LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door CvdH »

Ik ga niet meer in op uw provocaties zielig oud baasje :lol:

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door CvdH »

Klopt en ook niet met aliassen :D

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door CvdH »

Dexia heeft gelijk u is en blijft een nudist :lol:

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door CvdH »

http://forum.trosradar.nl/search.php?se ... ernts+Eman


alles weggehaald voordat er een ban kwam en Dexia haalt hopelijk uw beurs ook leeg :wink:

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door CvdH »

Gezien uw akties op dit forum heeft u kennelijk toch nog wat geleerd u geeft een prima omschrijving van uzelf :shock:

Beterschap gewenst en keep on dreaming :arrow:

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Procesvoerder


Geplaatst op 06 Jun 2007 21:13 door Procesvoerder
Nee, alles weggehaald omdat ik indertijd zo naief was om mijn eigen naam te gebruiken. Uit woede, vanwege de haatmails en spam die ik daarna ontving. Met grote zekerheid afkomstig van jou, CvdH.
Inmiddels weet ik dat je lijdt aan dwangneurose en het multiple personality syndroom. Neem op tijd je medicijnen in, zodat je niet opnieuw hoeft te worden opgenomen, is mijn advies. Je bent eigenlijk maar een beklagenswaardige stumper.
Ik weet nog goed dat je onder de naam impact schreef en je bezig hield met bedreigingen.
Deed je dat om je frustraties uit te leven of zo?
Wees een vent en slik je frustraties gewoon door zonder anderen lastig te vallen.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

[email protected]
SunKing
[email protected]
www.hotelesplaya.es
artikel 430a 60 euro boete


We houden je in de gaten!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door pluutje »

CvdH en FlipvanderKwal,

Achterbakse opmerkingen met de humor van een puber! :idea:

hetu51
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2007 11:52

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door hetu51 »

ruim 2 jaar geleden wil ik dit huis kopen, waar ik momenteel woont, ik kreeg 5000 euro korting omdat ik al meer als 10 jaar hier woont, verschillende instanties waren voor een gesprek geweest ,alles leek perfect , ik heb nl. een bovenmodaal inkomen , dus het kan niet stuk, geen verdere schulden alleen Dexia-lease.
Tot dat een BKR onderzoek heeft plaatsgevonden, toen ging de droom niet door.
Inmiddels is dit huis 10.000 euro duurder ,en de korting krijg ik niet meer dat was alleen tijdelijk.
BKR heeft mij helemaal kapot gemaakt, ik kan geen huis kopen.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Navarre »

Met een bovenmodaal inkomen een korting mislopen vanwege een bkr-notering kan, dat vervolgens je leven kapot is gemaakt omdat je geen huis kunt kopen is wel heel erg triest te noemen. :shock: :roll: :!: :arrow:

Martinvdm

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Is het ook...

Wegens een onterechte BKR notering een korting van 5.000 euro mislopen is inderdaad erg triest..Het gevolg van het frustreren van Dexia...

Of is voor jou 5.000 euro, beste Navarre, een schijntje..?

En niet met het verhaal aankomen dat hij een bovenmodaal inkomen heeft dus dat hij niet moet ouwehoeren...

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Navarre »

5.000 een schijntje? Nee hoor, maar het maakt m'n leven niet kapot.

Als je stopt met betalen krijg je een notering, simpelweg een keuze die je maakt, in het geval van aandelenlease is het veelal op dringend verzoek van Piet Koremans en consorten gedaan.
Dat je vervolgens geen lening/hypotheek kan afsluiten is erg vervelend, maar een logisch gevolg van je eerdere handeling.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Janny »

Het advies van Leaseverlies om alles onder protest te betalen was op zich niet slecht, mits je over voldoende contanten beschikt.
Groot probleem zal voor velen zijn juist die contanten,anders zou je toch nooit deze constructie hebben gekozen/aangesmeerd hebben gekregen.
De zekerheid van alles betalen was natuurlijk dat je nooit achteraf een veroordeling kon krijgen tot een volledige betaling van de gelden.Inclusief de daarbij komenden kosten en rente voor Dexia. En door daarna te gaan procederen , bij een overwinning , alles met rente terug te kunnen vorderen.
Janny

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Janny, U heeft toch niet gedronken ?
De tekst is verward en niets zeggend.
Ik neem aan, dat niemand het begrijpt, dus okay zo.

Fijn weekend !

B+

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door pluutje »

B+,

Tussen de regels door lezen is waarschijnlijk niet je sterkste kant! :idea: :oops:

Wat Janny schrijft kan ik zelfs volgen. :lol:

Jos1
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:36

Re: PAL spant rechtszaak aan tegen het BKR

Ongelezen bericht door Jos1 »

Goed het gescheld en gekift even overslaan en nu terugkomen op het onderwerp waarbij de bjdragen van Janny en het antwoord van Piet de meest zinnige zijn. Het sterkste punt van Piet is dat Dexia gwoon de wet aan zijn laars lapt door een nietigverklaring niet te erkennen, waarbij ze het BKR aan hun zijde vinden. Ze hebben m. i. gewoon de vernietiging te erkennen en als ze het daar niet mee eens zijn een proces te beginnen. Het BKR zou daarna, zodra ze van deze vernietiging op de hoogte zijn gesteld, zelfstandig de registratie moeten kunnen schrappen. Dat ze dit niet doen bewijst dat ze een instrument van de banken zijn en niet voor de consument, maar dit was al eerder vastgesteld.

Echter

Hun slaafsheid gat nog verder. Ze ondernemen zelfstandig actie om het klagers moeilijk te maken in hun klacht te volharden. Ook ik heb een klacht ingediend en kreeg te horen dat omdat mijn zaak onder de rechter was zij niets zouden ondernemen zolang er geen uistspaark was. Ongeveer een halfjaar later kreeg ik een brief dat ze niets meer van mij gehoord hadden of ik de klacht nog wilde doorzetten en als ze binnen 14 dagen niets hoorden ze de klacht zouden sluiten. Nu moet je weten dat je maar eenmaal kunt klagen, dus als de klacht geloten werd verklaard ik niet opnieuw een klacht kon indienen. Ik heb ze een boze brief geschreven van dat ik dit geen stijl vond want wat als ik bv. op vakantie was geweest en deze brief te laat gezien zou hebben en of ze ook aan Dexia een dergelijk ultimatum hebben gestuurd. Ik kreeg een brief zonder antwoord op deze vragen terug waarin gemeld werd dat de klacht in behandeling bleef en dat ik die brief niet als een ultimatum moest zien. Hoe dan wel werd niet gemeld, maar als een termijn van 14 daten geen ultimatum is waneer is dat dan wel? Op zich is het BKR een nuttige instelling zoals verwoord door Janny, maar zou idd onder het min van fin. moeten vallen en niet betaald moeten worden door de banken. Maar als de werkwijze niet veranderd waar ze ook onder vallen schieten we er als consument nog steeds niets mee op.

Groeten

Jos.

Gesloten