LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aspartaam-gebruik het liever niet

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
styxi
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2012 17:20

Re: Aspartaam-gebruik het liever niet

Ongelezen bericht door styxi »

Ik ben allergisch voor aspartaam, krijg er migraine van dus hoezo onschadelijk en natuurlijk :wink:
ik hoop echt dat het spul ooit verboden wordt er is genoeg bewijs dat het echt niet goed is.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Aspartaam-gebruik het liever niet

Ongelezen bericht door puma73 »

styxi schreef:Ik ben allergisch voor aspartaam, krijg er migraine van dus hoezo onschadelijk en natuurlijk :wink:
ik hoop echt dat het spul ooit verboden wordt er is genoeg bewijs dat het echt niet goed is.
Ik zou zeggen bewijs het hier maar, belastende uitspraken dienen onderbouwd te worden.
En geen zweverige websites.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Aspartaam-gebruik het liever niet

Ongelezen bericht door Jolijn »

styxi schreef:Ik ben allergisch voor aspartaam, krijg er migraine van dus hoezo onschadelijk en natuurlijk :wink:
ik hoop echt dat het spul ooit verboden wordt er is genoeg bewijs dat het echt niet goed is.
Het is bekend onder migrainelijders dat (teveel) aspartaam tot hoofdpijn/migraine kan leiden.
Maar migraine kan je van zoveel dingen krijgen, die verschilt per mens en dan ligt het ook nog aan de hoeveelheid die je gebruikt, je algehele gezondheid van dat moment enz.
Migraine kun je bijv. ook krijgen van rode wijn, dus is rode wijn slecht? ? Zo zwart-wit als jij doet, kun je het niet stellen.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Aspartaam-gebruik het liever niet

Ongelezen bericht door Brainless »

styxi schreef:Ik ben allergisch voor aspartaam, krijg er migraine van dus hoezo onschadelijk en natuurlijk :wink:
ik hoop echt dat het spul ooit verboden wordt er is genoeg bewijs dat het echt niet goed is.
Ik ben allergisch voor melk, krijg ik buikklachten en ernstige huiduitslag van... dus hoezo goed voor de gezondheid.
Er zijn ook mensen die zo allergisch zijn voor noten dat ze er dood aan gaan.
Verbieden die rotzooi.
Laatst gewijzigd door Brainless op 12 okt 2012 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Aspartaam-gebruik het liever niet

Ongelezen bericht door VioletPrue »

styxi schreef:Ik ben allergisch voor aspartaam, krijg er migraine van dus hoezo onschadelijk en natuurlijk :wink:
ik hoop echt dat het spul ooit verboden wordt er is genoeg bewijs dat het echt niet goed is.
Aha, dus als je ergens allergisch voor bent, is het een onnatuurlijk product?
Dus mensen met glutenallergie, notenallergie en een lactoseintolerantie bijvoorbeeld, zijn het bewijs dat al die producten schadelijk en niet natuurlijk zijn?
Dus hoppa, verbieden die noten, gluten en melkproducten!
Ik kan zelf niet zo goed tegen rode vruchten en bosvruchten, krijg er jeukende bultjes van.
Zullen we die ook maar verbieden, want tja, ik kan er niet goed tegen, dus is het schadelijke, onnatuurlijke troep!

P.S.
Brainless, je was me nèt voor! :lol:


Gesloten