Moduslink; reeds op 16 februari betaald en nou annuleren ze
Geplaatst: 24 apr 2007 19:31
Tsja; ook ik ben dus een van de velen die is opgelicht door Moduslink.
Al op 16 februari heb ik betaald voor Vista, maar steeds als ik vroeg waar mijn bestelling bleef kreeg ik doodleuk van dit soort nietszegende mailtjes;
Geachte heer Huizenga,
Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.
Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt u bestelling over een aantal weken verwachten.
U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.
We verzoeken u rekening te houden met de verzendtijd van 4 weken na de datum van verzending.
Mocht u nog verdere vragen hebben, verzoeken wij u contact met ons op te nemen
Met vriendelijke groet,
Het Upgrade Redemption Support Centrum.
De druppel is echter toch wel de mail die ik vandaag van hun ontving;
Geachte heer Huizenga,
Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.
Helaas is uw order geanulleerd. Wij verzoeken u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen op nummer, 880016102. Wij zullen u dan verder assisteren met het plaatsen van een nieuwe order. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het Upgrade Redemption Support Centrum.
Waar moet dit in godsnaam heen?!!!!!!
Hier komt gewoon geen eind aan.
Wat bezielt men daar bij Moduslink in vredesnaam!!!!!!
Ik wil hoe dan ook mijn geld terug en voel me waanzinnig opgelicht.
Welke stappen kan ik gaan ondernemen?
Al op 16 februari heb ik betaald voor Vista, maar steeds als ik vroeg waar mijn bestelling bleef kreeg ik doodleuk van dit soort nietszegende mailtjes;
Geachte heer Huizenga,
Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.
Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt u bestelling over een aantal weken verwachten.
U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.
We verzoeken u rekening te houden met de verzendtijd van 4 weken na de datum van verzending.
Mocht u nog verdere vragen hebben, verzoeken wij u contact met ons op te nemen
Met vriendelijke groet,
Het Upgrade Redemption Support Centrum.
De druppel is echter toch wel de mail die ik vandaag van hun ontving;
Geachte heer Huizenga,
Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.
Helaas is uw order geanulleerd. Wij verzoeken u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen op nummer, 880016102. Wij zullen u dan verder assisteren met het plaatsen van een nieuwe order. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het Upgrade Redemption Support Centrum.
Waar moet dit in godsnaam heen?!!!!!!
Hier komt gewoon geen eind aan.
Wat bezielt men daar bij Moduslink in vredesnaam!!!!!!
Ik wil hoe dan ook mijn geld terug en voel me waanzinnig opgelicht.
Welke stappen kan ik gaan ondernemen?