LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat een ... bij liekendiek!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
audreyjacobs

wat een ... bij liekendiek!

Ongelezen bericht door audreyjacobs »

onlangs kochten wij bij liekendiek een gebruikte auto.
onze mazda hebben we ingeruild.
gingen wat jaartjes terug en ging er daaorm vanuit niet bij te hoeven betalen.
waarom ga je in godsnaam terug hoor ik u denken?
omdat het een cabrio was en ik die graag wilde. dan maar wat jaartjes terug en aangezien de km stand lager was dan de auto die ik inruilde dacht ik, ach hij kan dan ouder zijn maar heeft minder gereden.
ik heb er nog wel naar gevraagd hoe dat kan want vond het enigzins vreemd maar na een mooi l*l praatje dat er bijna niet in gereden was etc etc geloofde ik ze op hun woord.
was n mooi autotje en hoefde maar 400 bij te betalen, ik blij hij blij ...mooi
de auto die ik inruidle had geen stuurbekrachtiging en hoge km stand dus hij zegt nog die kan ik niet voor meer verkopen dan deze dus je moet wel bijbetalen.
dat is mijn eerste klacht.
de auto die ik kocht stond te koop voor 1800 euro en mijn oude auto staat nu voor 3000!!! hoezo, ik kan m niet voor meer verkopen ?

tweede klacht, ik rijd daar weg en zie dat de km teller en snelheidsmeter het niet doet.
wij direct terug...gladde praatjes ach, maak ik ff voor je
kom volg week ff terug dan heb ik n tandwieletje en maakt ik het!
no way...
nu ruim n maand verder en steeds smoesjes waarom het niet binnen is.
hier bij n garage gevraagd wat het kost het zelf te laten repareren, 300 euro!!!!!
en wat denkje...ws tandwiel kapot door het terug draaien van de km stand!
dit ga ik dus nu opvragen bij het nap.

onze oude auto (mazda) staat nu op hun site en ja hoor....met n flink terug gedraaide km stand!!!

koop dus niet de grijze mazda die er staat want de km stand klopt geen reet van!
trouwens, zou er helemaal niet kopen.

we gaan de auto laten herkeuren nu want er komen steeds meer mankementen boven helaas...
ware miskoop dus

wat kan ik t beste doen nu?
als ik herkeuring aanvraag kan ik dan allee mankementen op hen verhalen?
meeer nare ervaringen daarmee met liekendiek?

hooplol

Re: wat een ... bij liekendiek!

Ongelezen bericht door hooplol »

Weer zo'n hopeloos geval.

Tijdens de proefrit niet opgemerkt dat de kilometerkabel stuk was?

:oops: laat me raden.... geen proefrit gemaakt :shock:

Dat hij nu meer vraagt is best logisch, hij moet weer inruilen, "garantie" geven, misschien heeft hij wel kosten moeten maken om je auto goed te krijgen? Het is een gedane zaak, de auto is nu van hem en hij vraagt wat hij wil. Je bent zelf niet echt slim geweest de auto VAN TE VOREN te laten keuren. De gebreken zal je denk ik niet meer kunnen verhalen.

audreyjacobs

inmiddels zijn we via gerechtelijke wegen erachter dat we wel degelijk alles op hen kunnen verhalen.
dat we zelf zo stom waren niet goed op te letten bij aankoop is een feit.
maar er zijn ook dingen die hij beloofd had te maken en wat niet geberud is.
daarbij komt dat hij zei dat hij de mazda nooit voor meer dan 1800 te koop kon zetten want hij had veeel meer km dan de auto die we gingen kopen. en dat we DAAROM bij moetsen betalen. nu staat hij voor 3000 dus daar gaat het even om./
ten tweede hebben we nap aangevraagd en ook de km stand bij de nieuwe aankoop is ver terug gedraaid. de mazda had dus zelfs minder km dan onze nieuwe aankoop.
dus geloof me, ze horen nog van ons.
de advocaat is druk bezig, word vervolgd

langerjan

Ongelezen bericht door langerjan »

Groot gelijk pak die oplichter maar aan ! Zo duur is een advocaat toch niet :shock:

audreyjacobs

niet als dat je zwager is idd.
laat ik ook s mazzel hebben

audreyjacobs

trouwens, werk ze allemaal nog bij liekendiek!!!

zooo doorzichtig

langerjan

Ongelezen bericht door langerjan »

Ik krijg toch de indruk dat je best slim bent :lol:
Mijn zwager is chefmonteur bij een gerenommeerde garage 8)

hooplol

Een helderziende cursus is misschien wat voor je, weet je tenminste waar je over praat! Slaap lekker.... :P

Ze zeggen toch van ruilen komt huilen... :cry: :cry:

audreyjacobs

en wie n kuil graaft voor n ander...

boontje komt om zijn loontje...

eerlijkheid duurt t langst...

moet ik nog ff doorgaan

ciao

Accutron

Ongelezen bericht door Accutron »

Het zoveelste mosterd na de maaltijd verhaal. Geen proefrit gemaakt, niet laten keuren en dan achteraf weer gaan zeuren? Denk eerst eens voor je wat koopt en heb je er geen verstand van neem dan in ieder geval iemand mee die dat wel heeft..... moeten we dat nou steeds blijven herhalen?

