Pagina 1 van 1

KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 01 jun 2007 12:20
door Erkelens
Als zeer oude klant van KPN (vroeger nog World Acces) wordt de hosting van onze internetsite al sinds 2000 verzorgd door KPN. Nieuwe software bij KPN zorgde ervoor dat onze internetsite al sinds november 2006 niet goed meer functioneert.Diverse gesprekken met de helpdesk draaien op niets uit. Hosting van de site ga ik nu verhuizen naar andere provider. Op de opzeggings brief krijg ik geen antwoord na ruim 3 weken. Bij telefonisch contakt wordt mij verteld dat er een besvestiging naar mij gestuurd zou zijn, wat niet het geval is.Bij verzoek om dit nogmaals te doen en te vertellen hoe boos ik op KPN ben, wordt de telefoon gewoon opgehangen! nu gaan wij dus het hopeloze traject volgen om met ALLES ! weg te gaan bij KPN :evil: . Ook mijn ADSL aansluiting en ook de telefoon. KPN komt bij mij met niets meer binnen! Ben benieuwd wat dit weer voor ellende gaat bezorgen!??? :(

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 06 jun 2007 13:53
door Djin
Onbeschoft behandeld door kpn-planet internet medewerker

Toen ik ze belde om te vragen waarom mijn internet om de 5 min. eruit ligt , gaven ze de schuld aan mijn pc (mijn pc is helemaal nieuw).
Toen ik zei dat het aan hun lag en niet aan mijn pc, hing hij de hoorn op de haak.

Dat dit zomaar kan, betalen elke maand voor niks!!! :wink: :wink: :twisted: :twisted:

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 06 jun 2007 14:19
door h.aalders11
Graag wil ik reageren op Uw bericht aangaande KPN planet.

Sinds januari van dit jaar betrekken van KPN PLANET internet en telefonie.tegen een vast maandbedrag.
Vanaf januarie hebben wij een aantal vervelende problemen gehad met KPN. Allereerst met de telefoonverbinding die niet werkte visa versa. Na een aantal gespekken met de helpdesc,waar wij zonder meer correct werden behandeld was dit probleem na drie werkdagen geheel opgelost. Het tweede geval waren verkeerde factureringen die opliepen naar bijna €100 per maand. Ook hiervoor hebben wij contact gehad met KPN en zie daar ,door goed en correct naar elkaar te luisteren krijgen wij vanaf januari nu €375,00 retour op onze rekening terug gestort met een duidelijke uitlef hoe het zover kon komen.

Voor ons krijgt KPN planet een pluim doordat zij volgens onze ervaring weldegelijk goed luisteren en de klachten serieus nemen. :lol:
Het is wel noodzaak dat er van bijdde kanten de tijd wordt gegeven om allesproblemen goed uit te zoeken. :wink: [/b]

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 06 jun 2007 19:46
door d3R
bevalt de medewerker je niet, verbreek de verbinding en bel opnieuw.
grote kans dat je een ander aan de lijn krijgt waar je het wel beter mee kan vinden ;)

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 09 jun 2007 10:08
door fxr1985
Ook ik ben afgelopen periode nogal onbeschoft behandeld bij planet.
Ik wilde mijn adsl comfort abbo opzeggen, had daarover 2 weken al gebeld. Toen is alles genoteerd en de opzegging zou verwerkt worden. Door alle negatieve berichten over opzeggen bij Planet afgelopen week nog maar eens gebeld om te controlen of de opzegging was verwerkt.
Er was volgens de medewerker helemaal niets over een opzegging te zien.
Sterker nog, omdat ik na opzeggen bij Planet een kabelinternet aansluiting heb aangevraagd inclusief nummerbehoud heeft de kabelaanbieder mijn telefoonlijn opgezegd (dat was ook de bedoeling).
Dat was voor planet aanleiding om mijn ADSL comfort om te zetten in een nieuw jaar contract 'ADSL zonder telefonie' ........

Toen ik daarover belde met de administratie werd glashard gezegd dat het niet waar kon zijn dat ik al verschillende malen had gebeld om op te zeggen, daar stond niets over in het systeem dus ik vertelde niet de waarheid. Waar deze persoon het lef en arrogantie vandaan haalde? Om verdere escalatie van het gesprek te voorkomen heb ik de verbinding maar verbroken en opnieuw gebeld.
Toen kreeg ik een vrouw aan de lijn die in de aantekeningen kon zien dat ik inderdaad meerdere keren gebeld had, ook om op te zeggen, maar dat er iets mis was gegaan in het systeem, ze heeft alles hersteld.

