Pagina 1 van 1

Moduslink

Geplaatst: 21 apr 2007 15:13
door robkempers
:evil: :evil:
Ik begrijpo niet dat een bedrijf als Moduslink nog bestaans recht heeft en ik hoop dat tros radar daar eens aandacht wil besteden, het zijn gewoon oplichters em een slecht service en geen enkele belofte's nakomen.

Ik heb op 1 febr een kortingsbon gekregen van mijn computerdealer en daar staat op voor het upgraden naar de premius geschatte prijs 69 dollar terwijl als je alles hebt ingevuld de werkelijke prijs van 89,25 euro te zien krijgt. Nu is bij mij met het invullen van het coa nummer iets fout gegaan doordat ik er steeds uitgegooid werd. Er zijn twee cijfertjes verwisseld hier kwam ik later achtert. Ik moest betalen kreeg een bevestigingsmail dat alles in orde is. Echter bij het nakijken van de order status kon ik alleen maar via mijn emailadres kijken terwijl bij het order numme steeds aangaf niet gevonden. Ik gebeld en kreeg meteen iemand aan de lijn nee meneer alles is in orde twee dagen later nog geen verandering weer gebeld nu was het een ramp om iemand aan de telefoon te krijgen en hier bleek de wisseling van het coa nummer. Ik heb vervolgens alles opnieuw gecopieerd en de juiste nummers per email opgestuurd naar Moduslink en zij reageren nergens op later weer gebeld na een half uur kreeg ik iemand uit Belgie aan de telefoon nee meneer maar u moet een nieuwe order aanvragen wat uiteindelijk natuurlijk niet kan want de origine krotingsbon had ik al opgestuurd. Op 15 februari heb ik uiteindelijk via moduslink de order laeten annuleren en kreeg schiftelijk beverstigd dat het geld zo spoedig mogelijk wordt overgemaakt., Eind febuari weer gebeld omdat ik het nog niet binnen had en kreeg toen te horen dat ik mijn order toch kan krijgen ik zei nee want ik zou mijn geld terug krijgen en werd teruggeschakeld naar Apeldoorn waar deze mij beloofde het gebeurd zo spoedig mogeloijk. Half maart weer gebeld en een meneer van de helpdesk meneer ik kan u feliciteren het geld is onderweg, dit is ook bevestigd per email. Vervolgens heb ik een brief gestuurd naar hun directie nooit antwoord gehad. Vervolgens heb ik een mevrouw gesproken die mij weer per mail bevestigde dat het geld op 13 febr van hun bankrekening af is. Maar nog steeds niet binnen vrijdag 19 febr zouden ze mij terug bellen met bewijs maar ook dat is niet gebeurd. Nu vraag ik mij af waarom je door zo'n bedrijf opgelicht wordt.
h

Re: Moduslink

Geplaatst: 21 apr 2007 20:41
door magel725
Wat is er dan ondertussen gebeurt? Is het geld nu gestort?

Tussen 1 en 19 februari is namelijk niet echt een tijd om van oplichting te spreken, wanneer in die tijd je zelf een verkeerd nummer opgeeft en dan bij verschillende mensen iets annuleert en je het geld terugverwacht.

Re: Moduslink

Geplaatst: 25 apr 2007 06:47
door robkempers
Als er op 15 febr wordt gezegd dat het geld spoedig wordt overgemaakt, eind febr nog niet binnen dat kan want sommige bedrijven zijn langzaam, haalf maart wordt er beloofd dat dat geld dezelfde dag wordt overgemaakt, eind maart weer gezegd dat het onderweg is 13 april is er gezegd dat het geld van hun rekening is afgeschreven niet terug bellen ondaks afsprakn nier ereageren naar Microsoft die mij hierbij helpt vervolgens krijg ik op 20 april een mail dat het op 20 april is afgeschreven. Als U zegt dat het perongeluk van een verkeerde rekening is afgeschreven kan je dit netjes vertellen en steeds geen leugens want wat is nu waar is het de 13 apil afgeschreven of 20 april ruim twee maanden later, u krijgt van een bedrijf gelijk een incasso na deze termijn. Ik hou niet van mensen of bedrijven die liegen en ook niet van mensen of bedrijven die te laat betalen en al helemaal niet van degene die het beloven en niet doen u mag het zeggen :twisted: :twisted: