Mijn ervaring met Jumbo Rotterdam is werkelijk om te huilen. Ze garanderen helemaal niets, behalve uitzetting als je ze vriendelijk wijst op de ''7 zekerheden''. Dat gebeurt dan door van die gasten van beveiligingsbureautjes, die de omstanders de indruk geven dat jij de kwaaie pier bent. Ze schromen ook niet om je toe te voegen dat je wel gefraudeerd zal hebben. Dat is voor mij de limit.
Zelfs het woord van een bedrijfsleider die erkent dat je in je recht staat doet bij de Jumbo niet ter zake. Al durfde hij dat niet in een toegezegde email te bevestigen.
Normaal volgens de 7 zekerheden zou het bedrijf zonder morren producten die vandaag of morgen verlopen (er zijn uitzonderingen die ik weet) gewoon mee moeten geven, maar wat doen ze? ze criminaliseren de klant die zo'n product vindt.
Ook zeggen ze dat ze het als Jumbo aandurven om die garantie te geven aan de klant omdat ze stellen dat die producten er toch bijna nooit zijn, omdat ze zoveel klanten hebben. Onzin natuurlijk, ze halen de producten die nog 3 dagen te gebruiken zijn gewoon uit de schappen en vernietigen die. (Wat een enge gedachte dat goed eten zomaar wordt weggegooid.
Ik deed mijn boodschappen allemaal bij de Jumbo en verbaas mij dat ze zo kunnen groeien met een onduidelijke policy over die zogenaamde ''7 zekerheden'', mij kunnen ze als klant wel vergeten.