KPN Cadeaupakket Digitenne misleidend
Geplaatst: 02 mei 2007 18:03
Beste mensen,
via de site van KPN een cadeaupakket aangeschaft. Echter blijkt achteraf dat op het cadeaupakket een beperking zit. Namelijk dat je maar 1 tuner kunt aansluiten en geen 2e kaart met tuner kan bijbestellen zoals bij een regulier abonnement. Volgens KPN moet ik voor mijn TV in de slaapkamer maar een extra abonnement afsluiten.
Op de site of tijdens het bestelproces wordt hier niets over vermeld. Zelfs niet bij het kopje "Wat is het verschil tussen het Digitenne Cadeaupakket en een normaal Digitenne-abonnement?"
KPN vervolgens in februari 2007 aangeschreven. Na 2 maanden nog geen reactie gekregen en uiteindelijk ben ik zelf maar gaan bellen. De dame van klantenservice meldde dat ik misschien wel gelijk had, maar aangezien er niemand anders over klaagde, wilde ze er verder niet op ingaan. Ze wenste verder geen schriftelijke reactie te geven. Ik moest maar opnieuw een brief sturen naar Zoetermeer. Uiteindelijk nogmaals een klacht ingediend via de mail. Tot op heden nog steeds geen fatsoenlijke reactie gekregen. Alleen maar reacties met de bevestiging dat deze beperking op de tuner zit en de mogelijkheden voor een extra abonnement wat ik niet wil. Ze weigeren tot op heden aan te geven waarom deze beperking niet op de site wordt vermeld of in bijvoorbeeld de algemene voorwaarden. Ze ontkennen overigens niet dat het niet op de site wordt vermeld.
Het lijkt mij gewoon keiharde misleiding.
Nog meer mensen ervaring met deze kat in de zak?
Indien iemand deze beperking overigens wel op de site kan vinden hoor ik het graag.
via de site van KPN een cadeaupakket aangeschaft. Echter blijkt achteraf dat op het cadeaupakket een beperking zit. Namelijk dat je maar 1 tuner kunt aansluiten en geen 2e kaart met tuner kan bijbestellen zoals bij een regulier abonnement. Volgens KPN moet ik voor mijn TV in de slaapkamer maar een extra abonnement afsluiten.
Op de site of tijdens het bestelproces wordt hier niets over vermeld. Zelfs niet bij het kopje "Wat is het verschil tussen het Digitenne Cadeaupakket en een normaal Digitenne-abonnement?"
KPN vervolgens in februari 2007 aangeschreven. Na 2 maanden nog geen reactie gekregen en uiteindelijk ben ik zelf maar gaan bellen. De dame van klantenservice meldde dat ik misschien wel gelijk had, maar aangezien er niemand anders over klaagde, wilde ze er verder niet op ingaan. Ze wenste verder geen schriftelijke reactie te geven. Ik moest maar opnieuw een brief sturen naar Zoetermeer. Uiteindelijk nogmaals een klacht ingediend via de mail. Tot op heden nog steeds geen fatsoenlijke reactie gekregen. Alleen maar reacties met de bevestiging dat deze beperking op de tuner zit en de mogelijkheden voor een extra abonnement wat ik niet wil. Ze weigeren tot op heden aan te geven waarom deze beperking niet op de site wordt vermeld of in bijvoorbeeld de algemene voorwaarden. Ze ontkennen overigens niet dat het niet op de site wordt vermeld.
Het lijkt mij gewoon keiharde misleiding.
Nog meer mensen ervaring met deze kat in de zak?
Indien iemand deze beperking overigens wel op de site kan vinden hoor ik het graag.