LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rare contracten bij vodafone winkel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dragon1
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2007 20:01

rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door dragon1 »

zit je zo'n beetje alles door te zoeken voor n mooie abonnement met de nokia N95...
kom je op vodafone.nl 99 euries nou flex zal je denken want kpn is 199 euries,
dus ff naar winkel van vodafone.. ff babbelen kunnen zelfde aanbieding geven met zelfs nog een waardecheque voor 50 euries retour... dus eigenlijk voor 50 euries totaal. 2-jarig 35 euries 1 jaar korting bla bla incl. internet oke helemaal top of niet.... nee dusss
kom ik thuis van winkel, liggen er blaadjes in de brievenbus... reclame ...mediamarkt.... N95 vodafone abonnement 2-jarig 27,50 euries en telefoon kost .....NIX gratis zip zero nada....

dus ik denk watskeburt en ga vodafone winkel bellen , ze schrokken er zelf van en zeggen vriendelijk: tja die actie hebben wij niet, en mediamarkt mogen hun eigen prijs maken !!!!!!!

rare **** bv een fabriek maakt stoelen en verkoopt ze aan winkels, die winkels willen winst maken en verkopen duurder dan inkoop toch?? maar hier verkoopt de fabriek dus duurder dan de winkel die bij hun inkoopt ..... IK BEN TOCH NIET GEK??? mediamarkt

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door Kika29 »

Welkom in de zotte wereld die telecom heet ;-) ;-) ;-)

MaffeDarkie
Berichten: 142
Lid geworden op: 06 mei 2007 04:02

Re: rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

Je vergeet één belangrijk punt.

Neem je het contract en toestel vanuit de MediaMarkt, dan heb je ook de garantie van de MediaMarkt. En laat die garantie nu eens zwaar kl*te zijn.

kiddykick1
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jun 2007 21:16

Re: rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door kiddykick1 »

en daar komt bij dat de mediamarkt de n95 niet op voorraad heeft,ik was er vanmiddag toevallig in groningen,helaas meneer de n95's zijn op..

dragon1
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2007 20:01

Re: rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door dragon1 »

hmm zou t dan zo kunnen zijn dat t van mediamarkt zo'n neppe stunt is dat ze die dingen helemaal niet binnen hebben gehad??
maargoed mensen nou dan raad ik jullie toch maar aan naar de vodafoneshop te gaan :D

ronasoft
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2007 21:42

Re: rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door ronasoft »

Mensen, laat je niet gek maken door zo'n advertentie v/d mediamarkt.(ik ben toch niet gek?)
Ten eerste hebben ze hem niet in huis of vrijwel niet.
Ten tweede, lees de voorwaarden maar eens goed:

bij MM de eerste 6 maanden 50% korting op abbo en bij Vodafoneshop 12 maanden.
Internet voor €9,50 per maand. Bij MM de hele periode van 2 jaar, bij Vodafone maar 12 maanden.

Dus tel deze kortingen bij elkaar op en je betaalt inderdaad bij Vodafone een bepaald bedrag voor de telefoon maar dit is ongeveer gelijk aan de MM aanbieding.

MM heeft ze niet meer en de Vodafoneshop ook niet. Ze zijn aan het wachten op de 2e batch waar dan waarschijnlijk het sliderprobleem is opgelost en softwarematige aanpassingen zijn gedaan.[/u]

Fully
Berichten: 44
Lid geworden op: 09 sep 2005 23:55

Re: rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door Fully »

de n95 staat momenteel overal op backorder... nokia kan momenteel erg moeilijk aan de vraag voldoen. en inderdaad elk verkoopkanaal kan een eigen aanbod doen. vaak is het zo dat de eigen winkels van de provider het meest interessante aanbod kunnen doen maar vaak gebeurt het ook dat een webswinkel een nog scherpere aanbieding heeft simpelweg omdat zij minder kosten maken en groter inkopen...

dragon1
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2007 20:01

Re: rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door dragon1 »

slider problemen??? software upgrades watskeburt met dat ding dan laat es ff weten aub thank u

ronasoft
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2007 21:42

Re: rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door ronasoft »

Zoek maar eens op de diverse N95 forums op internet dan zie je welke problemen er zijn.
Ik heb sinds 2 weken een order lopen bij de Vodafoneshop en ze kunnen me niet zeggen wanneer de volgende lichting komt, kan dagen of weken duren.
Ik wacht maar (on)geduldig af.

opperbom
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:13

Re: rare contracten bij vodafone winkel

Ongelezen bericht door opperbom »

MM Utrecht zou er 16 krijgen vandaag , mmaar deze waren dinsdagmiddag al allemaal gereserveerd(mijn schoonvader had de één na laatste). Ze zouden ze ook niet meer krijgen zei men daar.

Wat wel een vreemd verhaal was dat het niet i.c.m. nummerbehoud of verlengen kon. op de vraag wat het toestel met een Vf 22.50 abo. i.p.v. een 27.50 abo. ging kosten , werd er verteld dat deze combinatie niet mogelijk was :?: Lijkt er dus op dat MM een flinke bonus krijgt als men daar een bepaald aantal 27.50 abo`s i.c.m. internetbundel verkoopt. Misschien ook de reden dat ze het toestel "gratis" konden aanbieden.

Gesloten