LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bandengids.nl
bandengids.nl
Iemand ook ervaring met deze firma, heb er 4 velgen + banden besteld maar als ik ze e-mail, geen antwoord, telefonisch ook niet bereikbaar.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 mei 2007 10:41
Re: bandengids.nl
Geachte Heer/Mevr,
Ons algemene telefoon nummer is 088-1234123
Onze E-mail voor vragen is [email protected]
Ons adres is Europaweg 1c 2381GR Zoeterwoude.
Met Vriendelijke Groet,
D.Postelmans
Alg.Dir.
Ons algemene telefoon nummer is 088-1234123
Onze E-mail voor vragen is [email protected]
Ons adres is Europaweg 1c 2381GR Zoeterwoude.
Met Vriendelijke Groet,
D.Postelmans
Alg.Dir.
Re: bandengids.nl
I ordered 2 tyres (already paid of course!).
On the website they say about 3-5 days for the delivery.
After 8 days I still havent't anything...
No answer to emails.
Nobody answering on the phone.
On the website they say about 3-5 days for the delivery.
After 8 days I still havent't anything...
No answer to emails.
Nobody answering on the phone.
Re: bandengids.nl
Wij hebben reeds contact opgenomen en alles is na alle tevredenheid opgelost.
met vriendelijke groeten,
Het Bandengids team
met vriendelijke groeten,
Het Bandengids team
Re: bandengids.nl
Zou toch wel prettig zijn als de klanten dit zelf hier zouden melden. Zo lijkt het meer SPAM van het "bandengidsteam".
Of is het naar JULLIE tevredenheid opgelost en niet naar tevredenheid van de klant??
Pascal73
Of is het naar JULLIE tevredenheid opgelost en niet naar tevredenheid van de klant??
Pascal73
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 nov 2007 10:15
Re: bandengids.nl
Ook banden bij ze besteld en nu alweer 6 weken niets van ze vernomen. Per telefoon onbereikbaar (behalve de lijn orders plaatsen) Nu maar weer eens een mailtje geschreven en kijken of daar nu op gereageerd wordt.
Was dus een een keer en nooit meer ervaring. Zerker omdat mijn apk nu alweer een maand verlopen is
Was dus een een keer en nooit meer ervaring. Zerker omdat mijn apk nu alweer een maand verlopen is
Re: bandengids.nl
Geachte heer Rosloot,
Helaas door een grote drukte hebben wij u niet correct op de hoogte gehouden van de status waarin uw order verkeerde, mijn persoonlijke excuses daarvoor. Ik kan u mededelen dat de door u bestelde banden vrijdag bij het montagepunt zullen worden afgeleverd.
Ter compensatie willen wij u de kosten voor montage en balanceren op ons nemen.
Met vriendelijk groet,
Riekus Vellema
De Bandengids b.v.
Helaas door een grote drukte hebben wij u niet correct op de hoogte gehouden van de status waarin uw order verkeerde, mijn persoonlijke excuses daarvoor. Ik kan u mededelen dat de door u bestelde banden vrijdag bij het montagepunt zullen worden afgeleverd.
Ter compensatie willen wij u de kosten voor montage en balanceren op ons nemen.
Met vriendelijk groet,
Riekus Vellema
De Bandengids b.v.
Re: bandengids.nl
Nette oplossing van bandengids.nl , maar drukte mag nooit een excuus zijn! Toch wel frapant dat bandengids.nl een heleboel forums afzoekt naar reacties.........zoveel klachten meneer bandengids.nl??
