LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] games-top-100.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
evelien1967
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2007 18:41

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door evelien1967 »

Ik heb op 8 juli ook twee nintendo ds games besteld bij games-top-100.com.
meteen betaald via ideal.
De vrijdag daarop kreeg ik 1 ds game thuisgestuurd.
maar de andere moet nu dus nog komen, al mijn mailtjes komen niet aan en ik heb al naar twee telefoonnummers gebeld maar daar doen ze net of ze niet weten waar ik het over heb.
Voel me flink opgelicht.

Eveline_L
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:03

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Eveline_L »

Ik heb dus ook een spel sinds juni in de bestelling bij GT100.com en heel verrassend is dit ook niet geleverd. Ik ben hier al een tijdje over aan het heen en weer communiceren. Deze mailwisselingen staan ook op belazerdophetnet.nl (nu even uit de lucht)

Ik heb mevrouw van Arenthals een ultimatum gesteld: Ze stort me het geld terug voor 1 november aanstaande (dan heeft ze aardig rente lopen trekken sinds juni lijkt me) of ik doe aangifte.

Om heel eerlijk te zijn lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze ook daadwerkelijk het geld gaat terugstorten, ze heeft daar al kans genoeg toe gehad en niets ondernomen. Daarom heb ik al informatie ingewonnen over mogelijke vervolgstappen. Indien er een groep mensen aangifte doet van oplichting over dezelfde persoon dan word het een kwestie van flessentrekkerij en komt er vervolging en de hele rattaplan.

Mijn verzoek is dan ook aan mensen die reeds aangifte hebben gedaan, of dit nog willen doen om dit aan mij te laten weten.

Dit is echt een geval van samen staan we sterk.

Het is veelal zelfs mogelijk om via internet aangifte te doen, dus je hoeft er de deur zelfs niet voor uit en wel zo toepasselijk in dit geval ;)

Glow
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 okt 2009 22:11

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Glow »

ik kan zeggen deze mensen zijn gewoon totaal niet te vertrouwen! echt vreselijke mensen zijn deze broodhandelaars..

Gesloten