ik toch een pluim aan Neckermann geven.
De eerste ochtend konden we bij een reisleider van Neckermann excursies boeken en we boekten er 3. De eerste 2 excursies gingen prima alleen bij de 3e ging het mis helaas. De reisleider had een verkeerde tijd vermeld (10 minuten later) waardoor wij ook dus ook 10 minuten later op de ophaalplaats aankwamen. De bus was inmiddels al vertrokken.
We hebben Neckermann gebeld en zij probeerden eerst ons de schuld in de schoenen te schuiven! Daarna konden we 25% van het geld terug krijgen maar daar gingen wij niet mee akkoord. Helaas voor hun stonden wij wel degelijk in ons gelijk en werd ons beloofd dat we het excursiegeld bij de incheck hal op het vliegveld op konden halen. Helaas voor ons werd ons daar 50% geboden en ook daar gingen we niet mee akkoord. Er werd ons aangeraden een brief te schrijven.
Weer terug in Nederland hebben we een brief geschreven met alles erop en eraan plus een kopie van het excursiebriefje met de vermelde tijd erop.
We kregen vrij snel een bevestiging dat onze klacht in behandeling was en dat dat ongeveer 10 weken kon duren.
Binnen de gestelde 10 weken kregen wij een brief dat wij het geld volledig terug kregen en ook netjes hun excuses.
Dus, ondanks wat gewirwar wil ik toch een pluim aan Neckermann geven.