Problemen Jiba?
Geplaatst: 19 apr 2007 11:02
Goedendag,
Wij hebben op 17 april (eergisteren) een reis geboekt op jiba.nl. Wel gelijk een bevestigingsmail ontvangen, maar zowel de email als de site vermelden geen rekeninggegevens. De bevestigingsmail vermeldt wel een faktuurnummer. Dan is voor mij de vraag of ik nu al moet betalen of dat men een faktuur stuurt, een goede reden om ze te bellen of mailen.
Email: [email protected] levert een foutmelding op, dus bellen dan maar. Kom je in een menu waarin je dan wel steeds terug komt bij het hoofdmenu van Jiba, dan wel in het menu van sunweb.nl (!!). Ook [email protected] geeft een foutmelding.
Als je ervoor kiest om iemand te spreken te krijgen krijg je (in deze volgorde!) te horen: er is 1 wachtende voor U, er zijn 2 wachtenden voor U, er zijn 3 wachtenden voor U. Daarna wordt de verbinding verbroken.
Okee, op een andere manier bellen dan maar, namelijk als potentiële klant die nog niet geboekt heeft. Alle lijnen zijn bezet, na een half uur maar opgegeven.
Er zijn alleen een postbusnummer en een 0900 nummer bekend. Geeft niet echt vertrouwen zo! Iemand aanvullende informatie of vergelijkbare ervaringen? Alvast bedankt, groeten,
Jeroen
Wij hebben op 17 april (eergisteren) een reis geboekt op jiba.nl. Wel gelijk een bevestigingsmail ontvangen, maar zowel de email als de site vermelden geen rekeninggegevens. De bevestigingsmail vermeldt wel een faktuurnummer. Dan is voor mij de vraag of ik nu al moet betalen of dat men een faktuur stuurt, een goede reden om ze te bellen of mailen.
Email: [email protected] levert een foutmelding op, dus bellen dan maar. Kom je in een menu waarin je dan wel steeds terug komt bij het hoofdmenu van Jiba, dan wel in het menu van sunweb.nl (!!). Ook [email protected] geeft een foutmelding.
Als je ervoor kiest om iemand te spreken te krijgen krijg je (in deze volgorde!) te horen: er is 1 wachtende voor U, er zijn 2 wachtenden voor U, er zijn 3 wachtenden voor U. Daarna wordt de verbinding verbroken.
Okee, op een andere manier bellen dan maar, namelijk als potentiële klant die nog niet geboekt heeft. Alle lijnen zijn bezet, na een half uur maar opgegeven.
Er zijn alleen een postbusnummer en een 0900 nummer bekend. Geeft niet echt vertrouwen zo! Iemand aanvullende informatie of vergelijkbare ervaringen? Alvast bedankt, groeten,
Jeroen