extra kosten ADSL bij verhuizing ivm ontbreken telefoonlijn
Geplaatst: 16 apr 2007 11:13
Begin september 2006 heb ik de helpdesk van Myadsl gebeld toen bleek dat ik nog tot en met maart 2007 aan mijn abonnement vast zat.
Daar baalde ik natuurlijk behoorlijk van maar helaas het was niet anders.
In oktober 2006 ben verhuist en heb ik dus mijn telefoonlijn opgezegd.
Eind oktober kwam ik erachter dat Myadsl bij de automatische incasso EUR 42,95 ingehouden had ipv het gebruikelijk EUR 29,95.
Meteen gebeld met de helpdesk en dat kwam omdat ik geen telefoonlijn meer had (logisch ik woonde er al niet meer)
Het schijnt dat de KPN dan de telefoonlijn ombouwt voor ADSL en dat kost sowieso +/- EUR 10,00 extra .
Hier heb ik vanzelfsprekend bezwaar tegen aangetekend, en de automatische incasso gestorneerd en alles verrekend.
Dit alles heb ik in een aangetekende brief uitgelegd en er tegen bezwaar gemaakt.
Uiteraard heb ik wel de 'gewone' abonnementskosten a EUR 29,95 iedere maand overgemaakt.
Echter ik blijf herinneringen van Myadsl krijgen dat ik het abonnementsgeld nog niet aan ze heb overgemaakt. Dit is inmiddels al behoorlijk opgelopen aangezien iedere aanmaning ook nog eens verhoogd wordt met zgn administratiekosten. Interim Justitia is inmiddels ook al door Myadsl ingeschakeld.
Bellen en mailen met de helpdesk lost niets op.
Het kan toch niet zo zijn omdat je verhuist je extra kosten maakt, voor
iets wat je al helemaal niet wil en gebruik van maakt.
Dat ik het abonnementsgeld a EUR 29,95 moet betalen is al erg genoeg.
Weet iemand of dit allemaal mag? Weet iemand hier een oplossing voor?
Daar baalde ik natuurlijk behoorlijk van maar helaas het was niet anders.
In oktober 2006 ben verhuist en heb ik dus mijn telefoonlijn opgezegd.
Eind oktober kwam ik erachter dat Myadsl bij de automatische incasso EUR 42,95 ingehouden had ipv het gebruikelijk EUR 29,95.
Meteen gebeld met de helpdesk en dat kwam omdat ik geen telefoonlijn meer had (logisch ik woonde er al niet meer)
Het schijnt dat de KPN dan de telefoonlijn ombouwt voor ADSL en dat kost sowieso +/- EUR 10,00 extra .
Hier heb ik vanzelfsprekend bezwaar tegen aangetekend, en de automatische incasso gestorneerd en alles verrekend.
Dit alles heb ik in een aangetekende brief uitgelegd en er tegen bezwaar gemaakt.
Uiteraard heb ik wel de 'gewone' abonnementskosten a EUR 29,95 iedere maand overgemaakt.
Echter ik blijf herinneringen van Myadsl krijgen dat ik het abonnementsgeld nog niet aan ze heb overgemaakt. Dit is inmiddels al behoorlijk opgelopen aangezien iedere aanmaning ook nog eens verhoogd wordt met zgn administratiekosten. Interim Justitia is inmiddels ook al door Myadsl ingeschakeld.
Bellen en mailen met de helpdesk lost niets op.
Het kan toch niet zo zijn omdat je verhuist je extra kosten maakt, voor
iets wat je al helemaal niet wil en gebruik van maakt.
Dat ik het abonnementsgeld a EUR 29,95 moet betalen is al erg genoeg.
Weet iemand of dit allemaal mag? Weet iemand hier een oplossing voor?