LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fotowedstrijd

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Mazale
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 aug 2006 16:02

Fotowedstrijd

Ongelezen bericht door Mazale »

Hoi,

Geen idee of dit hier hoort maar wist even geen betere plek.

In Februari hebben mijn tweeling meegedaan aan een fotowedstrijd op www.babyplaats.nl hierbij kun je een videocamera (1e plaats) en een digitale fotocamera (2e & 3e plaats) winnen. De foto van mijn tweeling werd 2e. Hartstikke leuk natuurlijk maar hoewel we op de winaars pagina staan krijgen we geen uitkering van de prijs. Nu staat er op het forum dat er wat mis is gegaan bij het stemmen (er is vals gespeeld) en dat de mensen die vals hebben gespeeld uitgesloten worden van de wedstrijd. Prima als ik vals heb gespeeld. maar daar heb ik geen bericht van gehad.
Dit staat onder de foto's:
Deze foto's hebben tot nu toe deze maand de meeste stemmen! Breng ook je stem uit! Bekijk hiervoor alle foto's. Meerdere stemmen vanaf 1 adres tellen niet mee!

Voorwaarden van de wedstrijd
Het is verboden fals te spelen.
- Plaats je nu, dan kun je je foto vanaf de 1ste van de volgende maand terug zien op babyplaats.nl
- Gedurende 1 volle kalendermaand kan er op jouw foto gestemd worden
- De geplaatste stemmen worden continue bijgehouden. Het is dus leuk om te kijken of je in de prijzen staat
- In de opvolgende maand worden de winnaars bekend gemaakt
- Per maand mag je slechts één foto per kindje plaatsen
- NIEUWE REGEL VANAF 1 APRIL2007: na het winnen van een prijs kun je een jaar lang geen kans meer maken op een prijs.
- Je kunt een foto die al eens is geplaatst, de daaropvolgende maanden niet nog een keer insturen
- de winnaasr krijgen hun Camcorder of Camera automatisch thuisbezorgd

algemene voorwaarden mbt wedstrijd:
Prijsvragen en acties
2.8 Ingeval van acties en prijsvragen geldt:
a) dat voor deelname aanmelding via www.babyplaats.nl vereist is;
b) dat medewerkers van Babyplaats en prijsvraag-adverteerders uitgesloten zijn;
c) dat deelnemers meerderjarig moeten zijn;
d) dat inzendingen eigendom van Babyplaats worden;
e) dat aanwijzing van de winnaar(s) van prijzen uit de deelnemers geschiedt op onpartijdige wijze;
f) dat de maandelijkse winnaars worden gecommuniceerd op www.babyplaats.nl;
g) dat prijzen worden verzonden naar het bij aanmelding opgegeven adres, op voorwaarde dat dit een Nederlands (post)adres betreft;
h) dat over de uitslag van prijsvragen en acties niet kan worden gecorrespondeerd.

Nu heb ik wel stemmen verworven (door andere mensen te vragen) door mensen mijn account te geven en daar mee te stemmen via hun IP adres. Maar dit heb ik gedaan nadat ik de regels erop nagelezen heb en dit NIET heb terug kunnen vinden. Op zich als dit als vals spelen word gezien is ook niet erg, maar ik zou het dan wel op prijs stellen als men mij daar van op de hoogte stelt. Maar ik heb tot nu toe niks vernomen van babyplaats. Ik heb zelf reactie geplaatst op het forum waar ik geen antwoord op kreeg en omdat ze zelf aangaven dat je beter een email kunt sturen heb ik dat gedaan. Maar tot op heden heb ik ook daarvan geen bericht gehad. Nu wilde ik weer een reactie plaatsen op het forum zie ik dat mijn account is geblokkeerd.

Omdat mijn kinderen nog steeds op de winaars pagina staan en hun foto ook nog steeds tussen de winaars staan wil ik natuurlijk ook als winaar gezien worden en mijn prijs krijgen! (want ja het is niet een lullig prijsje vind ik)

Ik zou graag willen weten wat mijn rechten hierin zijn en of er meer mensen zijn met dit soort ervaringen en wat ze eraan gedaan hebben?

Alvast bedankt!

Gesloten