Gratis foto aktie van foto.com
Geplaatst: 01 jun 2007 13:03
Op www.foto.com staat op de beginpagina vermeld dat je 10 foto's, formaat 10x15, gratis bij elke bestelling krijgt.
Bij elke bestelling houdt bij mij in dat je die 10 gratis foto's krijgt ongeacht welk formaat je besteld.
Nu heb ik2x een bestelling gedaan van meerdere foto's op formaat 20x30, bij beide zendingen zaten er de 10 gratis foto's niet bij.
Via het contactformulier op de site volgde de volgende mailwisseling:
"Beste foto.com,
Zojuist heb ik de genoemde bestellingen ontvangen
(bestelling ***** en *****)
Beide zendingen waren helemaal in orde, behalve het feit dat er bij beide bestellingen niet de 10 gratis afdrukken op formaat 10x15 bijzaten.
Aangezien er op de website duidelijk vermeld staat:
"10 foto's 10 x 15 gratis bij elke bestelling"
ga ik ervanuit dat dit aan jullie aandacht is ontsnapt.
Hierbij het verzoek om mij de afdrukken alsnog toe te zenden, dwz. als jullie de "negatieven" nog hebben, of anders even contact opnemen zodat ik de "negatieven" alsnog toe kan zenden.
Met vriendelijke groet,"
--------------------------------------------
From: Helpdesk NL Foto.com
To: *****
Sent: Friday, May 25, 2007 3:21 PM
Subject: Re: Andere
Beste klant,
Het is niet mogelijk om verschillende formaten uit verschillende groepen te combineren.
De reden hiervoor is omdat onze verpakkingen afgestemd zijn op de verschillende formaten per groep.
Zo kunnen we eventuele schade tijdens het transport minimaliseren.
Onze excuses voor het ongemak!
Mvg,
Jonathan
Dutch Support Foto.com
------------------------------------------
Beste Jonathan,
Betekend dit dat ik afdrukken dan apart bezorgd moet krijgen, of betekend het dat ik ze helemaal niet krijg?
Want er staat toch duidelijk vermeld "bij elke bestelling"
dus houdt het in dat ik recht heb op 10 gratis afdrukken (van 10x15)
ongeacht of ik 10x15 bestel, of 13x18, of 15x20 of 20x30 etc.
Met vriendelijke groet,----------------------------------------
Hierop heb ik geen reactie meer gekregen.
Vanmorgen toch maar even bellen, a 25 cent per minuut, na 28 in de wacht te hebben gestaan vond ik het wel welletje en heb wederom een contactformulier ingevuld met daarin de vraag of ze mij even konden terugbellen,
Daar kreeg ik wel een reactie op:
"Volgens het beleid van onze firma mogen we geen klanten contacteren.
Omwille van de drukte is het mogelijk dat er extreem lange wachttijden kunnen ontstaan.
Gelieve je vraag via email te stellen als het echt dringend is.
Onze excuses voor het ongemak!
Mvg,
Jonathan
Dutch Support Foto.com"
-----------------------------------------
oftewel hier weet Jonathan wel op te reageren, dit itt tot mijn laatste mail.
Zijn er mensen die weten wat ik hier aan kan doen?
of zal ik toch maar weer proberen om iemand aan de lijn te krijgen?
Alvast bedankt voor de reacties
Bij elke bestelling houdt bij mij in dat je die 10 gratis foto's krijgt ongeacht welk formaat je besteld.
Nu heb ik2x een bestelling gedaan van meerdere foto's op formaat 20x30, bij beide zendingen zaten er de 10 gratis foto's niet bij.
Via het contactformulier op de site volgde de volgende mailwisseling:
"Beste foto.com,
Zojuist heb ik de genoemde bestellingen ontvangen
(bestelling ***** en *****)
Beide zendingen waren helemaal in orde, behalve het feit dat er bij beide bestellingen niet de 10 gratis afdrukken op formaat 10x15 bijzaten.
Aangezien er op de website duidelijk vermeld staat:
"10 foto's 10 x 15 gratis bij elke bestelling"
ga ik ervanuit dat dit aan jullie aandacht is ontsnapt.
Hierbij het verzoek om mij de afdrukken alsnog toe te zenden, dwz. als jullie de "negatieven" nog hebben, of anders even contact opnemen zodat ik de "negatieven" alsnog toe kan zenden.
Met vriendelijke groet,"
--------------------------------------------
From: Helpdesk NL Foto.com
To: *****
Sent: Friday, May 25, 2007 3:21 PM
Subject: Re: Andere
Beste klant,
Het is niet mogelijk om verschillende formaten uit verschillende groepen te combineren.
De reden hiervoor is omdat onze verpakkingen afgestemd zijn op de verschillende formaten per groep.
Zo kunnen we eventuele schade tijdens het transport minimaliseren.
Onze excuses voor het ongemak!
Mvg,
Jonathan
Dutch Support Foto.com
------------------------------------------
Beste Jonathan,
Betekend dit dat ik afdrukken dan apart bezorgd moet krijgen, of betekend het dat ik ze helemaal niet krijg?
Want er staat toch duidelijk vermeld "bij elke bestelling"
dus houdt het in dat ik recht heb op 10 gratis afdrukken (van 10x15)
ongeacht of ik 10x15 bestel, of 13x18, of 15x20 of 20x30 etc.
Met vriendelijke groet,----------------------------------------
Hierop heb ik geen reactie meer gekregen.
Vanmorgen toch maar even bellen, a 25 cent per minuut, na 28 in de wacht te hebben gestaan vond ik het wel welletje en heb wederom een contactformulier ingevuld met daarin de vraag of ze mij even konden terugbellen,
Daar kreeg ik wel een reactie op:
"Volgens het beleid van onze firma mogen we geen klanten contacteren.
Omwille van de drukte is het mogelijk dat er extreem lange wachttijden kunnen ontstaan.
Gelieve je vraag via email te stellen als het echt dringend is.
Onze excuses voor het ongemak!
Mvg,
Jonathan
Dutch Support Foto.com"
-----------------------------------------
oftewel hier weet Jonathan wel op te reageren, dit itt tot mijn laatste mail.
Zijn er mensen die weten wat ik hier aan kan doen?
of zal ik toch maar weer proberen om iemand aan de lijn te krijgen?
Alvast bedankt voor de reacties