FBTO
Geplaatst: 06 mei 2007 14:42
Wij zijn al jaren verzekerd bij de FBTO.
Nadat we zeer goede ervaringen hadden met al onze verzekeringen (auto, inboedel, Wa, opstal e.d.) besloten wij samen ook onze ziektekostenverzekering bij hen onder te brengen. Mijn man was al pariculier verzekerd bij hen( zeer goede service, maar nog geen FBTO Achmea!!) en bij de Ziektekostenverzekeringswijziging, besloot ook ik mij aan te sluiten bij de FBTO.
En...daar hebben we zo`n spijt van.
De declaraties die wij indienen worden met steeds grotere vertragingen verwerkt. Men heeft nu al een achterstand van bijna een HALF jaar; terwijl ik aanmaningen ontvang van mijn tandarts, fysiotherapeut enz.
Al menig telefoontje hier aan gespendeerd. Eerst "uren" in de wacht, dan keuze kunnen maken: of *terugbelafspraak of* verder wachten.
"terugbel" afspraak heeft geen enkele zin. Ik heb er al twee lopen en na 3 weken ben ik nog steeds niet teruggebeld. Na telefonisch onderhoud ( met overigens zeer klantvriendelijk) personeel, bleek dat men m.n. bij de afdeling ziektedeclaraties een achterstand van verwerken van decla` s heeft van 5 maanden en dat de "terugbellijst ook al een acherstand heeft van 3-4 weken. Ook wordt er niet gereageerd op schriftelijke vragen en raken er rekeningen zoek.
Het is een grootse fout geweest van de FBTO om samen te gaan met Centraal Beheer Achmea!!!!!!!! Hun prioriteit ligt alleen bij klanten werven, maar houden ho..maar!
Vroeger was de FBTO een heel persoonlijk, klantvriendelijke verzekering, die van ons verwachtte dat wij onze premie op tijd betaalden, maar daar ook veel service tegenover stelde.
Nu is het alleen geld vangen en verder niets.
Graag hoor ik van een ieder die hetzelfde ervaart, reactie
Nadat we zeer goede ervaringen hadden met al onze verzekeringen (auto, inboedel, Wa, opstal e.d.) besloten wij samen ook onze ziektekostenverzekering bij hen onder te brengen. Mijn man was al pariculier verzekerd bij hen( zeer goede service, maar nog geen FBTO Achmea!!) en bij de Ziektekostenverzekeringswijziging, besloot ook ik mij aan te sluiten bij de FBTO.
En...daar hebben we zo`n spijt van.
De declaraties die wij indienen worden met steeds grotere vertragingen verwerkt. Men heeft nu al een achterstand van bijna een HALF jaar; terwijl ik aanmaningen ontvang van mijn tandarts, fysiotherapeut enz.
Al menig telefoontje hier aan gespendeerd. Eerst "uren" in de wacht, dan keuze kunnen maken: of *terugbelafspraak of* verder wachten.
"terugbel" afspraak heeft geen enkele zin. Ik heb er al twee lopen en na 3 weken ben ik nog steeds niet teruggebeld. Na telefonisch onderhoud ( met overigens zeer klantvriendelijk) personeel, bleek dat men m.n. bij de afdeling ziektedeclaraties een achterstand van verwerken van decla` s heeft van 5 maanden en dat de "terugbellijst ook al een acherstand heeft van 3-4 weken. Ook wordt er niet gereageerd op schriftelijke vragen en raken er rekeningen zoek.
Het is een grootse fout geweest van de FBTO om samen te gaan met Centraal Beheer Achmea!!!!!!!! Hun prioriteit ligt alleen bij klanten werven, maar houden ho..maar!
Vroeger was de FBTO een heel persoonlijk, klantvriendelijke verzekering, die van ons verwachtte dat wij onze premie op tijd betaalden, maar daar ook veel service tegenover stelde.
Nu is het alleen geld vangen en verder niets.
Graag hoor ik van een ieder die hetzelfde ervaart, reactie