DELL GEEN SERVICE (INGETROKKEN)
Geplaatst: 09 mei 2007 10:10
oNDERSTAAND WAS ZO, MAAR ONDERTUSSEN IS DELL TERUG GEKOMEN EN LOST HET NU WEL OP. iS EEN HARDWARE PROBLEEM GEEN VISTA PROBLEEM.
GR wiLLIE
Hallo,
Enige tijd geleden kocht ik een computer van Dell. Deze was Vista Capable stond er met grote letters op.
Toen het zover was dat ik kon gaan upgraden, bleek niemand bij Dell mij te kunnen helpen met te vertellen waar ik die upgrade vandaan moest krijgen. Het kastje en de muur dus.
Dan maar zelf Vista kopen. En zelf upgraden.
Maar nu blijkt de 7.1 geluidskaart niet te werken. Dan maar naar de helpdesk.
Wat blijkt? Mijn systeem is niet Vista Capable. Ze hebben problemen met de geluidskaart onder Vista. En aangezien ik niet via hun heb geupgrade, wil men ook niet verder helpen. "Maar het werkt toch niet?" Was mijn vraag.
"Inderdaad, en daarom konden ze uw waarschijnlijk toen ook niet helpen toen u de upgrade zocht".
Ook mijn vertwijfeling dat men toch duidelijk had aangegeven dat het om een Vista capable systeem ging mocht niet baten.
Dan maar de klachtenlijn geven. "Nee mijnheer, we hebben daar geen telefoonnummer voor". Dan maar een mailadres, maar ook dat is niet beschikbaar. Print maar een briefje uit, zoek een envelop, zoek zo.n plakding voor in de hoek en stuur maar. DELL weet blijkbaar niet dat we in 2007 leven. O ja dat klopt ook: Hun computers werken niet met VISTA
Dan toch voor de zekerheid nog even met De klantenservice bellen.
Tip van hen: “Wacht nog enkele weken en dan komt er een nieuwe upgrade van Vista uit, misschien dat het zich dan oplost”
Over het feit dat ze een 128mb videokaart leverde ipv een 256mb laat ik maar voor wat het is. Ik wil me niet voor niets kwaad maken.
Het enige waar ik nu spijt van heb is ooit een Dell gekocht te hebben.
GR wiLLIE
Hallo,
Enige tijd geleden kocht ik een computer van Dell. Deze was Vista Capable stond er met grote letters op.
Toen het zover was dat ik kon gaan upgraden, bleek niemand bij Dell mij te kunnen helpen met te vertellen waar ik die upgrade vandaan moest krijgen. Het kastje en de muur dus.
Dan maar zelf Vista kopen. En zelf upgraden.
Maar nu blijkt de 7.1 geluidskaart niet te werken. Dan maar naar de helpdesk.
Wat blijkt? Mijn systeem is niet Vista Capable. Ze hebben problemen met de geluidskaart onder Vista. En aangezien ik niet via hun heb geupgrade, wil men ook niet verder helpen. "Maar het werkt toch niet?" Was mijn vraag.
"Inderdaad, en daarom konden ze uw waarschijnlijk toen ook niet helpen toen u de upgrade zocht".
Ook mijn vertwijfeling dat men toch duidelijk had aangegeven dat het om een Vista capable systeem ging mocht niet baten.
Dan maar de klachtenlijn geven. "Nee mijnheer, we hebben daar geen telefoonnummer voor". Dan maar een mailadres, maar ook dat is niet beschikbaar. Print maar een briefje uit, zoek een envelop, zoek zo.n plakding voor in de hoek en stuur maar. DELL weet blijkbaar niet dat we in 2007 leven. O ja dat klopt ook: Hun computers werken niet met VISTA
Dan toch voor de zekerheid nog even met De klantenservice bellen.
Tip van hen: “Wacht nog enkele weken en dan komt er een nieuwe upgrade van Vista uit, misschien dat het zich dan oplost”
Over het feit dat ze een 128mb videokaart leverde ipv een 256mb laat ik maar voor wat het is. Ik wil me niet voor niets kwaad maken.
Het enige waar ik nu spijt van heb is ooit een Dell gekocht te hebben.