audreyjacobs

had idd beter de recensies even moeten checken, de naam op google moeten intypen
dan had ik genoeg geweten en was ik r niet heen gegaan.
ik ga blijkbaar onterecht altijd uit van het goede van de mens.
en heb idd nooit gehoord van dit soort bedrog zoals km terugdraaien...
enja..ben idd ook maar n vrouw die er geen verstand van heeft.
al weet ik inmiddels al wel beter

hooplol

De enige die je moet onthouden is van die Ezel! :roll:

liekendiek

Ongelezen bericht door liekendiek »

nu toch ook maar eens een reactie van onze kant :? omdat we toch over hufters praten dan is dhr P.Jacobs er wel een en wel hierom: deze heer?? heeft inderdaad bij ons een oude nissan 100 nx gekocht voor 1950,- euro van + /- 15 jaar oud deze heeft hij gezien en bereden en heeft dit goed bevonden dus als er een kapotte teller in zit dan zal dit wel zo zijn,nu gaat deze mijnheer ons beschuldigen dat zijn kilometerstand zou zijn terug gezet nu hebben wij nieuws zijn auto is inderdaad terug gezet en wel degene die hij heeft ingeruild alleen wij hebben deze auto ingeruild op 02-04-2007 en de auto is terug gezet op 04-07-2006 toen was mijnheer Jacobs toch zelf de eigenaar van de mazda waarvan hij nu beweerd dan wij dit gedaan zouden hebben ook vergeet hij er bij te vertelen dat deze mazda rondom in de schade zat en de aandrijfassen verrot waren. dit is nu de oorzaak dat de auto nu aanzienlijk duurder is geworden (spuiten van de auto en de achterstallige reparatie's) . dus de conclusie is dat wij zijn opgelicht en niet hij.achteraf hadden we dat kunnen verwachten deze mensen zijn namelijk volgens eigen zeggen acteur van beroep en dit gaat ze prima af, acteren kunnen ze zeker zelfs wij vertrouwden deze mensen dus kijk uit met Jacobs uit Nunspeet dit is pas een oplichter!!!!!!!!
En Ja wij zijn een autobedrijf en zouden beter moeten weten. :idea:

Hello

Ongelezen bericht door Hello »

Als dit echt een reactie van iemand van Liekendiek is dan moet hij zich hiervoor schamen. Wat een armzalige reactie zeg.

biekfred

Ongelezen bericht door biekfred »

wij hebben bij liekendiek een auto gekocht en zijn a netjes behandeld en niet voor ons gevoel niet opgelicht hoor de verkoper hij was netjes en aardig de auto hebben we 2 jaar geen probleem mee als we nog een auto kopen dan zal het zeker bij liekendiek zijn sorry maar vreemd dat je daar probleem mee had zel ossen alles netjes op en wij moetne er toch 1.5 uur voor rijden dus ik zou zeggen let op maar echt leikendiek is en goed adres voor ene auto hoor netjes van prijs vriedelijk en probleem word opgelost

een

Ongelezen bericht door een »

Tuurlijk......werkt er zeker zelf :?

een

ook vergeet hij er bij te vertelen dat deze mazda rondom in de schade zat
Liekendiek, als je je hiermee opgelicht voelt dan spoor je niet of ben je vergeten je bril op te zetten toen je de auto bekeek?! Je hebt een autobedrijf en dan zie je de schade rondom niet. Laat me niet lachen!
Laatst gewijzigd door een op 10 jul 2007 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

jeanita

Ongelezen bericht door jeanita »

Mij heeft Liekendiek ook opgelicht. De km-stand bleek meer dan 60.000 km te zijn teruggedraaid. De auto. een ex-lease auto, was via Brabantse 'handelaren' bij Liekendiek terecht gekomen. Deze handelaren en de Liekendiekers zijn allemaal van hetzelfe type volk. Een van deze partijen heeft de km-teller teruggedraaid. Liekendiek moet dat hebben geweten.
Uiteindelijk hebben ze de auto terug genomen, met inhouding van gemaakte kosten, t.w. 800 euro.

Vriendelijkheid bij de verkoop, maar owee als er iets achteraf niet klopt, dan komt hun ware aard naar boven......

een

Helaas geldt dat voor bijna alle niet-dealers daar op het industrieterrein. Als je veel vlaggetjes en overdreven glimmende auto's ziet: wegwezen!

Joyyyyy

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

toch vreemd dat terugdraaien van kilometerstanden

immers, bij de jaarlijkse apk dien je die stand op te geven en als blijkt dat de stand minder is dan het jaar daarvoor is er toch wel iets aan de hand

je kan dat bij de rdw controleren, en dat zou ik dan ook doen als ik bij een garage een auto ging kopen

verhaaltje van andere teller erin?: laten staan die wagen

simple as that

los daarvan heeft een dealer de vrijheid een ingeruilde auto met winst te verkopen, al vraagtie er 10.000 voor terwijl jij 1000 hebt teruggekregen, dat is zijn zaak en staat los van de inruilwaarde

Gesloten