Gisteravond naar eerste concert van Frans Bauer geweest.Heel veel geld betaald en wat schets mijn verbazing?.
Strenge controle,fouilleren zelfs en dan ook nog rotplekken hebben.
Vak DG bleken plaatsen te zijn waar je tegen een muur aankeek en heel weinig van het podium zag.
En als dan ook nog eens de mensen die op het middenterrein(recht voor het podium)zaten gingen opstaan zag je helemaal niks meer.
Van onze rij is de helft in de pauze al naar huis gegaan en de andere helft heeft zich zitten doodergeren.
Heb al op de site gelezen dat er meer mensen dit probleem hadden.
Op deze manier verdient ons fransje goed geld aan zijn fans die op kloteplekken neergezet worden.
Concert was gaaf maar de indeling van de plekken een aanfluiting.
Maar ja als je geen vip bent tel je blijkbaar niet mee.
Want op het middenterrein werg volop gefilmd en gefotografeerd terwijl bij ons de camera in beslag werd genomen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dure kaarten concert frans bauer voor rotplekken
Re: dure kaarten concert frans bauer voor rotplekken
Volgende keer meer geld uitgeven aan betere plaatsen. Voor een dubbeltje op de eerste rang? Vergeet het maar. Nu is Frans de slechte man. Kijk in de spiegel en zeg tegen jezelf, ja ik ben niet goed bezig geweest met het bestellen van de kaarten.
Ik ben het helemaal driekie eens. Dit zijn toch geen normale prijzen meer? Jij hebt makkelijk praten Jonjo. Je zal wel een goedverdiende vrijgezel zijn en fan van Frans. Ja, dan kun je je wel een plaats vooraan permiteren. Maar dat kan niet iedereen hoor! Die zijn al blij dat ze kunnen gaan voor het goedkoopste tarief, alleen.... zie je dan dus niks helaas. Zonde van je geld.
Ik ben ik de gelegenheid geweest om de musical Tarzan te gaan zien op een hele goede plaats, bijna vooraan, maar ook daar geldt het voor. Hoe goedkoper ( ook nog ruim €29) hoe verder van alles. Het is toch niet normaal! Een normaal gezin, waar het eigenlijk ook voor is, is dit niet echt meer te betalen.
Ik heb ze ook niet zien zitten, de Jan met de Petten. Jammer.
Ik ben ik de gelegenheid geweest om de musical Tarzan te gaan zien op een hele goede plaats, bijna vooraan, maar ook daar geldt het voor. Hoe goedkoper ( ook nog ruim €29) hoe verder van alles. Het is toch niet normaal! Een normaal gezin, waar het eigenlijk ook voor is, is dit niet echt meer te betalen.
Ik heb ze ook niet zien zitten, de Jan met de Petten. Jammer.
Jonjo,65 euro pp is niet echt weinig geld.Mijn zussen gaan de 7e mei en hebben kaarten van 45 euro.Ben benieuwd hoe "goed"dan het zicht is.......
zelfs 20 euro is nog teveel
kan me niet voorstellen dat u met plaats DG slecht zicht heeft, u zit helemaal in het midden
wat is het probleem?
dat er iemand voor u stond?
niet de plaatsen in ieder geval
bij slecht zicht kaarten staat het op uw kaartje en wist u het bij het bestellen
de camera's die u heeft gezien zijn van de pers.
als uw camera in beslag is genomen, dan zijn dat de regels van mojo ism frans bauer
de controle is niet streng maar standaard, iedereen wordt aan de kleding en tassen gecontroleerd
wat is het probleem?
dat er iemand voor u stond?
niet de plaatsen in ieder geval
bij slecht zicht kaarten staat het op uw kaartje en wist u het bij het bestellen
de camera's die u heeft gezien zijn van de pers.
als uw camera in beslag is genomen, dan zijn dat de regels van mojo ism frans bauer
de controle is niet streng maar standaard, iedereen wordt aan de kleding en tassen gecontroleerd