LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 weet niks meer van aanvraag ondanks opname?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
farid

Tele 2 weet niks meer van aanvraag ondanks opname?

Ongelezen bericht door farid »

Hoi,

Ik heb bij een tele2 een aanvraag gedaan voor het complete pakket. Opgenomen op het bandje etc. en nu weten ze daar niet van???

Zie hieronder mijn brief aan tele2:

Amstelveen, 18 april 2007

Betreft: klacht

Geachte heer/mevrouw,

Graag zou ik uw aandacht willen vragen voor het volgende. Op dinsdag 27 maart heb ik bij Tele2 TV Gold en Tele2 compleet aangevraagd voor een vriend van mij die op dit moment in het buitenland verblijft. Dit was geen probleem, het gesprek werd, zoals gezegd, opgenomen. Aan het einde van het gesprek werd mij een wachtwoord gegeven om in te loggen op de website om de status van de bestelling na te gaan (username). Omdat dit wachtwoord op dinsdag 10 april nog steeds niet werkte heb ik contact opgenomen over de status van de bestelling. Toen bleek dat de hele bestelling niet bekend was?? Om verdere vertraging te voorkomen heb ik toen direct weer opnieuw dezelfde bestelling gedaan. Enigszins teleurstellend vond ik dat Tele2 geen excuses maakte en geen enkele intentie toonde om de bestelling in tweede instantie versneld op te leveren. Mij lijkt het gepaster om in deze situatie de toezegging te doen om alles in het werk te stellen om de lijn zo snel mogelijk op te leveren.

Bij het raadplegen van de status van de bestelling staat de oplevering nu gepland op 17 juni. Zoals U zult begrijpen heeft door deze gang van zaken iemand mogelijk geen beschikking over noodzakelijke communicatiemiddelen (ook voor zakelijke doeleinden). Als je een bestelling plaatst dan mag je op zijn minst verwachten dat de bestelling wordt uitgevoerd. Indien er iets misgaat binnen Tele2 dan verwacht ik op zijn minst dat er alles aan doet om de oplevertermijn te verkorten.

Ik zou dan ook een dringend beroep op U willen doen om de opdracht zo snel mogelijk uit te voeren. Graag hoor ik van U hoe U mij tegemoet kunt komen in deze vervelende kwestie.

Wat verder opmerkelijk is, is dat een email adres voor de klantenservice ontbreekt op de site.

Hoogachtend,

F. Bennis

Inter

Re: Tele 2 weet niks meer van aanvraag ondanks opname?

Ongelezen bericht door Inter »

Die is er wel hoor via het formulier.
http://www.tele2.nl/klantenservice/contactformulier/

Er was ook nog een ander maar die weet ik niet meer
Anders schrijf je even naar [email protected]
Alleen krijg je dan geen reactie.

Vraag het anders even hier : http://tele2.gebruikers.eu/news.php

farid

Re: Tele 2 weet niks meer van aanvraag ondanks opname?

Ongelezen bericht door farid »

Ja, dit webformulier heb ik ook gebruikt om de mail te versturen, maar zo'n webformulier maakt het onmogelijk om anderen te cc-en. Overigens heb ik nog geen reactie gekregen van Tele 2.

Gesloten