Voicemail van Hi niet meer uit te schakelen.
Geplaatst: 03 jun 2007 17:49
Ik herinner dat hierover dat een paar jaar geleden hierover ook een hoop ophef was.
In het boekje van KPN staat dat je 12339 Kunt bellen om de voicemail uit te schakelen. Als je dat nummer belt krijg je een menu met maar 1 optie: het uitschakelen van nummerweergave. Dit suggereert dat er een optie was om voicemail uit te schakelen maar die is verwijdert. Ik heb alle cijfers geprobeerd, maar de vrouw blijft zeggen: "geen of ongeldige invoer ontvangen".
Nog idioter wordt het als je 1200 belt (het algemene servicenummer). Als je de juiste menu's doorloopt, zegt de stem: "Algemene instellingen voicemail". Ja, doe die maar
. "Voicemail aan- of uitschakelen". JA!
. Vervolgens: "Kies 1 voor het instellen nummergave". NEE!!
(Het is dus een doorschakeling naar 12339).
Andere oude codes als ##2# werken ook niet meer. Weet iemand hier raad op?
In het boekje van KPN staat dat je 12339 Kunt bellen om de voicemail uit te schakelen. Als je dat nummer belt krijg je een menu met maar 1 optie: het uitschakelen van nummerweergave. Dit suggereert dat er een optie was om voicemail uit te schakelen maar die is verwijdert. Ik heb alle cijfers geprobeerd, maar de vrouw blijft zeggen: "geen of ongeldige invoer ontvangen".
Nog idioter wordt het als je 1200 belt (het algemene servicenummer). Als je de juiste menu's doorloopt, zegt de stem: "Algemene instellingen voicemail". Ja, doe die maar



(Het is dus een doorschakeling naar 12339).
Andere oude codes als ##2# werken ook niet meer. Weet iemand hier raad op?