Nu maar afwachten en volgende week maar weer bellen......heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in dat het goedgaat.
Ik heb de aangetekende brief met het hele verhaal al klaar staan, zodra mijn contractperiode is afgelopen (8-7-2007) zal ik in ieder de bedragen die planet nog durft af te boeken storneren

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 11 jun 2007 10:14
door Henri42
storneren ?? wel even nu overleg met de bank voeren, na enkele maanden moeten we zwaar wegende redeneen tot storneren zijn. KPN leert het schijnbaar nooit !!!!!!!!!!!!!!

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 26 jun 2007 22:01
door trimoxa
mijn advies laat een advocaat een opzeg brief met schadeloos steling sturen dan heb je bewijs dat je opgezegt hebt.


en wat betreft asso gedag van helpdesk medewerkers neem het gesprek preventief op en zet het bij asso gedraag online nagel hem aan de schandpaal.

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 14 jul 2007 11:39
door astavar
Ik heb een keer een positieve ervaring met KPN helpdesk. :lol: Bij een klant was door blikseminslag de modem kapot gegaan, KPN helpdesk gebeld op zaterdag, dinsdag hadden zij een gloednieuw modem. Hierna ontstond er nog even een probleempje met internetplus bellen, maar ik kan niet anders zeggen, dat dit binnen een paar minuten naar volle tevredenheid is opgelost door een 2de lijns medewerker.

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 25 jul 2007 00:39
door Maaike1980
Mensen die vertellen dat ze onbeschoft behandeld worden maken die het er soms niet zelf naar....... dat ze uitvliegen tegen een helpdeskmederwerker die er niks aan kan doen en de klant alleen maar probeert te helpen.

De helpdeskmedewerker hoeft zich namelijk niet de huid te laten volschelden enzo en tevens als dit gebeurt mag na een aantal waarschuwen de verbinding worden verbroken

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 26 jul 2007 09:23
door Helmond
TIP........

Men is vaak "overspannen" als men een "Helpdesk" belt.

Wees altijd rustig al laten ze je een tijd in de wacht staan.

En dan ineens krijg je kontakt..........Je luistert niet en de meeste beginnen hun verhaal af te steken. FOUT.....FOUT......

LET OP>>>>>>

Luister eeeeerst naar de naam van de medewerker of wanneer je het niet goed verstaan hebt, excuseer en vraag de naam desnoods laten spellen en NOTEER de NAAM.

En begin dan pas met je overspannen verhaal.. :lol:

HET WERKT !! :idea:

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 26 jul 2007 17:41
door Maaike1980
@Helmond

Goed verhaal :wink:

Helpdeskmederwerkers proberen hun uiterste best te doen voor de klant en als er dingen nog niet verwerkt zijn kunnen zij er een formulier voor aanmaken als dat nodig is.......

Geef tevens de helpdesmederker het klantnr of postcode / huisnummer zodat deze alle gegevens kan opzoeken en de klant ondertussen van wal steekt anders is het voor de medewerker ook heel moeilijk om na vooral een "overspannen" verhaal van een x aantal minuten dingen te moeten doornemen :wink:

Re: KPN-Planet Internet-onbeschofte behandeling bij opzegging

Geplaatst: 27 jul 2007 10:46
door bjorn4548
Ik heb een abonnement op InternetPlusBellen gehad bij KPN. Dit abonnement heb ik begin januari opgezegd, met het verzoek om van het telefoonnummer weer een analoge lijn te maken. Dit was geen probleem. Enkele dagen later netjes een brief dat mijn abonnement per 20-02-2007 zou stoppen. Echter niets over het telefoonnummer. Hier nogmaals over gebeld, dit zou geen probleem vormen.

Je raadt het al: op 20-02-2007 geen IPB meer, en geen analoge lijn. Weer gebeld, er was iets fout gegaan, ik zou binnen enkele dagen worden terug gebeld. Dit gebeurde natuurlijk niet, en een week later zelf maar weer gebeld. Ze waren er nog niet uit. Een week later werd ik zowaar wel gebeld, maar ze konden van het telefoonnummer geen analoge lijn maken, omdat ik het als nieuw nummer bij mijn IPB had gekregen. Onzin natuurlijk! Maar ze konden me niet helpen...

Na nogmaals veel telefonisch contact zonder oplossing heb ik uiteindelijk een nieuw nummer gekregen, op kosten van KPN. Had ook al gezegd dat ik die kosten niet zou betalen. Ze stonden wel op de rekening maar ze hadden het vooraf gestort (de aansluitkosten).

Echter, nu is het eind juli, en men presteert het nog altijd elke maand abonnementsgeld af te schrijven. Welke ik wel weer laat storneren natuurlijk, en op de intrekking van de machtiging heb ik ook nog geen reactie gehad. Iedere maand weer bellen, niemand snapt het, men doet beloften die niet worden nagekomen en niemand lijkt te helpen.

Op 9 juli heb ik een mail gehad (als reactie op zoveelste klacht) dat ik binnen 4 werkdagen zou worden terug gebeld. Het is nu 27 juli... en ik wacht nog steeds op het telefoontje...