Op de rest van de forums waar je je verhaal ook kwijt moest zijn je berichten al verwijderd omdat ze onder laster vallen. Daar ben jij nu op te pakken en een rechtzaak zal in dit geval absoluut NIET in jouw voordeel zijn. De winkel is in dit geval slordig geweest met prijzen, maar wettelijk gezien heb je geen poot om op te staan. Bovendien zet je alles op forums, laster, en bedrieg je de winkel door op slinkse wijze proberen je artikelen alsnog te ruilen. Rara wie trekt er aan het kortste eind?
Ik kan het werkelijk niet begrijpen. Ik heb de eigenaar een mail gestuurd waarin ik hem uitleg dat het niet mijn bedoeling was hem te beledigen, en ik liever zie dat we het als volwassen mensen oplossen dan dat we een juridisch gestoei beginnen.
Dan moet je niet op een kinderlijk zieke manier je headsets proberen te krijgen. Als je als volwassenen iets wilt oplossen dan staat het
A - niet op dit forum
B - je probeert niet stiekem iets om te ruilen terwijl je weet dat dat niet kon.
Dat jij het allemaal niet begrijpt wanneer het jou uitkomt is jouw probleem, niet die van Mido of van de rechter.
Ik heb hem nogmaals een mail gestuurd waarin ik hem enkel gevraagd heb me uit te leggen waar hij mee bezig is. Klantjes pesten lijkt z'n hobby wel. Deze man is zó ontzettend gefrustreerd, daar moet echt professionele hulp aan te pas komen.
Magel, weet jij nog een adresje?
Ik heb hem ook gezegd in de laatste mail, op advies van de Postbus51-lijn, dat hij zich voor de zoveelste keer niet aan zijn eigen voorwaarden houdt, en ik hem bij deze in gebreke stel en de koop ongedaan wil maken. Nu wil ik dus geen headsets meer, maar m'n 100 euro terug.
Een adres weet ik niet, maar voor mensen als jij is er vast wel hulp te krijgen. Mido houdt zich namelijk PERFECT aan de voorwaarden, dus daar pak je ze niet op. Misschien dat jij er een paar bij verzint waar ze zich niet aan houden, maar wettelijk doen ze alles goed. Je kunt hem ook niet in gebreke stellen voor artikelen waarvan gezegd is dat je die niet kon krijgen. Sterker nog, jij maakt je schuldig aan bedrog.
Ga maar naar de rechter, we lezen hier toch nooit meer hoe het opgelost gaat worden. Er zijn namelijk maar 2 uitkomsten:
1) Jij gaat niet naar de rechter, maar je blaast alleen hoog van de toren. Vervolgens ben je door je eigen bedrog nu je geheugen ook nog eens kwijt. (Als je netjes met elkaar om zou gaan had je dat nu wel gehad, en nog 2 keer zoveel geheugen ook. Nu gaat Mido waarschijnlijk niet meer met jou om de tafel zitten aangezien ze weten welk rot vlees ze in de kuip hebben.)
2) Jij gaat wel naar de rechter en verliest daar grandioos. Vervolgens mag je alle kosten betalen en kost het je 20 keer zoveel.
Dank je Mr. Floppy, je bent één van de weinigen hier die snapt waar het om gaat.
Typisch, aangezien je op ALLE 5 fora door iedereen uitgelachen wordt, maar de enige die dat niet doet die snapt waar het echt over gaat? Laat me niet lachen. Jij snapt er niets van en probeert je aan elke strohalm krampachtig vast te klampen.