Goedendag,
Kan iemand mij wat wijzer maken in kunststofland. Wij willen ons huis gaan voorzien van kunststof. Nu heb ik al meerdere offertes laten maken door bedrijven die uit het hele land komen.
Er zijn er nu nog 3 over
1 die VEKA levert voor een 14.500
2 die Kömmerling levert voor zo'n 17.000
3 die Rehau levert voor eeen kleine 18.000
Offertes zijn inclusief alles. Nu hoef ik echt niet het goedkoopste produkt maar de hoofdprijs hoeft nou ook weer niet. Nu tracht uit te vinden wat de verschillen zijn tussen de betreffende merken. maar ieder bedrijf dat ik bel vindt natuurlijk dat HUN produkt het beste is daar worden we dus niet echt wijzer van en het is nou niet bepaald 10 pleurie wat je uitgeeft.
Kan iemand mij uit de droom helpen en me verder helpen welk merk evt kwalitatief het beste is.
BVD J. Pols
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk merk kunststof kozijnen
Re: Welk merk kunststof kozijnen
gezien jou keuze, toets alle 3 de namen eens in het zoeksysteem hierboven en neem de firma met de minste klachten, wel eerst lezen ,want soms is het een broodje aap, want sommige willen gewoon teveel, en daarna ga je naar Kassa en kun je als je nog twijfelde hetzelfde doen, en weet je tenminste welke de betrouwbaarste zou moeten zijn.
Wel wil ik waarschuwen dat een oud huis met slechte gevel eerder problemen geeft als een huis wat nog maar 30 jaar oud en goede rechte gevels had, dus ook en verzakte en slechte gevel kan klemmende deuren en ramen geven, dus kijk eerst het hele verhaal, want een oud museum met slechte fundering uit begin 1800 kan gewoon geen kunstof verdragen, dat hoorde daar ook niet!
Dus die klacht mag je als onzin zien, maar dat was ook een andere firma.
Dus Zoeken gebruiken!
Wel wil ik waarschuwen dat een oud huis met slechte gevel eerder problemen geeft als een huis wat nog maar 30 jaar oud en goede rechte gevels had, dus ook en verzakte en slechte gevel kan klemmende deuren en ramen geven, dus kijk eerst het hele verhaal, want een oud museum met slechte fundering uit begin 1800 kan gewoon geen kunstof verdragen, dat hoorde daar ook niet!
Dus die klacht mag je als onzin zien, maar dat was ook een andere firma.
Dus Zoeken gebruiken!
Re: Welk merk kunststof kozijnen
het is eigenlijk best wel simpel, vraag referentie adressen bij je in de buurt wat deze bedrijven hebben gedaan en ga dan op je eigen oordeel af en dan niet 1 werk maar een beetje bedrijf kan er wel honderd geven, met name montage is heel erg belangrijk. belangrijker als het kozijn zelf want dat is in de meeste gevallen wel goed, wel zijn er grote verschillen in met name hang en sluitwerk voordeur panelen en uitstraling van een kozijn want het oog wil natuurlijk ook wat, sommige bdrijven doen maar wat en zijn in staat om je oude kozijnen te laten zitten en daar dan kunststof overheen te zetten wel lekker goedkoop natuurlijk maar niet zo als het moet en zeker niet zoals je het wilt, kozijnen monteren in stelkozijnen geeft toch wel de voorkeur.
succes met de keuze
succes met de keuze