Valys vergeet rollater
Geplaatst: 01 jun 2007 12:01
Op 14 april werd mijn schoonmoeder vervoerd van haar woonplaats Breukelen naar haar zoon in Rijswijk (Gld). Zij zou om 14.00 uur worden opgehaald in Breukelen, maar dat werd pas 15.15 uur.
In Rijswijk is de chauffeur vergeten de rollator uit te laden. Mijn zwager heeft na de constatering daarvan (de taxi was alweer vertrokken) op 14 april meteen naar de centrale gebeld. Hem werd gezegd de volgende dag terug te bellen.
Op 15 april heeft hij vier maal naar de centrale gebeld. Steeds werd hem gevraagd een half uur later terug te bellen omdat degene aan de telefoon hem niet kon helpen.
Op 16 april heeft hij twee keer gebeld, waarbij hij kreeg te horen, dat het vervoer door vd Pol uit Woerden zou worden verzorgd, maar dat de rit uiteindelijk is gemaakt door Schoonhoven-Buytendijk uit Utrecht.
Hij belde dit laatste bedrijf, waarbij beloofd werd dat de rollator zou worden teruggebracht.
Op 20 april was er nog niets gebeurd, dus hij belde opnieuw. Er werd gezegd: "De rollator wordt NU naar Breukelen gebracht."
Op 23 april was er nog nog niets gebeurd. Hij belde naar Valys, die hem later op de dag terugbelde en zei: "Morgen, 24 april, wordt de rollator naar Breukelen gebracht."
Op 3 mei was er nog steeds geen rollator teruggekomen. Mijn zwager belde Valys. Hem werd beloofd dat de zaak zou worden uitgezocht. Valys zou hem terugbellen als dat was gebeurd.
Op 8 mei had hij nog steeds niets van Valys gehoord en daarom schreef hij hen een brief, waarin hij Valys verantwoordelijk stelt. Omdat hij met vakantie zou gaan verzocht hij de correspondentie te richten aan het adres van mijn schoonmoeder in Breukelen.
Omdat er op 24 mei nog steeds niets gebeurd was, heb ik (op naam van mijn schoonmoeder) op de website van Valys gemeld:
Ik heb nog steeds geen antwoord van u op de brief die mijn zoon u op 8 mei toezond over mijn bij u zoekgeraakte rollator. Ook heb ik de rollator nog steeds niet terug. Deze was geleend van de thuiszorg en moet teruggebracht worden. Gebeurt dit niet, dan moet ik huur gaan betalen, terwijl ik inmiddels zelf al een andere rollator heb aangeschaft. U zult begrijpen, dat ik hier niet blij mee ben. WANNEER HANDELT U DEZE ZAAK NU EINDELIJK EENS AF????
Op 26 mei kreeg ik het volgende mailtje:
Geachte heer/mevrouw,
Ik zou u graag verder willen helpen met het terug vinden van uw geleende rollator.
Om dit te kunnen doen heb ik wel gegevens nodig, welke datum dit is geweest en hoe laat u de rit heeft gehad.
Zo kan ik voor u nakijken door welke vervoeder u bent opgehaald of weggebracht.
Ik kan dan de vervoeder bellen of ze de rollator gevonden hebben.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Valys
Hoewel volgens mij dus alles al bij Valys bekend zou moeten zijn heb ik het hele verhaal op diezelfde dag, nu per email, nogmaals uiteengezet. Inmiddels is er weer een week verstreken en hebben we nog steeds geen rollator terug.
Alles is bij iedereen bekend. Hoe kan het dan, dat zo'n zaak na ruim anderhalve maand nog steeds niet is afgehandeld? En wie gaat nu de huurkosten betalen van de verdwenen rollator?
In Rijswijk is de chauffeur vergeten de rollator uit te laden. Mijn zwager heeft na de constatering daarvan (de taxi was alweer vertrokken) op 14 april meteen naar de centrale gebeld. Hem werd gezegd de volgende dag terug te bellen.
Op 15 april heeft hij vier maal naar de centrale gebeld. Steeds werd hem gevraagd een half uur later terug te bellen omdat degene aan de telefoon hem niet kon helpen.
Op 16 april heeft hij twee keer gebeld, waarbij hij kreeg te horen, dat het vervoer door vd Pol uit Woerden zou worden verzorgd, maar dat de rit uiteindelijk is gemaakt door Schoonhoven-Buytendijk uit Utrecht.
Hij belde dit laatste bedrijf, waarbij beloofd werd dat de rollator zou worden teruggebracht.
Op 20 april was er nog niets gebeurd, dus hij belde opnieuw. Er werd gezegd: "De rollator wordt NU naar Breukelen gebracht."
Op 23 april was er nog nog niets gebeurd. Hij belde naar Valys, die hem later op de dag terugbelde en zei: "Morgen, 24 april, wordt de rollator naar Breukelen gebracht."
Op 3 mei was er nog steeds geen rollator teruggekomen. Mijn zwager belde Valys. Hem werd beloofd dat de zaak zou worden uitgezocht. Valys zou hem terugbellen als dat was gebeurd.
Op 8 mei had hij nog steeds niets van Valys gehoord en daarom schreef hij hen een brief, waarin hij Valys verantwoordelijk stelt. Omdat hij met vakantie zou gaan verzocht hij de correspondentie te richten aan het adres van mijn schoonmoeder in Breukelen.
Omdat er op 24 mei nog steeds niets gebeurd was, heb ik (op naam van mijn schoonmoeder) op de website van Valys gemeld:
Ik heb nog steeds geen antwoord van u op de brief die mijn zoon u op 8 mei toezond over mijn bij u zoekgeraakte rollator. Ook heb ik de rollator nog steeds niet terug. Deze was geleend van de thuiszorg en moet teruggebracht worden. Gebeurt dit niet, dan moet ik huur gaan betalen, terwijl ik inmiddels zelf al een andere rollator heb aangeschaft. U zult begrijpen, dat ik hier niet blij mee ben. WANNEER HANDELT U DEZE ZAAK NU EINDELIJK EENS AF????
Op 26 mei kreeg ik het volgende mailtje:
Geachte heer/mevrouw,
Ik zou u graag verder willen helpen met het terug vinden van uw geleende rollator.
Om dit te kunnen doen heb ik wel gegevens nodig, welke datum dit is geweest en hoe laat u de rit heeft gehad.
Zo kan ik voor u nakijken door welke vervoeder u bent opgehaald of weggebracht.
Ik kan dan de vervoeder bellen of ze de rollator gevonden hebben.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Valys
Hoewel volgens mij dus alles al bij Valys bekend zou moeten zijn heb ik het hele verhaal op diezelfde dag, nu per email, nogmaals uiteengezet. Inmiddels is er weer een week verstreken en hebben we nog steeds geen rollator terug.
Alles is bij iedereen bekend. Hoe kan het dan, dat zo'n zaak na ruim anderhalve maand nog steeds niet is afgehandeld? En wie gaat nu de huurkosten betalen van de verdwenen rollator?