Pagina 1 van 1

t-mobile

Geplaatst: 04 jun 2007 22:09
door doompjuh
ik heb bij t-mobile een tweejarig abbonemet gehad die liep in mij af . deze heb ik netje ruim 3,5 maand voor eind datum opgezegt. ik heb toen prepaid bij orange genomen omdat ik niet veel belde . ik heb nummerbehoud aan gevraagt omdat ik wel altijd bereikbaar moet zijn vanwege werk en vervelend vond om mijn nummer te veranderen. ik heb met orange gebeldt deze verzekerde mijn dat dit binnen 10 dagen zou gebeuren . ik hoorde van orange eindelijk na 10 gdagen dat t-mobile mijn nummer niet vrij gaf. ik heb toen netjes gezegt van ik zie dr dan van af aangeziek ik 4 maanden moest wachten voor dat ik het kon gebruiken en het niet handig is om steeds van nummer te veranderen met mijn werk. ik belde daarop orange weer op hoe het kon dat het zolang duurde die zeiden tegen mij dat ik contact op moest nemen met t-mobile inmiddels was de eind termijn verstreken en nummerbehoud opgezegt. had inmiddels een telefoon rekenig binnen gekregen van een maand na aflopen van het abbonement gekregen deze was veel hoger dan mijn eigenlijke abbonement en er stonden belminuten op die ik niet heb gruik omdat ik de telefoon nr niet meer gebruikte . ik belde daarop orange die daarop zeiden ja dat zijn de regels . ik zou volgens hun geen opzegging hebben gedaan en werd tot twee keer toe op dezelfde avond zeer onbeschoft behandelt door de telefoonist. ik heb ook nooit een brief ontvangen waarop staat dat mijn contract dooloopt .
ikmoet betalen voor iets wat ik heb opgezegt . ik heb een nette brief gestuurt naar tmobile en heb hun twee weken de tijd gegeven om te antwoorden , niks over gehoord van hun kant . ik heb om reden dat ze weigeren mijn abbonement op tezeggen tot op heden en waarschijnlijk langer dan 3 maanden er aan vast zou zitten mijn magteging ingetrokken.
gr dom

Re: t-mobile

Geplaatst: 04 jun 2007 22:20
door doompjuh
owja ik vergat erook nog bij te vertellen dat ze tot op heden weigeren mijn abbonement op te zeggen en daarom heb ik de magteging ingetrokken

Re: t-mobile

Geplaatst: 06 jun 2007 17:46
door kevindelft
als ik het goed lees in je verhaal heb je geen bevestiging van de opzegging ontvangen... Ik weet wel dat het niet bij iedere provider standaard is, dus ik vermeld het altijd dat ik daar een bevestiging van wil ontvangen. Heb ik deze binnen 2 weken niet binnen stuur ik gewoon opnieuw een brief.

Misschien dus wel een handige tip.

groetjes Kevin

Re: t-mobile

Geplaatst: 06 jun 2007 20:44
door kiddykick1
kun je iets meer specifieker zijn in de data ,wanneer heb je de opzegging gedaan,en wanneer heb je aanvraag naar orange gestuuurd

Re: t-mobile

Geplaatst: 06 jun 2007 20:59
door pvd
Ik ga ook overstappen. In mijn geval van T-Mobile naar Simyo. Het nummer wordt op mijn contractvervaldatum (30-07) geporteerd. De Simyo simkaart heb ik overigens al in huis, maar plaats ik pas op 30-07 in mijn toestel om gedoe met nummerwisselingen te voorkomen.

De aanvraag voor portering heb ik ergens in april gedaan, enkele dagen nadat ik T-mobile een opzegbrief heb gestuurd, waarin ik aangaf mijn nummer mee te willen nemen naar mijn nieuwe provider. Ook heb ik een bevestiging gevraagd.

De porteringsdatum staat netjes op my t-mobile. Volgens Simyo is mijn abbonement met t-mobile hiermee ook automatisch opgezegd.

T-mobile heeft me hierover echter nog geen schriftelijke bevestiging gestuurd. Na contact met de helpdesk kreeg ik te horen dat ze mijn brief niet hadden ontvangen, maar dat ik ook telefonisch kon opzeggen. Toen ik vervolgens zei dat mijn nummer geporteerd wordt gaven ze aan dat ik in dat geval contact moest zoeken met m'n nieuwe provider.

Ik ga er gemakshalve vanuit dat het goed komt. Zo niet dan horen jullie dat wel van me.

pvd

Re: t-mobile

Geplaatst: 07 jun 2007 09:56
door Shareena
Kan je je verhaal een beetje duidelijker schrijven? Ik kan er nu niet echt wijs uit worden wat en met wie er iets aan de hand is?