Deze week stond er een keurige heer op de stoep.
En hij begon het praatje met dat hij aan de deur was omdat zij (green choise) de administratie van nuon over zouden nemen
Dus ik snapte het niet, en vraag wat hij nu daarmee bedoeld, .... Nou zij gingen de rekeningen overnemen...
Dat ik van Nuon ong. drie maanden geleden daar bericht over gehad heb
Toen gingen allerlei alarmbellen rinkelen en vroeg duidelijk waar hij nu op doelde, dat dus Nuon de betalingen via greenchoise zou doen? en ik gewoon bij nuon zat?
Nou nee dat dus niet! ik kon tekenen voor green choise en dan nemen zij het over, want 70 % van mijn buren hadden dit al en ik zou er ook voor moeten gaan, want dat was stukken goedkoper..
Maar ik vroeg toch weer even terug naar het stukje dat zij de betalingen over gingen nemen...., Nee dat had ik niet goed begrepen.
En ik dus zei dat ik dat wel degelijk goed gehoord had en hij mij een handtekening probeerde te ontfrutselen door te doen alsof hij via (of van ) nuon zelf was.
Het werd toen duidelijk dat hij hem begon te knijpen en begon de draaien en te wiebelen.
Ik vertelde hem dat als hij dit bij de buren ging verkondigen ik hem aan zou geven vanwege oplichting, want heel wat mensen trappen erin als ze denken dat hij van of via nuon komt , verteld dat ze er bericht over hebben gehad en hij even de krabbel komt halen voor de rekeningen........
zeer, en dan ook zeer glad .. zulke jongens