[b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![
Geplaatst: 24 mei 2007 22:52
Beste mensen,
Onderstaande is waargebeurd... en nog niet afgelopen.
Poppeliers:
Onze ware nachtmerrie
Na lang gespaard te hebben, konden wij dan eindelijk gaan samenwonen (hoera!!).
Bij Poppeliers zijn we uiteindelijk geslaagd voor een stel leuke meubels: een hoekbank, 2 fauteuils, een salontafel, tv-wandmeubel, 6 eetkamerstoelen, dressoir, eetkamertafel en 1 kast.
De verkoper vertelde ons dat de levertijd ongeveer 8 weken zou zijn. De eerste tegenvaller was al, toen de meubels tot 14 weken levertijd konden hebben (toen we bij de balie stonden om aan te betalen... lekker zeg). Toen ik in de 13e week eens heb gebeld of er een afspraak gemaakt kon worden (na al 2x eerder geinformeerd te hebben), zou de levertijd nog met 3 weken verlengd worden, want de eetkamerstoelen waren nog niet binnen...
Nou, ik dacht dat ik gek werd. Mijn vriend heeft namelijk letsel aan zijn voet waardoor hij snel vermoeid wordt... en zonder bank en fatsoenlijke meubels, zijn die weken voor ons behoorlijk zwaar geweest. Dus NOG 3 van die weken zag ik helemaal niet zitten. A fijn, een deellevering bleek uiteindelijk mogelijk. (anders had ik ze wel wat anders gezegd!!)
De meubels werden uiteindelijk zaterdag 5 mei geleverd... blijken de stoelen erbij te zitten... (hoe ze er dan bij komen om de levering nog maar even uit te stellen... 'want de stoelen zijn nog niet binnen', mag Joost weten)
Maar... nu begint de echte nachtmerrie pas.
Ik zal even op een rijtje zetten wat er allemaal mis was en voor een groot deel nog steeds mis is:
- de hoekbank is verkeerd om geleverd (hoek aan de verkeerde kant)
- de hoekbank is waarschijnlijk al eens gebruikt door OF personeel OF als leenbank uitgegeven, hij stinkt namelijk naar sigarettenrook, echt te ranzig voor woorden!!! Ik word er misselijk van. Zeker de eerste dagen moest ik af en toe een blokje om lopen, het was echt heel vies!
- Op de hoekbank zitten kringen van drinkglazen.
- De hoekbank is niet geimpregneerd (een 'service'monteur zegt later van wel, maar dit is ECHT niet zo!!) Het water wat ik erop gooi, wordt opgeslurpt door de bank.
- de twee fauteuils zijn waarschijnlijk ook niet geimpregneerd.
- het tv-wandmeubel is slecht gemonteerd en een plankje hangt helemaal scheef en de schroeven ervan zijn doorgedraaid.
- het dressoir is slecht gemonteerd en ik kan tussen de planken en de achterwand mijn hand steken.
- 1 eetkamerstoel is bij de poten beschadigd, hij is ruw over de grond geschuurd (bij 45 graden o.i.d.)
- de eetkamertafel bezit een klein putje en een flinke kras.
O ja, en Poppeliers wil Protexx (van de impregnatie) in de schoenen schuiven dat zij die bank maar moeten schoonmaken, terwijl Poppeliers hem waarschijnlijk heeft bevuild en niet eens heeft laten impregneren.
Wat wel goed is:
- de kussens op de bank zijn geimpregneerd en stinken niet.
- de overige vijf stoelen zien er goed uit (behalve de onderkant van de poten) en zijn daadwerkelijk geimpregneerd.
- de salontafel
Mijn vader heeft de slecht gemonteerde spullen goed gemonteerd en een servicemonteur heeft de tv-wandkast gemaakt. Voor de rest zitten wij dus nog steeds met die gore bank e.d. En dus weer enkele weken zonder meubels.
