| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] N.O.S. wil eredivisie voetbal terug
-
Toolboy
N.O.S. wil eredivisie voetbal terug
Kijk daar wordt ik blij van.
Gewoon weer studio sport terug op zondag avond om 19.00 uur.
Wie kan deze mening met mij delen ?
Gewoon weer studio sport terug op zondag avond om 19.00 uur.
Wie kan deze mening met mij delen ?
Re: N.O.S. wil eredivisie voetbal terug
Ik ben het er ook helemaal mee eens! Tis een groot drama daar bij 10. Volgens mij heb je na 1 of 2 wedstrijden al reclame!!! Doe maar weer lekker bij de NOS dan heb ik weer een lekker rustig zondag avondje voetbal kijken.
Helemaal mee eens Toolboy. Heerlijk weer op de zondagavond, Studio Sport. Daar blijf je voor thuis
Dit op Talpa is toch echt niks. Wat een waardeloze bende zo. We keken er bijna niet meer naar.
Dit op Talpa is toch echt niks. Wat een waardeloze bende zo. We keken er bijna niet meer naar.
Lekker nootjes erbij.
Moet weer helemaal goed komen dan. 
Nou beste Toolboy. Zo te zien, zijn we de 3 enigen die het graag op de zondagavond bij de NOS terug zouden willen hebben. 
IC LOAD JULIE TOG NJET FALLE 
-
Toolboy
Tja ik zie het G7
Valt me een beetje tegen.
Voel ik me toch weer een einzelganger
Nou ik wil graag dat de n.o.s. de uitzendrechten weer gaat bemachtigen.
Lekker zondag avond met m`n bordje voor de buis weer een amusant potje voetbal kijken.
Valt me een beetje tegen.
Voel ik me toch weer een einzelganger
Nou ik wil graag dat de n.o.s. de uitzendrechten weer gaat bemachtigen.
Lekker zondag avond met m`n bordje voor de buis weer een amusant potje voetbal kijken.
Oh, gelukkig maar Bot321. Ik dacht ook al, zitten we mooi zonder beertender.
Lekker terug naar de zondagavond op de NOS. Biertje/wijntje, nootjes en voor de liefhebbers het rokertje erbij. Nou, dan moet het weer helemaal lukken.
Ik kijk er naar uit!
Hopenlijk heeft Toolboy ons niet blij gemaakt met een dooie duif!
Lekker terug naar de zondagavond op de NOS. Biertje/wijntje, nootjes en voor de liefhebbers het rokertje erbij. Nou, dan moet het weer helemaal lukken.
Hopenlijk heeft Toolboy ons niet blij gemaakt met een dooie duif!
dusseh.... GRAAG
Mvrgr. Tinne
Vind ik niet leuk tinne om je man zo af te vallen.Geplaatst op 12 Apr 2007 19:01 door tinne
--------------------------------------------------------------------------------
hi guys, ik doe ook mee hoor! mijn man kookt op zondagavond (pizzaboer bellen) en dan zaten we altijd gezellig met zijn 4en op de bank, studio sport kijken, en nu bij Talpa/Tien? wat is het nou eigenlijk??? hebben we het al maaaaaanden niet gezien......
dusseh.... GRAAG
Mvrgr. Tinne
Wie weet hoe hij loopt te vloeken in de keuken om
iets lekkers voor jullie klaar te maken.En dan stiekum de
pizzaboer bellen.
-
bodejosm43
Hooooo, wacht even, ik heb ook voor gestemd. En dan die kale biljartbal van een Kees Jansma erbij (leeft die eigenlijk nog?)
Nostalgie mensen, NOStalgie..........Wat een tijd!
Ik heb ook nog even gestemd. Was ik vergeten.
Ik heb ook nog even gestemd. Was ik vergeten.
@bot321
Mvrgr. Tinne
Eh Bot 321, je hebt iets niet helemaal begrepen, 'mijn man kookt' betekent: HIJ belt de pizza boer... Gevleugelde woorden in ons huis op Zondag: Papa kookt.....Vind ik niet leuk tinne om je man zo af te vallen.
Wie weet hoe hij loopt te vloeken in de keuken om
iets lekkers voor jullie klaar te maken.En dan stiekum de
pizzaboer bellen.
Mvrgr. Tinne
Tuurlijk heb ik het begrepen.Geplaatst op 12 Apr 2007 20:45 door tinne
-----------------------------------------------------------------------
Eh Bot 321, je hebt iets niet helemaal begrepen, 'mijn man kookt' betekent: HIJ belt de pizza boer... Gevleugelde woorden in ons huis op Zondag: Papa kookt.....
Mvrgr. Tinne
Vraag me eigen alleen af wat je man doet als
je vraagt of hij de pizza boer wilt bellen.
Wordt weer gezellig hier zonder tv10
Nog niet gestemd hoor.
zgn. tweivelgefal.
zgn. tweivelgefal.
-
Toolboy
Pizza boer bellen???
Dat kan toch ook via internet.
En je kan zelfs de aflevertijd aan geven.
Ken zelfs een dag van te voren
@Bot321, ik ga het nog 1 keer proberen.....
Het gaat / ging er hier om in dit topic, NOS wil eredivisie voetbal terug.. nou ik dus ook, want dan zitten we weer 'ns met zijn 4en op de bank naar voetbal te kijken... alles beter als die dwaze mensen van Talpa?Tien? die daar tig uren overdoen met veel reclame. Studio Sport: van 19.00 tot 20.15 daarna kindjes stik tevreden naar bed..
@Toolboy,
Pizza boer bellen???
wij hebben thuis geen computer.... We hebben er een stuk of 6 op ons bedrijf staan... ik hoef er echt geen thuis... overigens, bedrijf staat ca. 75 mtr. van ons huis..
Ik kook 6 avonden in de week, de 7e avond 'kookt' Papa, kids mogen bestellen wat ze willen, in het redelijke althans....Tuurlijk heb ik het begrepen.
Vraag me eigen alleen af wat je man doet als
je vraagt of hij de pizza boer wilt bellen.
Wordt weer gezellig hier zonder tv10
Het gaat / ging er hier om in dit topic, NOS wil eredivisie voetbal terug.. nou ik dus ook, want dan zitten we weer 'ns met zijn 4en op de bank naar voetbal te kijken... alles beter als die dwaze mensen van Talpa?Tien? die daar tig uren overdoen met veel reclame. Studio Sport: van 19.00 tot 20.15 daarna kindjes stik tevreden naar bed..
@Toolboy,
Pizza boer bellen???
wij hebben thuis geen computer.... We hebben er een stuk of 6 op ons bedrijf staan... ik hoef er echt geen thuis... overigens, bedrijf staat ca. 75 mtr. van ons huis..
wij hebben thuis geen computer....
Nee, maar wel op ieder kamer een
Maar wat maakt dat uit hoe en wat je eet, als het maar weer gezellig wordt op de zondagavond met de beertender en de nootjes en.... de voetbal bij de NOS. Toch?
Volgens mij leeft Kees Jansma nog wel, maarja kijk eigenlijk ook nooit naar TVmax.
Tinne niet zo doordrammen op die pizza,s.
Was als grapje bedoeld vandaar de emoticon.
Zie ze ook bij Toolboy staan.
Was als grapje bedoeld vandaar de emoticon.
Zie ze ook bij Toolboy staan.
sorry bot 321, ik zag je eerste emoticon:
deze dus...
doe mij de pizza, de nootjes, vergeet de beertender, (verkeerde merk bier, volgens ons, wij zijn van de jupiler) doe er dus een kratje Juup bij.
en vergeef een dom blondje
met rood haar trouwens.....
Mvrgr. Tinne
doe mij de pizza, de nootjes, vergeet de beertender, (verkeerde merk bier, volgens ons, wij zijn van de jupiler) doe er dus een kratje Juup bij.
en vergeef een dom blondje
Mvrgr. Tinne