Pagina 1 van 1

aldi

Geplaatst: 08 mei 2007 09:43
door a.kramer
Ik heb op 8 september 2006 een magnetron gekocht bij de Aldi. Met kerst gaf hij kortsluiting. We hebben met de fabrikant gemaild en die mailde terug dat wij het apparaat op moesten sturen en dat het omgeruild zou worden. dit kon ong. 4 weken duren. Op verder mails reageerden zij niet en ik heb vanmorgen met het bedrijf gebeld: Boxford Holland. Zij gaven aan dat het apparaat inderdaad omgeruild gaat worden maar dat ze geen apparaten voorradig hebben en dat dit dus nog enige tijd kan gaan duren. In de garantiebepalingen staat dat bij reparatie de tijd gewoon doorloopt, dus als mijn apparaat nog eens 4 maanden wegblijft ben ik al die tijd gewoon kwijt!! dit werd ook telefonisch bevestigd. wij hebben al diverse apparaten bij de Aldi gekocht en nooit problemen mee gehad. Maar dit slaat nergens op. Ik kan geen mailadres vinden van de Aldi, dus kan daar geen klacht indienen, helaas.

A.Kramer

Re: aldi

Geplaatst: 08 mei 2007 16:50
door Toolboy
Geachte a.kramer

Over boxfort en aldi bestaan al een paar topics
lees deze er maar eens op na

sc6 T

Re: aldi

Geplaatst: 14 jun 2007 11:45
door tabak
Hallo,

Zelfde probleem met boxfort. In januari 2007 magnetron opgestuurd met de toezegging dat deze binnen 4 tot 6 weken zou worden vervangen. Tot nu toe (14 juni) nog niets ontvangen en 3 keer gebeld met steeds hetzelfde antwoord;"nog geen voorraad meneer". Geld teruggave is voor hun geen optie. Dit moet door "hogerhand" worden beslist maar die krijg je niet te spreken. Wat een service. Normaal geen problemen met garantie bij aldi maar dit slaat nergens op.

Fam. Tabak

Re: aldi

Geplaatst: 06 jul 2007 10:53
door a.kramer
Hoi Ik heb consuwijzer gemaild en advies gehad om Boxford en Aldi aan te schrijven en binnen 2 weken een nieuwe magnetron te eisen of geld teruggave. Ik heb een brief naar de Aldiwinkel t.a.v. de directie gestuurd en bericht teruggekregen dat ik mijn geld terugkrijg. Zij waren er mee bezig om geen artikelen meer af te nemen van Boxford vanwege de slechte service. Dus wederom prima service van Aldi!!

Re: aldi

Geplaatst: 13 jul 2007 00:56
door ridder80
ik heb een telefoon nummer gevonden geen o900 nummer
038 4600350 dis is het kantoor van de boxford die je aan de lijn krijgt.

Re: aldi

Geplaatst: 15 jul 2007 09:38
door a.kramer
Ik heb een brief gestuurd naar de aldiwinkel waar ik altijd mijn boodschappen doe en op de envelop gezet t.a.v. de directie en die brief hebben ze toen doorgestuurd naar de afdeling Inkoop. Ik kreeg een brief dat ze contact op zouden nemen en ze hebben netjes gebeld en ik krijg het volledige bedrag teruggestort. Consuwijzer gaf aan dat je naar Boxford moet schrijven, maar dat was in mijn geval niet nodig. Ik zou dus ook naar de Aldi schrijven en ik heb aangegeven in mijn brief, dat ik altijd heel tevreden was over hun producten, en dat Boxford geen reclame is voor hun zaak. Ik heb geschreven naar de Aldi in Bergen op Zoom en kreeg bericht uit Roosendaal. Succes

Re: aldi

Geplaatst: 12 okt 2007 09:32
door Redmar
Hallo,
Ook ik zit al weer even te wachten op mijn nieuwe magnetron. Inmiddels 10 weken. Heb al een aantal keren met boxford gebeld en als je gaat dreigen met juridische stappen lachen ze je doodleuk uit.... Verder vroeg ik naar hoe het kan dat het apparaat in 3 jaar wordt afgeschreven, vanwege de waardebon die je kan krijgen in plaats van de magnetron. Toen ik vroeg of het apparaat soms niet langer meeging dan 3 jaar zei ze dat als je geluk hebt wel :shock: Ze geloven daar bij boxford dus ook niet echt in hun eigen producten. Althans die Esther die daar werkt. Ik krijg steeds esther aan de lijn. Je kunt haar ook mailen op [email protected] . Ik ben haar daar inmiddels persoonlijk ook al aan het stalken :twisted: Maar goed. Ook ik heb inmiddels een brief naar Aldi Nederland gestuurd, dus hoop ook op een goede afhandeling. Heb inmiddels een andere magnetron gekocht, een Sharp en ben er zeer blij mee! Mocht ik die andere nog krijgen dan knal ik die wel op marktplaats. Zou blij zijn als ik van die zooi van hun af ben!

Mvg,

Redmar van`t Veer

Re: aldi

Geplaatst: 19 okt 2007 23:51
door jeroentje271
Een magnetron bij de Aldi kopen, dat is vragen om problemen.

Ben wel benieuwd wat het ding gekost heeft.

Re: aldi

Geplaatst: 20 okt 2007 04:45
door BBCS
Waarom willen veel mensen electronica en electra bij de kruidenier kopen en dan ook nog service verwachten???

Bij de Aldi koop je geen electronica en electra, maar bananen, appels enz.!!!

