Pagina 1 van 1

lidmaatschap van wanadoo opzeggen

Geplaatst: 28 mei 2007 20:50
door corinar
hoi ik zit met een probleem en weet niet wat ik er aan kan doen,ik heb sinds 10 mei mijn kpn adsl opgezegt en dus wanadoo ook,nu wil die wanadoo dat ik tot het eind van het jaar blijf betalen ook al kan ik niet meer gebruik maken van mijn diensten,wie weet hier raad op,wanadoo,doen of ik gek ben en dat ben ik nu wel eens bui,ik moet tot eind van het jaar 17 euro betalen voor iets wat ik geen gebruik van kan maken.

en daar wordt ik niet blij van

alvast bedankt
groetjes corinar

Re: lidmaatschap van wanadoo opzeggen

Geplaatst: 28 mei 2007 21:16
door mgielissen
Ik heb 2 jaar geleden ook Wanadoo ADSL gehad via KPN. Je betaald een deel aan KPN (ADSL netwerk) en aan Wanadoo (Internettoegang). Bij KPN heb je een opzegtermijn van 1 of 2 maanden meen ik. Wanadoo (het huidige Orange) verlengt het abonnement telkens met 1 jaar.

Ik moest toen ook bij Wanadoo tot aan het contracteinde doorbetalen. Hier is weinig aan te doen, dit staat in de voorwaarden.

Re: lidmaatschap van wanadoo opzeggen

Geplaatst: 28 mei 2007 22:24
door jaywalker
Wellicht heb je meer succes als je ORANGE per einde contract probeert op te zeggen, je hebt daar inderdaad een jaarcontract en als je een beetje slim was geweest had je voordat KPN ging opzeggen even de algemene voorwaarden nagelezen of bij ORANGE even nagevraagd per wanneer je kan opzeggen.................

Re: lidmaatschap van wanadoo opzeggen

Geplaatst: 29 mei 2007 07:26
door Ron58
voor iets wat ik geen gebruik van kan maken.
Dat is je eigen keuze geweest.
Je kunt ook je pc wel wegdoen, dan kun je er ook geen gebruik meer van maken, maar daar hebben zij geen boodschap aan.
Je zit nu eenmaal bij een provider die nog steeds stilzwijgend per jaar verlengt, er zijn er ook die het per maand doen.

Re: lidmaatschap van wanadoo opzeggen

Geplaatst: 29 mei 2007 14:51
door corinar
weet je wat ik gewoon vevelend vind,ik kon bij hun niet op zeggen voor dec maar ik kon weleen andere ablument neme,en daa had ik dus geen zin in,omdat ik dan nog meer ging betaen,mijn modum was kapot en niemand kon mijn helpen,maar er moet ee reden zijn om er vanaf e komen,vandaar mijn vraag hier

Re: lidmaatschap van wanadoo opzeggen

Geplaatst: 29 mei 2007 17:13
door Ron58
Je gaat dus weg om elders een gratis modem te krijgen en nu valt het je tegen dat ze je aan je contractjaar houden.
Sorry, maar wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Re: lidmaatschap van wanadoo opzeggen

Geplaatst: 29 mei 2007 18:11
door corinar
nee ik ga niet weg om een gratis modum te krijg ik had al een modum in huis,maar ik vind het net normaal hoe hun met klanten om gaan,mijn email is niet meer toegankelijk maar ik moet wel betalen,het liefst had k gewoo daar gebleven maar kon niet op het zelfde contract en ik heb nu niet meer geld om een duurdere abelement te nemen.maar hun hebben tegen mijn gezegt zodra mijn kpn opgezegt is kun je geen gebruik meer maken waarom moet ik dan betalen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ps k wil hier geen dicusie hebben

Re: lidmaatschap van wanadoo opzeggen

Geplaatst: 29 mei 2007 19:06
door Ron58
Mijn conclusie over het modem was niet juist, sorry.
Als ik het goed begrijp is je modem gesneuveld en hebben ze je daar niet mee geholpen?
Een modem wat je gekregen hebt bij het afsluiten van een abonnement is gewoon je eigendom en daar zit gewoon (een jaar denk ik ??) garantie op, als het binnen die tijd stuk gaat moeten ze het repareren of vervangen.
Als het na de garantie stuk gaat is dat jouw zorg en kun je je er niet op beroepen dat je niet kunt internetten omdat je (eigen) modem stuk is.
Ook het opzeggen van het KPN gedeelte staat zoals eerder al gezegd los van je contract bij Wanadoo.
ps k wil hier geen dicusie hebben
Het is geen discussie, het is een antwoord op je vraag of je er vanaf kan omdat je het niet kan gebruiken, je kan er dus niet vanaf tot einde contract.