Pagina 1 van 1

opgelicht door ticketpoint//kaarten toppers

Geplaatst: 22 mei 2007 23:15
door angela-nails
eind feb. kaarten besteld van de toppers 1e rang met c1000 actie.

half mei nog geen kaartjes en toen eens gemailt met ticketpiont en dit was hun reactie:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kan ik u het volgende mededelen;
Wij hebben geprobeerd via een éénmalige incasso geprobeerd het bedrag
Van uw rekening te incasseren. Dit is niet gelukt.
Daarop hebben wij u een factuur gestuurd om u alsnog de mogelijk te bieden
Zelf de betaling te voldoen.
Vanwege het uitblijven van de betaling hebben wij de reservering inmiddels geannuleerd.
Daar er nog enkele plaatsen beschikbaar zijn, kunt u een nieuwe reservering maken. Het is echter niet meer mogelijk om gebruik te maken van de C1000-Actie.


Hier klopt dus HELEMAAL NIETS VAN!!!!

Geen factuur gehad en met de bank gebeld en de bank heeft het nagekeken en er is nooit geprobeerd geld van mijn rekening af te halen door ticketpoint. dus er is geen spraken van incasso weigering.

Wederom ticketpiont gebeld en volgens hun ligt de fout bij ons en hun kunnen er niks en willen er niks aan doen.
ze willen ons niet tegemoet komen en ons ook niet verder te woord staan.
en kaartjes zijn nu al uitverkocht lekker is dat.

Dus nu gaat helaas ons uitje naar de toppers niet door.