Laten ze eens een programma maken over klanten, wat die met je durven te doen, je te belazeren, dingen te beloven....
Ik kan er inmiddels een boek over schrijven dan moet er toch zeker een uitzending van te maken zijn.
Mensen uitgebreid helpen en ze vinden het gewoon heel normaal, maar een reactie terug dat ze geen gebruik maken van je offerte ho.. maar.
Maar wel bellen naar 2 dagen waar blijft die????
Mensen die dingen bij je kopen, dus gewoon verkocht aan tafel, maar geven nog wat kleine dingen later even door.... nooit reactie... bel je Nee we willen het toch niet meer we zitten vast aan onze aannemer...
Maar zelf niet even bellen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klanten
Re: Klanten
Als het goed is staat er op de offerte dat de aanbieding, want dat is het, een geldigheid heeft van X dagen.
Vervang dat X dagen door een vaste datum en voeg de regel toe dat indien men op die dag niet heeft gereageerd er automatisch van uit gegaan wordt dat er geen gebruik gemaakt wordt van de offerte.
Scheelt jou telefoonkosten en een hoop ergernis.
Vervang dat X dagen door een vaste datum en voeg de regel toe dat indien men op die dag niet heeft gereageerd er automatisch van uit gegaan wordt dat er geen gebruik gemaakt wordt van de offerte.
Scheelt jou telefoonkosten en een hoop ergernis.
Re: Klanten
Als je iemand vraagt om een offerte en je hoort maar niets (4 weken) en je belt en je krijgt 2 dagen later een offerte waar niks gespecificeerd is en een belachelijk hoog bedrag, dan voel je je belazerd. Als je vraagt om een andere offerte en om meer duidelijkheid en weer niets hoort, na 2 weken belt en 2 dagen later weer een soort gelijke offerte krijgt met weer een belachelijk bedrag, dan denkt ik bij mezelf: "Moet ik dit serieus nemen, moet ik hier op reageren, of wil je de klus niet en doet maar een belachelijke offerte en hopen dat de mensen niet reageren?" Ik heb besloten voor het laatste.
De persoon die de offerte bij ons opnam, zat ook behoorlijk moeilijk te doen over bepaalde zaken. Iemand anders geregeld, deed nergens moeilijk over. Al met al scheelt het ons ruim 2.500 euro.
De persoon die de offerte bij ons opnam, zat ook behoorlijk moeilijk te doen over bepaalde zaken. Iemand anders geregeld, deed nergens moeilijk over. Al met al scheelt het ons ruim 2.500 euro.