LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSMWEB, slechte service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

gsmweb slechte service?

Ja
3
50%
Nee
3
50%
 
Totaal aantal stemmen: 6

ayseyalcin
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2007 16:14

GSMWEB, slechte service

Ongelezen bericht door ayseyalcin »

IK heb eind dec(06) een abo met toestel besteld bij gsmweb, waarop ik het in januari heb ontvangen. Al gauw bleek dat de toestel software problemen had. Eerst ben ik 2 maanden aan het lijntje gehouden, ja mevrouw u moet de software downloaden Nokia.com en op uw toestel zetten bla bla bla.. Nou niet gelukt, dus daar lag het niet aan. Ok dan maar opsturen per post ze sturen wel een nieuwe toestel dacht ik.. Maar nee hoor ik zit nu nog steeds zonder toestel en in de tussentijd kan ik wel gewoon mijn hoge rekeningen betalen, terwijl ik geen eens gebruik heb kunnen maken van mijn toestel. Ik kon net zo goed een sim-only nemen, was ik goedkoper uit gekomen plus geen leugens van gsmweb moeten aan horen. Nu dus 5 maanden later nog steeds geen toestel en geen coulance regeling.. Want mevrouw die moet maar gewoon wachten!!! Hoe kan het zijn dat, wanneer je niet eens 1 week normaal gebruik hebt kunnen maken van je toestel je geen nieuwe toestel krijgt? Is dit hoe een klant behandelt moet worden? Wie kan mij helpen, wat kan ik doen. En owee als je 1 maand niet betaald krijg je een aanmaning en daarna wordt je bestempeld als wanbetaler...

!!!GSMWEB BEDANKT NOG!!!! Owya meneer Cornel (manager gsmweb) jij ook bedankt dat je de moeite heb genomen om mijn mails te beantwoorden, uhum uhum

Gesloten