LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rioolontstopping

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
dimajo

rioolontstopping

Ongelezen bericht door dimajo »

Gisteren heb ik me laten overhalen lid te worden van het bedrijf Zeker & Mobiel, het grootste particuliere ontstoppingsbedrijf v. Ned. Nu hoorde ik vanmorgen van mijn buurvrouw dat dit z.g. oplichters zijn.
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

fj

Re: rioolontstopping

Ongelezen bericht door fj »

zie pagina 2

daar staat een lang verhaal over zeker & mobiel

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Inderdaad, ik sluit me aan bij deze reactie. Het is soms erg moeilijk om de zoekknop te vinden. Tja, meestal is die natuurlijk ZOEK........

Maar desondanks heeft TS gelijk, het is bedrog.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Gisteren heb ik me laten overhalen lid te worden van het bedrijf Zeker & Mobiel, het grootste particuliere ontstoppingsbedrijf v. Ned. Nu hoorde ik vanmorgen van mijn buurvrouw dat dit z.g. oplichters zijn.
Even los van het feit dat het oplichters zijn, wie wordt er nu in hemelsnaam lid van een ontstoppingsbedrijf???

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag dimajo,

Indien je telefonisch lid bent geworden is er sprake van "koop op afstand" en heb je 7 werkdagen de tijd om de overeenkomst zonder opgaaf van reden te annuleren. Wanneer je een colporteur aan de deur hebt gehad (colportage), dan heb je 8 kalenderdagen de tijd om de overeenkomst te annuleren. Annuleren doe je het beste door hen een aangetekende brief te sturen mét bewijs van ontvangst, dan heb je namelijk zelf altijd een bewijs dat je tijdig geannuleerd hebt.

Groeten, Maxiem.

H@rry

Ongelezen bericht door H@rry »

24 uurs service gaat alleen maar dat ze binnen 24 uur de telefoon beantwoorden. Ik had vandaag een flinke overstroming door verstopte riool en hefige regen en kreeg als antwoord morgen bent U de eerste die we bezoeken, ik heb een ander bedrijf gebeld die WEL binnen 1 uur komt en direct heeft verholpen.

Zeker & Mobiel is voor mij nu Onzeker.

Gesloten