Ze hebben aangeboden een nieuwe bank te maken, maar wij hebben absoluut geen behoefte meer daar aan. Bovendien hebben we nu alles op deze hoek aangepast en zouden we anders flink moeten verschuiven, wat de meubels en de vloer (en onze ruggen) niet ten goede komt.
U zult begrijpen dat wij NOOIT MEER BIJ POPPELIERS kopen. Bovendien zullen mijn broertjes (die binnenkort gaan samenwonen met hun aanhang), mijn ouders (die de hele tent willen vernieuwen), en onze vrienden en bekenden ook langs de deur van Poppeliers lopen, even bibberen en niet eens in hun hoofd durven halen om er naar binnen te gaan. Helaas voor Poppeliers, maar nog meer voor ons. Want wij zijn blut en hebben vuile en stinkende meubels en een hoop ellende aan ons hoofd.
Het liefst zou ik willen dat alles nog binnen twee weken in orde wordt gemaakt.
Maar ja, blijkbaar hebben ze het zo druk met hun eigen puinhoop opruimen dat pas twee weken later de zooi opgehaald wordt 'ter inspectie'. Nou, ik hoop maar dat ze een goede inspectiedienst hebben... en zorgen dat alles in orde wordt gemaakt, anders is hun p*s nog niet lauw!
En natuurlijk een schadevergoeding, want het geld wat wij voor deze meubels hebben betaald, is het echt niet waard!!! Dat kan ik je wel vertellen!!
De meubels op zich zijn mooi, maar mijn hoop op een lang leven van deze meubels is nog ver te zoeken. Daarnaast is het al deze ellende niet waard geweest.
Hadden wij maar bij een andere zaak gekocht!!!
Wat een ellende. Janken helpt helaas niet...
Goh, als ik het zo na lees,... ik kan het gewoon maar niet bevatten.
HOE kunnen er zoveel fouten worden gemaakt en zo een slechte service geleverd worden... EEN GEBRUIKTE BANK notabene!!!
Wij zijn echt teleurgesteld.
Erger kan bijna niet!
Ik hoop dat jullie wakker worden... onze nachtmerrie gaat helaas nog even verder.
Onderstaande is waargebeurd... en nog niet afgelopen.
Poppeliers:
Onze ware nachtmerrie
Na lang gespaard te hebben, konden wij dan eindelijk gaan samenwonen (hoera!!).
Bij Poppeliers zijn we uiteindelijk geslaagd voor een stel leuke meubels: een hoekbank, 2 fauteuils, een salontafel, tv-wandmeubel, 6 eetkamerstoelen, dressoir, eetkamertafel en 1 kast.
De verkoper vertelde ons dat de levertijd ongeveer 8 weken zou zijn. De eerste tegenvaller was al, toen de meubels tot 14 weken levertijd konden hebben (toen we bij de balie stonden om aan te betalen... lekker zeg). Toen ik in de 13e week eens heb gebeld of er een afspraak gemaakt kon worden (na al 2x eerder geinformeerd te hebben), zou de levertijd nog met 3 weken verlengd worden, want de eetkamerstoelen waren nog niet binnen...
Nou, ik dacht dat ik gek werd. Mijn vriend heeft namelijk letsel aan zijn voet waardoor hij snel vermoeid wordt... en zonder bank en fatsoenlijke meubels, zijn die weken voor ons behoorlijk zwaar geweest. Dus NOG 3 van die weken zag ik helemaal niet zitten. A fijn, een deellevering bleek uiteindelijk mogelijk. (anders had ik ze wel wat anders gezegd!!)
De meubels werden uiteindelijk zaterdag 5 mei geleverd... blijken de stoelen erbij te zitten... (hoe ze er dan bij komen om de levering nog maar even uit te stellen... 'want de stoelen zijn nog niet binnen', mag Joost weten)
Maar... nu begint de echte nachtmerrie pas.
