Pagina 1 van 1

hotel overboekt bij Kras Reizen

Geplaatst: 02 mei 2007 21:33
door Longbeach
Wij hebben in december 2006 voor reistijd in februari 2007 een heerlijk weekje strandvakantie geboekt in de Dominic. Republiek in een 5*sterren hotel bij Kras Reizen. bij aankomst was het hotel overboekt en was er volgens de plaatselijke vertegenwoordiger alleen een alternatief hotel beschikbaar met "5* naar domincaanse begrippen". Wij hebben onmiddelijk een officieel klachtenformulier van Kras ingevuld, de plaatselijke vertegenwoordiger zou dit aan Kras Nederland doorgeven. Het aangeboden hotel was goedkoper en alles behalve vijf sterren en wordt ook door geen enkele andere touroperator in Nederland verkocht als 5* sterren. Bij thuiskomst hebben wij Kras opnieuw in gebreke gesteld voor het niet leveren van bestelde diensten. Kras wijst alle verantwoordlijkheid af en weigert ons het verschil in prijs terug te betalen. Iedereen kan fouten maken maar met een aanvaardbare oplossing of afhandeling van een klacht kan deze alsnog naar klanttevredenheid worden opgelost. Helaas heeft Kras nog nooit van klantenservice gehoord. wij hebben hieromtrent reeds een 4 tal brieven geschreven en krijgen als antwoord elke keer hetzelfde verhaal van Kras waarin ze ons uitsluitend van hun eigen gelijk proberen te overtuigen.

Re: hotel overboekt bij Kras Reizen

Geplaatst: 03 mei 2007 17:36
door Longbeach
Dank u voor de goede tip , we gaan dit onmiddelijk toepassen en onze klacht doorgeven aan de Geschillencommissie Reizen.