Afgelopen vrijdag heb ik cardridges besteld voor 1,42 p/st (sstuntprijs bij afname van 3 of meer)bij Viking Express per internet. Bij indienen van bestelling blijkt 1 kleur cardridge niet voorradig. Een dag later bekijk ik de online bestelstatus en zie ik tot mijn verbazing dat deze niet voorradige cardridges nu geleverd gaan worden voor 14.86 (a 6 stuks). Hiervoor heb ik natuurlijk via de site contact opgenomen over dit verschil.
Geen reactie gehad, echter wel alle (ook niet voorradige) cardridges ontvangen met een factuur waarbij de prijs ver boven de bestelprijs lag voor de nalevering. De overige waren geleverd volgens bestelling.
Ik heb meteen de klantenservice gebeld die mij meldde dat ook voor de goedkoop geleverde cardridges een nafacturering zou komen om de prijs recht te trekken.
Nu weet ik dat prijswijzingen zijn toegestaan, Maar geldt dit ook voor de al reeds bestelde/ontvangen goederen?
Ik voel me echt bedrogen. Als ik de cardridges al had geplaatst had ik deze niet eens meer kunnen retourneren.
Mogen zij dit zomaar doen?
De cardridges worden nu weer opgehaald, daar ik niet bereidt ben om de hogere prijs te betalen. Dit zal gebeuren binnen nu en 3 werkdagen.
Service is in ieder geval niet gericht op de klanten.
Daarom verdient viking express de koude douche!
Alvast bedankt,
Vriendelijke groet,
Desire Ramaekers
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Viking express: prijswijziging NA bestelling
Re: Viking express: prijswijziging NA bestelling
Een keer vermelden is meer dan genoeg.
Hellup, dat was de bedoeling niet. Dacht dat mijn pc vastliep aangezien de pagina zich niet laadde.
Mijn excuses. Hopelijk kan iemand de andere verwijderen!
Deesje
Mijn excuses. Hopelijk kan iemand de andere verwijderen!
Deesje
Hoop het voor jou ook. Je krijgt er nu 18 geleverd voor 14,86 het stuk. Maar een berustend en geruststellend punt is wel voor je, dat het misschien wel de laatste serie is die ze kunnen leveren.

ze worden allemaal geretourneerd. Maar dan nog baal ik...ze waren zo lekker goedkoop..... ja niet dus!
Ik gun ze je voor de prijs waarvoor je ze hebt besteld. Hoop voor je dat het lukt. Succes.