Pagina 1 van 3

DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 10 mei 2007 18:58
door Diny Velds
50 Jaar gebruiker van DE koffie, eerst Roodmerk en nu de Excellent, altijd tevreden tot nu toe.

De koffie is OUD en ook slecht van smaak. lijkt wel dood.
De pakken worden ook niet meer goed geseald, zijn niet meer zoals vroeger luchtdicht (vacuum).

Ik had diverse pakken bij diverse firmas gekocht zoals Jumbo, Albert Heyn en Coop. Allemaal met hetzelfde resultaat, dode koffie zonder geur.

Ik neem dus kontakt op met DE tel nr. 0800-0221121
Er werken diverse mensen en sommigen zijn nog wel korrekt en aardig.

Ik heb na 1 keer eerder 1 pak terug gestuurd te hebben in maart 2007,
netjes van de customer service weer een DOOD PAK SMAAKLOZE koffie
terug gehad, ook met een briefje dat de koffie die ik hun had opgestuurd door het laboratorium was onderzocht en niet goed bleek te zijn (oude koffie) ,maar dat za vanwege de GROTE PRODUKTIE LIJNEN,
niet konden nagaan waar het euvel zich had voorgedaan, maar dat het hun speet. die brief was van 7 maart 2007. Ik zou nog 2 pakken krijgen en die ontving ik een paar dagen later ook.
Tot Zover prima de service, ondanks dat de koffie weer BAGGER was.

Maar nu komt het ik had nog 18 pakken staan van DE EXCELLENT AROMA. Die kon ik nadat ik ze getest had EN ZE WEER VAN ABONINABELE KWALITEIT WAREN versturen FRANCO naar DE aldus gedaan op 13 april 2007. Ze geven ook wel degelijk toe dat hun koffie
niet goed is.
Dus ze zullen wel meer reakties gaan krijgen.

Ik ontvang op 28 april slechts 1 pak koffie in een klein doosje waar er net 2 in zouden passen. Maar goed ik dacht das weer een service doosje, nadat je hun hebt gebeld, ik wacht dus nog steeds op de 18 pakken koffie van mij retour, die door andere pakken die wel lekker
zouden zijn vervangen zouden worden dat zei de heer xxx begin mei tegen mij.
Nu vandaag 10 mei 2007 gebeld en ze zeiden dat VESPRO het had verzonden naar mij op 28 april. Ik ken VESPRO niet maar dat is een organisatie die alles voor DE verzend ofzo.
Ze zeggen dat ik dus wel degelijk de 18 pakken koffie heb gehad.
En dat ik dan maar VESPRO moest gaan bellen.

Ik zeg dat is niet zo ik heb slecht 1 pak ontvangen in een klein doosje en ik vraag bel VESPRO dan even voor mij, dat doet xxx dan en zegt is verzonden tegen mij. Nu ik neem daarna zelf kontakt op met VESPRO en ze zeggen niks verzonden te hebben en ook niks van DE voor mij ontvangen te hebben.

De Klanten service medewerker xxx gaf mij te verstaan,
dat ik wel de koffie had ontvangen en zei: " We willen niks meer met u van doen te hebben". En hij verbrak de verbinding.
Terwijl ik gewoon mijn 18 pakken koffie zou omgeruild krijgen voor goede koffie en nu dus helemaal niks.

Ik wil een manager spreken maar die xxx wil me niet door verbinden.
Nu 50 jaar trouwe klant van DE koffie en dan krijg je zo'n koude douche over je heen, ik ben er kapot van op mijn 73 jaar en kan wel in huilen uitbarsten.

Alle reaktie zijn welkom en ik hoop dat DE dit ook leest en alsnog mij
mijn 18 pakken DE EXCELLENT stuurt endan wel verse koffie te verstaan.

Hoogachtend,

Mevr. B.J. Velds

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 11 mei 2007 23:12
door gravedigger
Bla bla bla. Is hier een uitzending over geweest?

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 12 mei 2007 11:50
door Diny Velds
Ach het is nu niets voor niets dat ze de DE roodmerk en Excellence koffie overal in de aanbieding gooien.
Ik zou zeggen geniet van de dode geurloze aanbiedings koffie,
waarvan DE ook weet het laboratorium van hun dat het "oude koffie" is
zoals zij het hetzelf omschrijven in de brieven aan mij over de geteste
koffie die door mij aan hun is geretourneerd.

Nee is helaas nog geen uitzending over geweest bij Radar, maar
komt vanzelf nog wel als er meer mensen merken en proeven dat
de Douwe Egberts koffie de laatste tijd van een SLECHTE PARTY is.
En Douwe Egberts kan beter de slechte koffie terughalen uit de winkels, lijkt mij.

De mensen die het met deze stelling eens zijn kunnen allemaal kontakt opnemen met de DE klantenservice
op gratis telefoon nummer 0800-0221121
Dan kan je altijd nog die vieze koffie omruilen voor de wel lekkere thee.

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 13 mei 2007 12:06
door Nita
:wink:

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 13 mei 2007 23:46
door Diny Velds
Ik heb inderdaad ook nu Perla koffie gekocht en dit is gelukkig
wel koffie met smaak. Dank U wel.