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 nov 2007 12:37
Re: bandengids.nl
2 weken geleden 4 winterbanden besteld bij de bandengids.nl.
ik heb ze nog steeds niet, op email wordt niet gereageerd en als ik bel krijg ik steeds een ander verhaaltje te horen, dan zijn ze niet leverbaar, erg vreemd vind ik dit, winterbanden zijn overal te krijgen behalve blijkbaar bij de bandengids. en vanmorgen weer gebeld en nu moest er eerst contact opgenomen worden met de inkoper die er nog niet was.
eind van de week heb ikechter wel de winterbanden nodig en zal dus bij een bandenleverancier hier in de buurt met spoed op zoek moeten en heb dus ruim 330 euro in de sloot gegooid en de bandengids maar lachen.
terugbellen doen ze niet, email beantwoorden kunnen ze ook niet, hoe ik deze banden in geleverd moet krijgen weet ik niet en geld is zeker ook zoek.
ik heb ze nog steeds niet, op email wordt niet gereageerd en als ik bel krijg ik steeds een ander verhaaltje te horen, dan zijn ze niet leverbaar, erg vreemd vind ik dit, winterbanden zijn overal te krijgen behalve blijkbaar bij de bandengids. en vanmorgen weer gebeld en nu moest er eerst contact opgenomen worden met de inkoper die er nog niet was.
eind van de week heb ikechter wel de winterbanden nodig en zal dus bij een bandenleverancier hier in de buurt met spoed op zoek moeten en heb dus ruim 330 euro in de sloot gegooid en de bandengids maar lachen.
terugbellen doen ze niet, email beantwoorden kunnen ze ook niet, hoe ik deze banden in geleverd moet krijgen weet ik niet en geld is zeker ook zoek.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 nov 2007 12:37
Re: bandengids.nl
net telefoon gehad van de bandengids en het probleem wordt deze week nog opgelost en donderdag of vrijdag worden de winterbanden gemonteerd.
Re: bandengids.nl
Hallo,
Wie weet wat er gaande is met bandengids.nl, wacht al weken op mijn winterbanden, een aantal keer mail contact gehad maar banden waren slecht leverbaar en het duurde even.
Later alternatief aangeboden gekregen en vanaf toen geen enkele reactei meer gehad en ze zjn ook via mail/telefoon niet bereikbaar.
Maar al wel het geld betaald.
Wie weet hier meer over of zit in het zelfde schuitje?
Han Koorman
Vriezenveen
Wie weet wat er gaande is met bandengids.nl, wacht al weken op mijn winterbanden, een aantal keer mail contact gehad maar banden waren slecht leverbaar en het duurde even.
Later alternatief aangeboden gekregen en vanaf toen geen enkele reactei meer gehad en ze zjn ook via mail/telefoon niet bereikbaar.
Maar al wel het geld betaald.
Wie weet hier meer over of zit in het zelfde schuitje?
Han Koorman
Vriezenveen
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 nov 2007 12:37
Re: bandengids.nl
ik had precies hetzelfde, ik had banden besteld die overal leverbaar zijn behalve bij bandengids.nl, regelmatig email gestuurd en proberen te bellen.
Ik raad u aan om rond 9 uur in de morgen direct te bellen, meeste kans dat ze dan de telefoon opnemen en dreigen dat je het geld per omgaande op uw rekening gestort wilt zien, binnen 2 dagen had ik een ander merk winterband om de velg zitten.
Gelukkig ook een goed merk en vergelijkbaar prijsnivo.
Ik raad u aan om rond 9 uur in de morgen direct te bellen, meeste kans dat ze dan de telefoon opnemen en dreigen dat je het geld per omgaande op uw rekening gestort wilt zien, binnen 2 dagen had ik een ander merk winterband om de velg zitten.
Gelukkig ook een goed merk en vergelijkbaar prijsnivo.
Re: bandengids.nl
Bedankt voor de tip, alleen de website ligt er volgens mij nu ook uit.
Vind het toch wel erg brutaal, wel direct geld vangen ( bijna 400 euro) en dan maar niet reageren op mail en telefoon.
Han Koorman
Vind het toch wel erg brutaal, wel direct geld vangen ( bijna 400 euro) en dan maar niet reageren op mail en telefoon.
