LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet vezekerd
Niet vezekerd
Ik heb even een vraagje, ik ben 3 jaar terug bevallen, maar stom genoeg niet verzekerd wat totaal aan mezelf te verwijten is. Ik heb al een bedrag van 3000 in 1 keer betaald maar moet nu nog 2000. Ik ben nu 2,5 jaar verzekerd dus zal niet weer hetzelfde probleem krijgen, nu is mijn vraag of ik ergens een beroep op kan doen, ik weet het is eigenschuld maar het valt altijd te proberen en mijn tweede vraag, kan iemand mij vertellen als je een voorstel doet om in maandelijkse termijnen te betalen moet het ziekenhuis dat bod dan aannemen?Het is echt het maxiumum wat ik kan betalen en als ze het bod niet aannemen zit ik echt met een probleem.
Re: Niet vezekerd
Hallo,
Geen ervaring, maar met mijn rechtskennis: nee, ik denk nietb dater ergens een potje is, zoals je zegt aanjezelf te wijten...
En volgens mij is een ziekenhuis ook niet verplicht een betalingsregeling te accepteren, een regeling is een service, geen recht! (sommige mensen denken wel eens anders!) Als je bij mij zou komen met een goed voorstel (bijv. in 12 manden alles betalen, bij niet-nakoming gelijk in handen deurwaarder) zou komen, gaan we die regeling aan.
Succes
Groeten
Geen ervaring, maar met mijn rechtskennis: nee, ik denk nietb dater ergens een potje is, zoals je zegt aanjezelf te wijten...
En volgens mij is een ziekenhuis ook niet verplicht een betalingsregeling te accepteren, een regeling is een service, geen recht! (sommige mensen denken wel eens anders!) Als je bij mij zou komen met een goed voorstel (bijv. in 12 manden alles betalen, bij niet-nakoming gelijk in handen deurwaarder) zou komen, gaan we die regeling aan.
Succes
Groeten