LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukenkastjes hoogglans

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
ehurkxkens
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2007 07:13

keukenkastjes hoogglans

Ongelezen bericht door ehurkxkens »

hallo,

Na een aantal bezoeken aan keukenzaken ben ik de weg volledig kwijt in keukenland...wie helpt mij

Ten eerste komt niemand met een origineel idee/plan voor een opstelling waarom niet?? ze rekken en trekken net zo lang tot ik zelf iets bedenk maar ik wil juist iets van die verkoper horen!!

Ik wil graag hoogglans kastjes..nu ben ik erachter dat er zijn met folie..en gespoten. Gespoten is beter maar ook duurder. Bij Bruynzeel hadden ze er een van kunststof maar daar waren de naden gewoon zichtbaar ehct niet mooi in een witte keuken. Zijn er ook kunststof hoogglans kastdeurtjes zonder naden verkrijgbaar of val ik dan automatisch in het duurdere gespoten sigment?

Moet ik qua scharnieren/kastjes kiezen voor een bepaald merk of zijn de meeste kastjes wel ok en gaat het vooral om de fronten (in prijs dan)?

groetjes, Erna

brigitte
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 dec 2003 19:53

Re: keukenkastjes hoogglans

Ongelezen bericht door brigitte »

Rotpunkt heeft hoogglans deurtjes zonder dat er naden zichtbaar zijn. Er zitten ook hoogglans deurtjes in het assortiment met een aluminium kleurige zijkanten.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: keukenkastjes hoogglans

Ongelezen bericht door rayke »

leicht heeft glanzende deuren in kunststof zonder echt zichtbare naadjes

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: keukenkastjes hoogglans

Ongelezen bericht door D1RK »

Iemand met afwijkende smaak en die een keuken in Parelmoerwit metalic wilde, dus die nam een goedkope keuken met gladde deuren, en ging naar de autospuiter, harde naadloze lak, en ook als de naden te groot zijn, is het plamuurbaar!

Ook de Zijkanten zijn daar meegenomen, dus een voordelige keuken die toch een speciaal disign kreeg bij de autospuiter!

Dus dit kan ook nog!
Succes, en laat eens horen of dit iets voor U is?

ehurkxkens
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2007 07:13

Re: keukenkastjes hoogglans

Ongelezen bericht door ehurkxkens »

Op zich een goed idee dat je je kastdeurtjes bij de autospuiter kunt laten spuiten...alleen ik zie het mezelf niet doen...eerlijk gezegd ben ik dan toch meer van het makkelijke..:)

Pfffff

Re: keukenkastjes hoogglans

Ongelezen bericht door Pfffff »

Een beetje keukenzaak kan je meer dan 2000 kleuren bieden.
Ik ga naar MC Donalds en neem mijn eigen mayo en augurk mee

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: keukenkastjes hoogglans

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Hoogglans is verkrijgbaar in, Melamine / folie / Acrylaat / lak en Glas.

Melamine ca 15 kleuren (afhankelijk van merk) en niet buigzaam in kleine radius dus aparte randafwerking.

Folie ca 10 kleuren (afhankelijk van merk) wordt om plaatmateriaal getrokken dus geen afwijkende rand. Minder duurzaam

Acrylaat ca 10 kleuren (je raad 't al) duurzaam materiaal met afwijkende randafwerking.

Lak ca 2200 kleuren (Ral of sikkens waaier; fabrikanten met "eigen-spuiterij) geen afwijkende randafwerking, prijzig door langdurig productieproces.

Glas ca 5 kleuren (..........)"prijzig door materiaalprijs en exclusiviteit op "raamwerk" geplaatst.

suc6..................

Gesloten