Ik zal even op een rijtje zetten wat er allemaal mis was en voor een groot deel nog steeds mis is:
- de hoekbank is verkeerd om geleverd (hoek aan de verkeerde kant)
- de hoekbank is waarschijnlijk al eens gebruikt door OF personeel OF als leenbank uitgegeven, hij stinkt namelijk naar sigarettenrook, echt te ranzig voor woorden!!! Ik word er misselijk van. Zeker de eerste dagen moest ik af en toe een blokje om lopen, het was echt heel vies!
- Op de hoekbank zitten kringen van drinkglazen.
- De hoekbank is niet geimpregneerd (een 'service'monteur zegt later van wel, maar dit is ECHT niet zo!!) Het water wat ik erop gooi, wordt opgeslurpt door de bank.
- de twee fauteuils zijn waarschijnlijk ook niet geimpregneerd.
- het tv-wandmeubel is slecht gemonteerd en een plankje hangt helemaal scheef en de schroeven ervan zijn doorgedraaid.
- het dressoir is slecht gemonteerd en ik kan tussen de planken en de achterwand mijn hand steken.
- 1 eetkamerstoel is bij de poten beschadigd, hij is ruw over de grond geschuurd (bij 45 graden o.i.d.)
- de eetkamertafel bezit een klein putje en een flinke kras.
O ja, en Poppeliers wil Protexx (van de impregnatie) in de schoenen schuiven dat zij die bank maar moeten schoonmaken, terwijl Poppeliers hem waarschijnlijk heeft bevuild en niet eens heeft laten impregneren.
Wat wel goed is:
- de kussens op de bank zijn geimpregneerd en stinken niet.
- de overige vijf stoelen zien er goed uit (behalve de onderkant van de poten) en zijn daadwerkelijk geimpregneerd.
- de salontafel
Mijn vader heeft de slecht gemonteerde spullen goed gemonteerd en een servicemonteur heeft de tv-wandkast gemaakt. Voor de rest zitten wij dus nog steeds met die gore bank e.d. En dus weer enkele weken zonder meubels.
Ze hebben aangeboden een nieuwe bank te maken, maar wij hebben absoluut geen behoefte meer daar aan. Bovendien hebben we nu alles op deze hoek aangepast en zouden we anders flink moeten verschuiven, wat de meubels en de vloer (en onze ruggen) niet ten goede komt.
U zult begrijpen dat wij NOOIT MEER BIJ POPPELIERS kopen. Bovendien zullen mijn broertjes (die binnenkort gaan samenwonen met hun aanhang), mijn ouders (die de hele tent willen vernieuwen), en onze vrienden en bekenden ook langs de deur van Poppeliers lopen, even bibberen en niet eens in hun hoofd durven halen om er naar binnen te gaan. Helaas voor Poppeliers, maar nog meer voor ons. Want wij zijn blut en hebben vuile en stinkende meubels en een hoop ellende aan ons hoofd.
Het liefst zou ik willen dat alles nog binnen twee weken in orde wordt gemaakt.
Maar ja, blijkbaar hebben ze het zo druk met hun eigen puinhoop opruimen dat pas twee weken later de zooi opgehaald wordt 'ter inspectie'. Nou, ik hoop maar dat ze een goede inspectiedienst hebben... en zorgen dat alles in orde wordt gemaakt, anders is hun p*s nog niet lauw!
En natuurlijk een schadevergoeding, want het geld wat wij voor deze meubels hebben betaald, is het echt niet waard!!! Dat kan ik je wel vertellen!!
De meubels op zich zijn mooi, maar mijn hoop op een lang leven van deze meubels is nog ver te zoeken. Daarnaast is het al deze ellende niet waard geweest.
Hadden wij maar bij een andere zaak gekocht!!!
Wat een ellende. Janken helpt helaas niet...
Goh, als ik het zo na lees,... ik kan het gewoon maar niet bevatten.
HOE kunnen er zoveel fouten worden gemaakt en zo een slechte service geleverd worden... EEN GEBRUIKTE BANK notabene!!!
Wij zijn echt teleurgesteld.
Erger kan bijna niet!
Ik hoop dat jullie wakker worden... onze nachtmerrie gaat helaas nog even verder.