misschien echt een stomme vraag:
hoe kan ik mijn video met analoge kanalen aansluiten als ik een mediabox heb????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] video en upc digital
Re: video en upc digital
Nee hoor, geen 1 vraag is stom.
Je kan de decoder met een scartkabel op je videorecorder aansluiten.
De videorecorder zet je dan op bijvoorbeeld External 1 of AV 1 of 2 of iets dergelijks.
De voorkeuzekanalen 1, 2 etc. van je videorecorder werken dan niet met de digitale decoder.
De decoder zet je op het net waar je van wil opnemen. Je kan tijdens de opname niet zappen met je decoder, doe je dat wel, dan verpest je de opname. Je kan dan wel ondertussen met je televisie analoog iets anders kijken op je voorkeuze kanalen van je televisie.
Je kan de decoder met een scartkabel op je videorecorder aansluiten.
De videorecorder zet je dan op bijvoorbeeld External 1 of AV 1 of 2 of iets dergelijks.
De voorkeuzekanalen 1, 2 etc. van je videorecorder werken dan niet met de digitale decoder.
De decoder zet je op het net waar je van wil opnemen. Je kan tijdens de opname niet zappen met je decoder, doe je dat wel, dan verpest je de opname. Je kan dan wel ondertussen met je televisie analoog iets anders kijken op je voorkeuze kanalen van je televisie.
-
tx, ik heb het inmiddels geprobeerd, maar ik kan op mijn video geen mediabox zien/opnemen..............
hoe ziet de video de mediabox?
hoe ziet de video de mediabox?
Je moet de vcr op een kanaal zetten dat AV of EXT of iets dergelijks heet.
Dus niet meer op een gewoon cijfer (1, 2, 3 etc.) zoals je bij analoog gewend was.
En de mediabox moet uiteraard aanstaan op dat moment.
Wanneer je de video op 1 zet, dan kan je met je -(min) toets naar de av aansluiting zappen.
Of er zit een knopje op je video astandbediening dat ext of av heet.
Dus niet meer op een gewoon cijfer (1, 2, 3 etc.) zoals je bij analoog gewend was.
En de mediabox moet uiteraard aanstaan op dat moment.
Wanneer je de video op 1 zet, dan kan je met je -(min) toets naar de av aansluiting zappen.
Of er zit een knopje op je video astandbediening dat ext of av heet.
-
ik ga het staks even proberen!
bedankt voor je hulp!
bedankt voor je hulp!
-
hij doet het!
heel erg bedankt
heel erg bedankt
Fijn dat ik kon helpen.