Nu zie ik trouwens ook dat er op het pak koffie van Douwe Egberts
staat "EIGENZINNIG VAN SMAAK" nu er zit inderdaad wel wat geur aan
de DE koffie een hele bittere geur, nu een koffie kenner weet dan al genoeg. En mijn man en ik drinken al ruim 50 jaar DE koffie, maar
vanaf nu gaan we andere merken koffie drinken en waarschijnlijk gaan
we ook nog een aantal Duitse en Italiaanse merken proberen.
Alleen met de Thee kan DE ons nog wel plezieren.

Nu ik heb inmiddels kontakt gehad met DE en ze hebben de 18 pakken
wel verstuurd op 1 mei kreeg ik te horen, maar op de een of andere
manier doet VESPRO (ook DE) uit Eindhoven dit niet kreeg ik van
een mevrouw xxx te horen op 11 mei maar doen ze dit toch
in Utrecht zelf vanuit het Centrale Maganzijn. Echter kreeg nog steeds
te horen dat ik het moet hebben gehad.
Nu als je dan vraagt om een verzend nummer van hun pakket dan kunnen ze je dat niet geven en zodoende kan je niet TNT track service
gebruiken om je pakket op te sporen. Iets wat DE eigenlijk dient te doen.
Nu na 3 keer aandringen kreeg ik eindelijk de naam van haar superieur
ene xxx Hopenlijk krijg ik nadat ze het intern daar allemaal
op een rijtje hebben bij Douwe Egberts eindelijk volgende week bericht.

Of dat positief of negatief uitvalt weet ik nog niet, maar wat ik wel weet is dat er veel vooringenomen klant-onvriendelijke mensen werken.
Voordat ze het weten beschuldigen ze je als trouwe klant van dat
je wel zogenaamd post hebt gehad en dat je nu eigenlijk om een
2e zending bedeld. Ze zijn niet goed wijs. 18 pakken koffie a 2 euro in de aanbieding= 36 euro

Nu ik weet wel dat ik op hun verzoek mijn 18 pakken slechte bittere OUDE DE koffie zoals hun kwaliteit center het wel weer zou noemen,
heb opgestuurd aan hen en dat ik daar bewijs van heb, dus hoop ik
dat DE ook met een goed TNT verzendbewijs op de proppen komt !!

Nu ik meld wel hoe dit verhaal afloopt en toch wil ik wel vermelden
dat de klanten service nog altijd vermeld dat ze verse koffie versturen
aan de klanten.
Nu dan van mijn kant : "jammer dat ze het dan niet aan de AH, de JUMBO en de COOP leveren als ik het daar koop".
Ook pretenderen ze dat hun wel weten dat het verse koffie betreft, terwijl hun kwaliteitsdienst vertelt dat het OUDE KOFFIE is.
Dus volgens mij kunnen ze beter in de FABELTJESKRANT hun zegje doen.

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 14 mei 2007 01:12
door MaffeDarkie
Ik zie hier op mijn beeldscherm staan 'Radar uitzendingen' en kan mij niet herinneren dat hieraan een uitzending is besteed.

Beetje l*llig dat sommige mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en overal maar berichten niet gooien die er niet in thuis horen.

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 14 mei 2007 02:16
door kss
wie drinkt nederlandse koffie, deze is vrij zuur, voor snelfilter of senseo zal je dat niet snel opvallen, maar als je vers zelf bonen maalt kijk dan eens naar caffe corsini, verkrijgbaar voor ruwweg dezelfde prijs als DE. een molen is misschien een kleine investering (een nemox lux of solis scala volstaat), dan gaat er echt ook een nieuwe wereld open. :lol:

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 14 mei 2007 16:25
door bot321
De beste koffie blijft de koffie
van Smit&Dorlas.Ook Nederlandse koffie.

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 14 mei 2007 19:59
door roerganger
Wat moet iemand in vredesnaam met 1+18=19 pakken koffie van, gezien de aanbiedingsprijs van 2 euro, een pond in huis? Dat is 9 1/2 kg koffie! Ik doe minstens een maand met een pond, misschien wel zes weken. Ik zou ongeveer 2 jaar nodig hebben om dat op te krijgen.

Bent u een eigen winkel begonnen?

Krijgt u zoveel visite?

Ik vindt het niet gek dat die koffie dan zo oud en dood is. Was alles soms over de datum? Dan is het niet gek dat DE moeilijk doet om die 18 pakken te vervangen.

Sorry, maar ik denk toch echt dat het probleem bij u zelf ligt, dat u die koffie veel te lang hebt laten liggen. En voor mijn gevoel weet u dat zelf donders goed, maar omdat u uw zin niet krijgt gaat u hier even lekker klagen om DE te dwingen (noem het maar chanteren) om u uw zin te geven.

Zeg het maar als ik het mis heb.

Maar over lekkere koffie gesproken: De AH koffie is idd erg goed, Kanis en Gunink is ook een goede, die is ook niet zo duur. DE heeft me nooit kunnen bekoren, maar dan ook echt nooit. Maar dat is een kwestie van smaak.

