UPC sluit te vroeg af
Geplaatst: 04 mei 2007 15:43
Wij zijn verhuisd naar Duitsland maar mijn man is nog regelmatig in het oude huis in Nederland omdat hij daar nog werkt tot het huis verkocht is.
Dus hebben wij lange tijd onze UPC kabel. internet en telefoon gehouden. Maar op een gegeven moment toch opgezegd. We zouden op 9 februari uit de lucht gaan. Dat kregen we ook bevestigd. Alleen gooiden ze ons op 18 januari al uit de lucht. Een 0900 nummer bellen vanuit het buitenland gaat niet maar gelukkig kon ik ze ook mailen via hun website. Dus dat heb ik gedaan. Verzocht danwel alles weer aan te sluiten of de factuur aan te passen. We werden niet aangesloten dus ik ging ervan uit dat de factuur zou worden aangepast. NIET DUS. We kregen gewoon abonnementskosten tot 9 februari.
Toch totaal rond de 40 euro. Toen heeft mijn man vanaf zijn werk gebeld. Volgens UPC kunnen ze niet nakijken wanneer ze ons uit de lucht hebben gehaald en dus moeten we gewoon betalen.
Ik vind dat zo bizar, aan de telefoon rekening kunnen ze ook zien dat we niet meer gebeld hebben. Maar boven alles vind ik het gek dat ze niet eens kunnen achterhalen wanneer ze een klant afsluiten. Oh en die email konden ze niet vinden. Wat heb je aan een bedrijf dat emails kwijtraakt en ook niet ziet wanneer ze wat gedaan hebben? Bizar echt.
Dus hebben wij lange tijd onze UPC kabel. internet en telefoon gehouden. Maar op een gegeven moment toch opgezegd. We zouden op 9 februari uit de lucht gaan. Dat kregen we ook bevestigd. Alleen gooiden ze ons op 18 januari al uit de lucht. Een 0900 nummer bellen vanuit het buitenland gaat niet maar gelukkig kon ik ze ook mailen via hun website. Dus dat heb ik gedaan. Verzocht danwel alles weer aan te sluiten of de factuur aan te passen. We werden niet aangesloten dus ik ging ervan uit dat de factuur zou worden aangepast. NIET DUS. We kregen gewoon abonnementskosten tot 9 februari.
Toch totaal rond de 40 euro. Toen heeft mijn man vanaf zijn werk gebeld. Volgens UPC kunnen ze niet nakijken wanneer ze ons uit de lucht hebben gehaald en dus moeten we gewoon betalen.
Ik vind dat zo bizar, aan de telefoon rekening kunnen ze ook zien dat we niet meer gebeld hebben. Maar boven alles vind ik het gek dat ze niet eens kunnen achterhalen wanneer ze een klant afsluiten. Oh en die email konden ze niet vinden. Wat heb je aan een bedrijf dat emails kwijtraakt en ook niet ziet wanneer ze wat gedaan hebben? Bizar echt.