Han Koorman
Re: bandengids.nl
Dus de volgende keer toch maar naar een echte bandenleverancier.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 nov 2007 12:37
Re: bandengids.nl
idd, goede bandenleverancier was niet echt veel duurder en je hebt de banden direct op de auto.
ik zou blijven bellen.
ik zou blijven bellen.
Re: bandengids.nl
Tja....internet bandenhandelaren!!??
Bedrijven zoals bandengids.nl en dergelijke hebben zelf geen voorraad. Zij bestellen pas banden zodra ze uw geld binnen hebben. Daardoor kunnen ze op hun sites banden heel aantrekkelijk aanbieden. Maar ja....wat als ze de banden niet of niet zo goedkoop kunnen inkopen?...Dan bent u als klant het haasje, want u heeft al betaald. Deze bedrijven zien niets in terugbetalen , dat kost namelijk hun geld. Ze zullen dan met (voor hun ) interessante alternatieve komen, vaak banden welke NIET voor de Nederlandse markt bedoeld zijn.
Dat is net zoiets als een Sony TV bestellen en betalen, en dan een Protech TV krijgen voor hetzelfde geld met als uitleg dat deze net zo goed is.........
Mensen, informeer eens goed om u heen........de meeste bandenservice bedrijven kunnen vaak tegen een interessante prijs leveren......en dan niets vooruit hoeven betalen,geen gezeul met banden en direct onder uw auto!!!
Wel zo makkelijk allemaal.....
Bedrijven zoals bandengids.nl en dergelijke hebben zelf geen voorraad. Zij bestellen pas banden zodra ze uw geld binnen hebben. Daardoor kunnen ze op hun sites banden heel aantrekkelijk aanbieden. Maar ja....wat als ze de banden niet of niet zo goedkoop kunnen inkopen?...Dan bent u als klant het haasje, want u heeft al betaald. Deze bedrijven zien niets in terugbetalen , dat kost namelijk hun geld. Ze zullen dan met (voor hun ) interessante alternatieve komen, vaak banden welke NIET voor de Nederlandse markt bedoeld zijn.
Dat is net zoiets als een Sony TV bestellen en betalen, en dan een Protech TV krijgen voor hetzelfde geld met als uitleg dat deze net zo goed is.........
Mensen, informeer eens goed om u heen........de meeste bandenservice bedrijven kunnen vaak tegen een interessante prijs leveren......en dan niets vooruit hoeven betalen,geen gezeul met banden en direct onder uw auto!!!
Wel zo makkelijk allemaal.....
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 23 dec 2007 17:48
Re: bandengids.nl
Wat een waardeloos bedrijf. Ruim 2 weken geleden banden besteld, maar afgezien van de bevestiging dat ik betaald heb, geven ze niet aan wanneer ik de banden zal ontvangen. Via E-mails geprobeerd om op zijn minst een indicatie van de levertijd te kijgen, maar hier wordt niet op gereageerd en ook telefonisch is het bedrijf niet te bereiken.
Ik heb nu een klacht geschreven naar Thuiswinkel.org, aangezien ze daar aspirant lid van zijn, dus ik ben benieuwd wat daaruit komt. Gezien de onbetrouwbaarheid van de bandengids.nl heb ik verzocht dat ze daar nu geroyeerd worden, want het pronken met het logo van Thuiswinkel.org geeft een onterecht vertrouwen in dit bedrijf.
Ik heb nu een klacht geschreven naar Thuiswinkel.org, aangezien ze daar aspirant lid van zijn, dus ik ben benieuwd wat daaruit komt. Gezien de onbetrouwbaarheid van de bandengids.nl heb ik verzocht dat ze daar nu geroyeerd worden, want het pronken met het logo van Thuiswinkel.org geeft een onterecht vertrouwen in dit bedrijf.
Re: bandengids.nl
Geachte heer/mevrouw,
Aan de klanten van Bandengids.nl
Ik moet helaas tot mijn spijt bekennen dat er door het overweldigende aantal nieuwe klanten bij Bandengids.nl de afdeling bestellingen en klantenservice zeer hard hebben moeten werken om de vragen en orderverwerking te behandelen, dat er op deze grote aantallen orders met een zeer klein percentage wel is wat mis gaat is zeker niet goed maar kan helaas ook niet uitgesloten worden.
