Ik heb een weekendabonnement op de Telegraaf. Ik ben verhuisd sinds 7-4-2007. Tijdig een adreswijziging doorgegegeven.
De Telegraaf is nog niet in staat geweest om ook maar 1 krant te bezorgen. Iedere zaterdag en zondag gebeld. Zelfs via de nabezorging wordt er geen krant bezorgd.
Wanneer je de helpdesk belt, krijg je echt een stelletje incompetente medewerkers aan de telefoon.
Toegezegd dat ik het geld van de niet geleverde kranten terug krijg. Ten einde raad mijn abonnement maar opgezegd.
Wat een drama bij de Telegraaf.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorging Telegraaf
-
Re: Bezorging Telegraaf
Hmm, ik herken me niet in dit verhaal.
Het is heel vervelend dat jij geen krant krijgt, maar over het algemeen heb ik alleen maar goede ervaringen met de bezorging van de Telegraaf.
Het is heel vervelend dat jij geen krant krijgt, maar over het algemeen heb ik alleen maar goede ervaringen met de bezorging van de Telegraaf.
Re: Bezorging Telegraaf
Ik herken mij 100% in je verhaal. Ik had een proefabonnement afgesloten (6 weken voor 10) en heb twee weekeindes de krant ontvangen en daarna nooit meer. Ik heb ieder weekend gebeld en dan beloofde men dat ze krant zouden nasturen en dat ik de krant vanaf dan weer zou ontvangen. Nou niet dus.
Ik heb diverse keren gebeld, gemaild en ten slotte heb ik een brief gestuurd want ik vind het echt asociaal! Op de email heb ik nooit een reactie gehad aan de telefoon deden ze onbeschoft en op mijn brief heb ik ook niks meer gehoord......
Ik heb diverse keren gebeld, gemaild en ten slotte heb ik een brief gestuurd want ik vind het echt asociaal! Op de email heb ik nooit een reactie gehad aan de telefoon deden ze onbeschoft en op mijn brief heb ik ook niks meer gehoord......