orange abonnement
Geplaatst: 18 mei 2007 19:50
Ook ik heb een slechte ervaring met orange.
Je staat als consument altijd met je rug tegen de muur.
Je wordt nog net niet voor leugenaar uitgemaakt, maar hun administratie is onfeilbaar! En juist dat durf ik te betwijfelen, ook omdat ze dat zelf indirect toegeven door te adviseren alles via het ouderwetse medium, de brief, te regelen omdat dat wel expliciet wordt geregistreerd.
Ik sta als wanbetaler te boek bij PREVENTEL (of zoiets), omdat ik volgens orange eenzijdig een contract heb opgezegd.
Er blijft niets anders over dan te betalen, en als dat dan hopelijk wel juist wordt verwerkt kan het nog drie weken duren voor je van de zwarte lijst bent! De aanbieders van snelle hippe media zijn dus zelf nog trager dan de oude posterijen.
Wel moet ik zeggen dat de agents van de callcentra over het algemeen welwillend zijn maar ook gehouden worden aan consumentonvriendelijke protocollen.
Je staat als consument altijd met je rug tegen de muur.
Je wordt nog net niet voor leugenaar uitgemaakt, maar hun administratie is onfeilbaar! En juist dat durf ik te betwijfelen, ook omdat ze dat zelf indirect toegeven door te adviseren alles via het ouderwetse medium, de brief, te regelen omdat dat wel expliciet wordt geregistreerd.
Ik sta als wanbetaler te boek bij PREVENTEL (of zoiets), omdat ik volgens orange eenzijdig een contract heb opgezegd.
Er blijft niets anders over dan te betalen, en als dat dan hopelijk wel juist wordt verwerkt kan het nog drie weken duren voor je van de zwarte lijst bent! De aanbieders van snelle hippe media zijn dus zelf nog trager dan de oude posterijen.
Wel moet ik zeggen dat de agents van de callcentra over het algemeen welwillend zijn maar ook gehouden worden aan consumentonvriendelijke protocollen.