Planet ongevraagde beeindiging internetplus abonnement
Geplaatst: 17 mei 2007 10:55
Ik heb een zakelijk Internetplusbellen abonnement bij Planet. Planet berichtte mij 3 weken terug dat contract beeindigd werd en de lijn zou worden afgesloten. Onmiddelijk gereageerd dat ik contract nooit heb geannuleerd (contract loopt tot augustus 2007). Helpdesk zou dit regelen, bevestiging van mijn kant (wat ik voorsteldde) was niet nodig. Mutatie toch niet uitgevoerd want ik zit sinds 14 mei zonder telefoon en internet. 16 mei van 9 tot 14.00 mobiel met ongeveer alle helpdeskmedewrkers van Planet en KPN gesproken. Conclusie: ja wij hebben een fout gemaakt, maar jammer, wij kunnen het proces niet meer terugdraaien, u moet een nieuw internetplusbellen abonnement aanvragen. Dat duurt dus 6-8 weken en zolang zit mijn bedrijf dus zonder telefoon en internet. De helpdesks bij KPN en Planet zijn een drama, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, men liet mij vaak 20 minuten hangen (mobiel plus 10 cent per minuut). Ondanks ernst van het probleen weigert men om iemand uit een hoger echalon er bij te halen. Vestigingsadres van Planet in Amersfoort is niet te achterhalen, dus ook geen telefoon of fax om de klacht rechtstreeks bij de het management van Planet te deponeren.
H.C. Jonkhoff
H.C. Jonkhoff