Electronica en electra koop je bij degene die er verstand van heeft en dus niet bij de Aldi.

Re: aldi

Geplaatst: 20 okt 2007 09:02
door gravedigger
ikbenik heeft weet een rpde lap ontdekt 8)

Re: aldi

Geplaatst: 20 okt 2007 11:40
door BBCS
Nope

Re: aldi

Geplaatst: 20 okt 2007 19:05
door Redmar
Nou, eindelijk is het opgelost, welliswaar niet door Boxford, maar door de Aldi zelf. Ik had een brief naar Aldi Nederland gestuurd, die weer is doorgestuurd naar Aldi Drachten en van deze hoofdvestiging kreeg ik gisteren een reactie. Ze vergoeden het volledige aankoopbedrag en dit kan ik afhalen bij de Aldi waar ik mijn magnetron gekocht had, met de brief die ze mij stuurden en de aankoopbon! Dus een keurige afhandeling door de Aldi, Maar met Boxford hoop ik nooit meer iets te maken krijgen :P En dan nog iets voor de persoon die klaagt over dat je geen electronica moet kopen bij de aldi, maar naar een electronicazaak moet gaan, bij de scheer en foppen of de expert kan je ook dezelfde magnetron kopen van HE, wat tot het boxford concern hoort, dus de opmerking die je maakt slaat echt helemaal nergens op. Je kan hem juist beter bij de Aldi kopen, omdat je daar standaard 3 jaar garantie hebt op de magnetron, terwijl je dat bij de andere winkels niet hebt, daar heb je slechts 1 jaar garantie.

Mvg,

Redmar van`t Veer

Re: aldi

Geplaatst: 20 okt 2007 19:42
door cybertomaat
Bij de Aldi koop je geen electronica en electra, maar bananen, appels enz.!!!
en probeer daar maar eens garantie op te vragen :wink:

>cybertje<

Re: aldi

Geplaatst: 20 okt 2007 20:41
door roerganger
Bij de Aldi koop je geen electronica en electra, maar bananen, appels enz.!!!

en probeer daar maar eens garantie op te vragen

>cybertje<
Humor :D

Maar even serieus mensen, als iets kapot is, dan moet je naar de winkelier voor klachten. Je hebt met de winkelier een contract, niet met de fabrikant, dus de winkelier moet het probleem oplossen. En de Aldi doet dat keurig, inderdaad.

Wat het assortiment betreft: ik heb in de loop van de jaren ook mijn spullen overal vandaan geplukt, maar neig er nu steeds meer toe mijn spullen bij goede speciaalzaken te halen, en dan bekende merkartikelen.

Vooral als dingen niet zo duur zijn. Of een magnetron nu 40 euro kost bij de Aldi of een goed merk 60 bij een goede zaak, het scheelt maar een paar tientjes. Maar een goed apparaat kan jaren en jaren mee, de kwaliteit is ook veel beter, en als je die paar tientjes over al die tijd uitsmeert maakt het eigenlijk niet zoveel meer uit. Zeker niet als het goede merk nog veel langer meegaat dan het goedkope flutmerk.

We zijn echter nog teveel een volkje van zuinige kruideniers, willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, en hebben nog het liefst dat een ander voor ons betaald ook. En dan koop je goedkope fluttroep in plaats van iets goeds omdat het maar liefst een paar onbenullige centen op jaarbasis scheelt.

En idd, BCC en Scheer en Foppen zijn óók niet de beste bedrijven. Als het nodig is koop ik daar wel mijn spullen, maar hun adviezen en info zijn toch niet altijd je van het.

Re: aldi

Geplaatst: 20 okt 2007 20:47
door cybertomaat
als je echt , naast je GOEDE PRODUCTEN, ook nog wat personelijk advies en goede service wil ga je dus naar de KLEINERE SPECIALIST.
Als we dat niet doen gaat die kleine detailist naar de knoppen en
hebben de grote helemaal een monopoliepositie.

En dan is ineens iedereen "TEGEN" die grote jongens die onderling
prijsafspraken maken en er een SLECHTE SERVICE op nahouden.

>cybertje<

Re: aldi

Geplaatst: 20 okt 2007 21:37
door BBCS
maar naar een electronicazaak moet gaan, bij de scheer en foppen of de expert
Daar noem je ook een paar ketens op zeg! :shock: :cry:

Re: aldi

Geplaatst: 19 mei 2008 11:38
door bepmaurits
ja ook ik wordt aan het lijntje gehouden :twisted: door Boxford, ben al haast een half jaar aan het mailen, mag met een kadobon iets anders uitzoeken, kan mij niet voordstellen ooit nog eens iets te kopen van deze firma.
begin idd te geloven dat deze combimagnetrons met een bepaald doel op de markt zijn gebracht nl mensen irriteren :evil: met de dames van de klantenservice (Wendy weet niet van wanten :idea: ) wordt hier lichtelijk onpasselijk van. ga het ook wel via de Aldi proberen
boxfort mag van mij een hele koude douche krijgen, kriebels van hun poroducten heb ik al :evil:

Re: aldi

Geplaatst: 19 mei 2008 11:56
door BBCS
Je moet niet bij de fabrikant zijn (Boxford), maar bij de winkelier (Aldi).

Dus je moet bij de winkelier zijn en bij niemand anders.

Ik hoop dat je eerst naar de Aldi geweest bent, zo niet, dan heb je een heel groot probleem. Want dan kun je bij de Aldi niet meer beroepen op de non-conformiteit de overeenkomst.