Pagina 1 van 1

Multikabel: genoeg klanten binnen, nu zakken vullen...

Geplaatst: 04 jun 2007 12:52
door krid
Onderwerp Multikabel pakketten.

Eerst was digitale tv gratis, later € 1,95 p/m en nu komt de volgende zet:

Multikabel heeft wel een hele lage dunk van hun klanten want schijnbaar denken ze dat hun klanten achterlijk zijn gezien hun presentatie van hun veranderingen:

Na inmiddels massaal klanten te hebben binnengehaald met een bepaald (aantrekkelijk) aanbod, maakt Multikabel nu een vervolg met wijzigingen om meer geld binnen te kunnen halen. Als je bijv. een standaard TV pakket hebt + een losse aanvullende zender naar keuze, dan neemt Multikabel je die keuze af want Multikabel dwingt je (als je de losse extra zender wilt aanhouden) om dan een heel pakket te nemen tegen een meerprijs en zegt vervolgens dat het voor de klanten makkelijker is om vanuit je persoonlijke interesses te kunnen kiezen.

Kortom: een losse extra zender als Mezzo bijv. kun je niet meer kiezen, Wel een heel pakket tegen een meerprijs
(met allerlei zenders die je niet misschien niet wilt zien) en dan gaan spreken van meer keuze mogelijkheden.

I.p.v. dat je een brood los kan kopen zegt Multikabel nu eigenlijk:
"Door onze veranderingen wordt het nu nog makkelijker om uw ontbijt/lunchh te kiezen die aansluit bij uw persoonlijke interesses. Je kunt nu geen los brood voor €1,50 meer kopen maar wij hebben "keuzepakketten" voor u samengesteld voor €3,95 en in het geval van het pakket "ontbijt/lunch" bestaat dat uit:
Brood, Beschuit, Cake, Roombroodjes, Slagroomsoezen, gebak, Roomcroissants, Oliebollen, Stokbrood, Ontbijtvla,
Fruitdrank, Vitaminepillen en Chocolade repen.
Volstrekt belachelijk en betuttelend dus.

Ik roep iedereen die nu bijv. een losse extra zender heeft voor €1,50, die roep ik op om geen heel "Keuzepakket" te nemen maar wel een klacht te gaan indienen bij Multikabel zelf en bij Tros Radar en bij meer van dat soort gelegenheden.
Consumenten zouden meer de koppen bij elkaar moeten steken denk ik.
Als niemand een zogenaamd "keuzepakket" neemt dan draaien ze het zo weer terug allemaal want dan zou Multikabel er juist financieel op achteruit gaan. Je hebt alleen tijdelijk de extra zender niet.
Het is met de TV zender "Tien" van John de Mol ook gelukt: te weinig kijkers; weg zender........

Als je nu op de ontvangen overeenkomst je naam invult, de punten 2 en 3 door-kruist en op de achterkant een tekst plaatst als bijv.

Ik ben het niet eens met de wijzigingen. Ik neem derhalve GEEN extra pakket, U neemt mij m'n losse extra zender af, en ik protesteer hiertegen! Bij deze.

(is antwoordnummer , dus kan gratis verstuurd zoals je weet)

Re: Multikabel: genoeg klanten binnen, nu zakken vullen...

Geplaatst: 04 jun 2007 18:26
door skippy
he,he eindelijk iemand die de praktijken van dit zelfingenomen
bedrijf doorheeft, geloof mij maar er komen nog meer prijsverhogingen
omdat er enorme bedragen per aansluiting door de amerikaanse
investeringsmaatschappij is betaald.die investeerders hebben maar een
belang en dat is dat er voor hun een zo groot mogelijk bedrag onder de
streep overblijft. dan mag u raden wie dat zal moeten betalen.en zo aantrekkelijk zijn de tripple play pakketen ook niet maar helaas geloven veel mensen diegene die het hardst roept wij zijn de goedkoopste.na enig onderzoek zal men tot de conclusie komen dat dat multikabel niet is.

Re: Multikabel: genoeg klanten binnen, nu zakken vullen...

Geplaatst: 04 jun 2007 18:28
door Geoffrey
Geef mij maar zo'n keuzepakket. Dat was in mijn geval nog voordeliger dan los kabel-tv, internet en telefonie die ik al had en ik krijg bovendien ook nog eens digitale tv met al die zenders erbij. Maar ja, sommige mensen moeten altijd wat te klagen hebben :).

Re: Multikabel: genoeg klanten binnen, nu zakken vullen...

Geplaatst: 04 jun 2007 22:30
door krid
Jij snapt het niet, leest het niet (goed) of kan niet lezen Geoffrey; Ik heb ook een kabel-tv, internet en telefonie combinatie bij Multikabel. Mijn verhaal gaat over televisie-keuzepakketten binnen de genoemde combinatie (kabel-tv, internet en telefonie) Je hebt hier bericht over gehad als het goed is......

Re: Multikabel: genoeg klanten binnen, nu zakken vullen...

Geplaatst: 15 jun 2007 23:02
door Wubo
nou hoor ik anders niemand mekkeren dat rtv strax goedkoper wordt...
nee, alleen negatief.

Re: Multikabel: genoeg klanten binnen, nu zakken vullen...

Geplaatst: 23 aug 2007 11:20
door Neliz
Tussen 13 en 14 augustus heeft Multikabel haar pakket weer aangespast en moest iedereen de decoder opnieuw instaleren incl. software. Vanaf die datum is mijn beeld super slecht. Hierover heb ik contact gehad met Multikabel. Ze kunnen een monteur langs laten komen die 10 euro in het uur en 20,00 voorrijkosten.
Wanneer blijkt dat het aan de huisinst. ligt, krijg ik de rekening.

Het antwoord weet ik nu al, het zal wel aan de decoder liggen, omdat ik al eerder problemen heb gehad. Dit kan toch niet, het beeld was goed. Ze verlenen dus geen service en laten je barsten. Ik moest maar een nieuwe decoder aanschaffen, ben helemaal klaar met Multikabel en zal mijn abb. op gaan zeggen.

Re: Multikabel: genoeg klanten binnen, nu zakken vullen...

Geplaatst: 23 aug 2007 11:50
door Geoffrey
Hallo Neliz,

Da's raar. Ik heb daar niets over gehoord en ik heb ook mijn decoder niet opnieuw hoeven te installeren. En ik ontvang nog steeds alle zenders. :?: