garantie nieuwe opel vivaro
Geplaatst: 11 apr 2007 19:21
Ik heb 10 maanden geleden een nieuwe Opel Vivaro gekocht.
Nu is het probleem, dat mijn armsteun reeds twee keer stuk is gegaan. Na de tweede reparatie is mij achteraf verteld, dat de tweede keer niet meer onder de garantie valt, dus kreeg ik een rekening van 279 euro
gepresenteerd. Ik moest wel gelijk betalen, anders kreeg ik mijn bus niet mee. Kan een garage klanten op deze manier behandelen?
Ik ga in iedere geval nooit meer naar Opeldealer van der Tholen B.V.
in Barendrecht.
Heeft u misschien vaker van zulke praktijken gehoord: hetzij over de defecte armleuning of de achterafbetaling (binnen de garantietijd)?
Zou ik hier over in beroep kunnen gaan of eventueel een kort geding aanspannen tegen Opel Nederland? Heeft dit zin, denkt u?
Graag zou ik van u een reactie ontvangen!
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet Thor Konings
Nu is het probleem, dat mijn armsteun reeds twee keer stuk is gegaan. Na de tweede reparatie is mij achteraf verteld, dat de tweede keer niet meer onder de garantie valt, dus kreeg ik een rekening van 279 euro
gepresenteerd. Ik moest wel gelijk betalen, anders kreeg ik mijn bus niet mee. Kan een garage klanten op deze manier behandelen?
Ik ga in iedere geval nooit meer naar Opeldealer van der Tholen B.V.
in Barendrecht.
Heeft u misschien vaker van zulke praktijken gehoord: hetzij over de defecte armleuning of de achterafbetaling (binnen de garantietijd)?
Zou ik hier over in beroep kunnen gaan of eventueel een kort geding aanspannen tegen Opel Nederland? Heeft dit zin, denkt u?
Graag zou ik van u een reactie ontvangen!
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet Thor Konings