Pagina 1 van 1
Irritant en wat kan ik doen?
Geplaatst: 04 mei 2007 10:51
door sheila1
Ik wordt steeds gebeld door mensen die vragen of ze met Zeeman Textielsuper spreken.Dit nummer wat ik nu heb gekregen van KPN als particulier,blijkt van Zeeman geweest te zijn.Net ben ik weer gebeld door een vrouw en die vroeg of ze met Zeeman sprak.Ik zei voor de zoveelste keer: Nee,u spreekt niet met Zeeman en die vrouw vertelde mij dat elk nummer van Zeeman die zij belde,ze particulieren aan de lijn kreeg.Ik denk dat Zeeman heeft verzuimd om het nummer van de winkels uit het telefoonboek te laten halen.Deze vrouw gaf mij een tip om mijn klacht hier te plaatsen.
Ik heb ook al met KPN gebeld en die zegt hier niets aan te kunnen doen.......ja,een ander nummer te nemen op mijn eigen kosten!! Maar dat doe ik dus niet,tenslotte ligt de fout niet bij mij,maar bij de firma Zeeman.
Heeft iemand een dergelijke ervaring hiermee?
Re: Irritant en wat kan ik doen?
Geplaatst: 04 mei 2007 12:45
door agro
Niet Zeeman is verantwoordelijk voor de vermelding in de telefoongidsen maar de telefoonproviders en de uitgevers van de diverse gidsen.
Je kan op onderstaande sites eens kijken of het nummer op de juiste naam is gesteld, zoek op je eigen naam en van Zeeman.
http://www.detelefoongids.nl/
http://www.goudengids.nl/?adtype=link&a ... tartpagina
http://nationaletelefoongids.goudengids ... tartpagina
Ook kan je zoeken met telefoonnummer naar naam op onderstaande site:
http://gevonden.cc/telefoon.php
Als op een of meer sites de foutieve naam wordt vermeld kan je op de diverse sites met "contact" met de redactie van de sites opnemen, met het verzoek de informatie bij te werken cq te corrigeren.
Blijft natuurlijk nog wel de papieren gids en het probleem van personen die eigen telefoonklappers hebben met foutief nummer en die te laks zijn om dit te wijzigen.
succes toegewenst.
Re: Irritant en wat kan ik doen?
Geplaatst: 04 mei 2007 13:00
door sheila1
hallo Agro,
allereerst bedankt voor je reactie,ik heb gekeken op één van de links die je hebt gegeven,maar daar komt mijn nummer niet voor en toch bellen de mensen steeds.Hoe kan dit???
Re: Irritant en wat kan ik doen?
Geplaatst: 04 mei 2007 13:24
door agro
ik heb gekeken op één van de links
Ik heb er 4 gegeven waar het foutief genoteerd zou kunnen zijn, dus zijn er nog 3 mogelijkheden over (zijn verschillende uitgevers)
Ook is er nog de papieren oudere gids, waarin staat dat nummer van Zeeman is, waarvan mensen nog gebruik maken, dat probleem zal opgelost worden met verschijnen van nieuwe gids.
Ook zou het kunnen zijn dat nummer van zeeman sterkt lijkt op het nummer wat je in gebuik hebt, en daardoor vaak verkeerd ingetoetst wordt, bv één cijfer verschil of 2 cijfers omgedraaid bv. 59 moet zijn 95.
Blijft nog over dat personen zelf ergens nummer hebben genoteerd en te laks zijn om dat te wijzigen nadat ze foutief gebeld hebben, en mogelijk dat wel langer kan duren dan.
Re: Irritant en wat kan ik doen?
Geplaatst: 07 mei 2007 08:10
door sheila1
Agro,inmiddels is er een nieuwe gids uit en daar staat nog steeds mijn nummer in,maar op de telefoongids.nl beginnen bijna alle Zeeman's met: 088,wordt stapelgek van dat gebel iedere keer
Re: Irritant en wat kan ik doen?
Geplaatst: 11 mei 2007 23:30
door Fully
vraag, als het huidige nummer je niet te dierbaar is, een nummerwijziging aan...?
Re: Irritant en wat kan ik doen?
Geplaatst: 12 mei 2007 19:39
door mobiwizard
Vroeger kon Primafoon een nummer wijzigen en dan de optie kostenloos aanvinken.
(officieel mocht dit alleen via het 0900 nummer, maar een beetje klantvriendelijkheid

)
Loop eens een Primafoon binnen en vraag het eens. In ieder geval succes.
Re: Irritant en wat kan ik doen?
Geplaatst: 12 mei 2007 22:50
door Fully
ah ... zo te horen is het er dus niet op verbeterd....

Re: Irritant en wat kan ik doen?
Geplaatst: 27 mei 2007 10:07
door RSt
Bij de primafoon kun je gewoon een nummerwijziging doen en deze is ALTIJD kosteloos, en dan mag je nog kiezen uit 5 nummers ook!!