Wel woord er keihard aan verbetering gewerkt om te zorgen dat deze uitzonderingen nog minder vaak voorkomen.
Allereerst wil ik mijn oprechte excuses maken aan de klanten van Bandegids.nl die op wat voor manier dan ook hier last van hebben gehad.
Verder kunt u in dit forum de laatste vijf cijfers van u ordernummer vermelden dan zal ik me persoonlijk verdiepen in de klacht ten behoeven onze afdelingen hier in te toekomst beter op te kunnen inrichten.
Als laatste gaat mijn dank uit naar al ons personeel voor de tomeloze inzet van de laatste maanden en natuurlijk naar het snel groeiende aantal klanten.
Met Vriendelijke Groet,
D.Postelmans
Algemeen Directeur
De Bandengids BV
Aan de klanten van Bandengids.nl
Ik moet helaas tot mijn spijt bekennen dat er door het overweldigende aantal nieuwe klanten bij Bandengids.nl de afdeling bestellingen en klantenservice zeer hard hebben moeten werken om de vragen en orderverwerking te behandelen, dat er op deze grote aantallen orders met een zeer klein percentage wel is wat mis gaat is zeker niet goed maar kan helaas ook niet uitgesloten worden.
Wel woord er keihard aan verbetering gewerkt om te zorgen dat deze uitzonderingen nog minder vaak voorkomen.
Allereerst wil ik mijn oprechte excuses maken aan de klanten van Bandegids.nl die op wat voor manier dan ook hier last van hebben gehad.
Verder kunt u in dit forum de laatste vijf cijfers van u ordernummer vermelden dan zal ik me persoonlijk verdiepen in de klacht ten behoeven onze afdelingen hier in te toekomst beter op te kunnen inrichten.
Als laatste gaat mijn dank uit naar al ons personeel voor de tomeloze inzet van de laatste maanden en natuurlijk naar het snel groeiende aantal klanten.
Met Vriendelijke Groet,
D.Postelmans
Algemeen Directeur
De Bandengids BV
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 23 dec 2007 17:48
Re: bandengids.nl
Allemaal leuk en aardig dat bandengids.nl zijn excuses maakt, feit blijft dat ze hun fouten niet oplossen.
De banden die ik ruim 3 weken geleden besteld heb, zijn niet geleverd en hoewel ik eindelijk een reaktie op een E-mail heb ontvangen, wordt er geen oplossing aangedragen. Het enige wat er wordt aangegeven is dat ik mijn bestelling mag cancellen.
Het resultaat is 3 weken vertraging, geen banden en veel ergenis. Hiervoor ontvang ik dan een vaag excuus over het niet aankunnen van opdrachten, wat tegelijkertijd als een tactische manier gezien kan worden om weer publiciteit te genereren.
Een professionele organisatie lost zijn fouten op. Een onprofessionele maakt excuses, doet verder niets en laat de klant met een probleem zitten. Het moge duidelijk zijn in welke categorie ik bandengids.nl indeel.
De banden die ik ruim 3 weken geleden besteld heb, zijn niet geleverd en hoewel ik eindelijk een reaktie op een E-mail heb ontvangen, wordt er geen oplossing aangedragen. Het enige wat er wordt aangegeven is dat ik mijn bestelling mag cancellen.
Het resultaat is 3 weken vertraging, geen banden en veel ergenis. Hiervoor ontvang ik dan een vaag excuus over het niet aankunnen van opdrachten, wat tegelijkertijd als een tactische manier gezien kan worden om weer publiciteit te genereren.
Een professionele organisatie lost zijn fouten op. Een onprofessionele maakt excuses, doet verder niets en laat de klant met een probleem zitten. Het moge duidelijk zijn in welke categorie ik bandengids.nl indeel.