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 14 mei 2007 23:06
door Nita
verwijderd

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 14 mei 2007 23:11
door Nita
:wink:

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 14 mei 2007 23:12
door edwin frankena
ik werk 20jaar in de koffie, maar wat deze persoon schrijf klopt voor geen meter, als de koffie oud ruikt of smaakt, dan heeft deze persoon de koffie veels te lang laten staan, en ja dan gaat de aroma weg. de pakken worden goed geseald, als er een pak tussen zit die zacht aan voelt dan is ie dus lek, en niet meer vacuum verpakt, ik raad deze persoon dus ook aan, om eerst goed naar een pak te kijken en te voelen of het pak nog hard is, zo ja dan is de koffie in goede kwaliteit zo nee dan zal het pak lek zijn en de koffie niet meer de aroma hebben zoals die hoord te zijn, en misschien nog als laatst, was de tht < houdbaarheids datum> niet verlopen.

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 14 mei 2007 23:43
door roerganger
Nee hoor Nita, ik werk niet bij de klantenservice van DE, en heb er ook nooit gewerkt, sterker nog, ik werk helemaal niet meer. Ik heb ook geen familie of vrienden bij DE werken, niks, nada, nothing, dus ik heb geen enkel belang om DE te verdedigen.

Dat u vier of vijf pondspakken koffie in een week wegwerkt zal wel. Ik neem aan dat u een sterke maag hebt? Maar als iemand vier of vijf pakken koffie in een week wegwerkt is het des te vreemder dat maar liefst 18 pakken oud en bitter smaken.

Lees nog maar eens het bericht van edwin frankena, die bevestigd alleen maar mijn verhaal. U kunt mij tenminste niet wijsmaken dat 19 pakken tegelijk niet goed geseald zijn, zo ja, dan had dat nooit in de winkel gelegen, en als het wel zo in de winkel had gelegen dan had de cassiere daar waarschijnlijk wel iets van gezegd.

Ik raak er alleen maar meer van overtuigd dat de pakken in kwestie gewoon ver over de houdbaarheidsdatum heen waren.

Maar het antwoord op mijn vraag wil ik graag van mevrouw Diny Velds zelf horen. Niet van iemand die die pakken koffie nooit gezien heeft.

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 15 mei 2007 15:45
door Nita
verwijderd

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 15 mei 2007 17:55
door roerganger
Beste Nita, ik heb in de korte tijd dat ik hier kom al meerdere mensen gezien die een probleem duidelijk aan zichzelf te wijten hadden en dan vervolgens met een half verhaal het bedrijf in kwestie hier zwart maken. Met dat soort mensen heb ik altijd een beetje moeite, en het grappige is, als ik mijn onderbouwde mening geef, dan hoor/lees je ook niets meer van die mensen.

Dus vandaar dat ik een beetje cynisch ben als ik een verhaal lees over 19 pakken oude koffie.

Dat DE niet te drinken is weet ik al lang, ik koop dat ook niet. Als Diny Velds 50 jaar dat spul drinkt en dat blijkbaar lekker vindt (kwestie van smaak), en dan ineens 19 pakken koffie niet vindt smaken dan lijkt het mij nog steeds dat de koffie ver over datum is. En ALS dat zo is, dan heeft mevrouw dat echt aan zichzelf te wijten. Dan kan ze moeilijk verwachten dat DE dat even allemaal gaat vergoeden.

Het grappige is dat ook deze mevrouw tot nu toe niet op mijn bericht heeft gereageerd, en als dat zo blijft dan is het wel duidelijk denk ik.

Maar dat is haar probleem, niet het mijne. U zei het zelf al: het sop is de kool niet waard.

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 15 mei 2007 19:45
door Nita
:wink:

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 16 mei 2007 10:12
door Nita
:wink:

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 16 mei 2007 10:28
door NijMeGeN
www.peeze.nl dat is gewoon de lekkerste koffie.

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 16 mei 2007 14:51
door edwin frankena
Beste mensen,

je hebt donkere koffie, je hebt lichte koffie, je hebt koffiebonen van een goede kwaliteit, en je hebt bonen van een wat mindere kwaliteit. Dit alles heeft dus te maken met smaak.
Ik zelf werk niet bij DE maar bij een andere koffiefabriek en heb dus zeker geen zin om te zeggen dat de koffie van DE de beste is, want dat is onze koffie<lol>, maar ik kan zeker wel zeggen dat DE zeker geen koffie maakt wat naar oude koffie smaakt of dat de pakken niet goed zijn geseald, dus mevrouw verzin de volgende keer maar een ander en een beter verhaal.


groetjes van een koffiemaker en drinker...............

Re: DOUWE EGBERTS SLECHTE KOFFIE EN ONBESCHOFTE KLANTEN SERVICE

Geplaatst: 16 mei 2007 22:05
door eeliane
Heb je de koffie automaat koffie nog niet geproeft, die (siroopkoffie) is zo slecht dat ons hele kantoor inmiddels aan de thee zit, sommige gingen an de senseo maar ook dat is , zeker van DE, niet te drinken...