Pagina 1 van 1

postbezorging TNT

Geplaatst: 05 jun 2007 10:04
door ferdinand_art
Ik heb al enkele jaren een postabonnement opAD Haagsche Courant
Al die tijd zijn er periodes waar bij de bezorging door TNT post onregelmatig en slecht is soms 2a 3 dagen geen krant dan weer 3 tegelijk, weekendeditie met bijlagen verdeeld overe enkele dagen. Enkele malen eenklacht ingediend zowel bij AD als bij TNT, dat resulteerde in een tijdelijke verbetering. Uit de reacties is niet duidelijk waar de oorzaak ligt. Naar mijn idee ligt die bij TNT post.
Ik ben benieuwd of dit structureel is voor alle post abonnementen of dat het een actie is in regio Rotterdam cq alleen in Spijkenisse.
Ik heb inmiddels een oplossing ik zeg mijn abonnement op :?: :?: :(

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 05 jun 2007 11:50
door bodejosm43
Heb jij er een reden voor om een postabonnement op de krant te hebben? Waarom heb je geen gewoon abonnement dan?

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 05 jun 2007 12:45
door ferdinand_art
Omdat ik niet in de regio Den Haag woon en als oud abonne van de Haagsche Courant toch desnoods als bijlage bij het AD op de hoogte wil blijven van het gebeuren in Den haag

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 05 jun 2007 13:32
door Shareena
TNT is een ***bedrijf! Als ze de post net zo bezorgen als ze hun werknemers behandelen, dan is de klacht zeker gegrond!

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 05 jun 2007 17:59
door bodejosm43
Omdat ik niet in de regio Den Haag woon en als oud abonne van de Haagsche Courant toch desnoods als bijlage bij het AD op de hoogte wil blijven van het gebeuren in Den haag
acceptabele reden.

Je betaalt voor een dienst die niet, of niet goed wordt uitgevoerd. Je zou nakoming kunnen verlangen, maar je hebt het al op een andere manier opgelost, zoals je schrijft.

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 06 jun 2007 01:37
door flipvanderwaal
Onregelmatige postbezorging zit tussen je oren.

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 06 jun 2007 10:31
door Shareena
Onregelmatige postbezorging zit tussen je oren.
Dat is dus absoluut niet waar! Dat is er echt.. Of jij hebt gewoon heel veel geluk!

Mijn postbode maakt er ook een sport van mijn post bij de buren in de bus te dumpen.. En aangezien zij altijd weg is, krijg ik mijn rekeningen soms pas een week later in mijn eigen bus met een briefje dat het weer bij haar lag!

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 06 jun 2007 10:48
door bodejosm43
Onregelmatige postbezorging zit tussen je oren.
Is absuluut niet waar.

Ik ben zelf postbezorger, heb vaak uit de doeken gedaan HOE ik bezorg, maar fouten maakt iedereen weleens.

Het komt regelmatig voor dat brieven of pakketjes niet correct worden bezorgd. Ik zeg het nog maar eens: een brief die bezorgd wordt op het adres dat op die brief vermeld staat, is correct bezorgd. Ook al woont de geadresseerde daar niet.

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 06 jun 2007 19:39
door cybertomaat
Haha...... ( was ik weer )

JosM... je valt in herhaling.
Je hebt nu al meerdere keren gezegd
dat de post op adres word bezorgd,

( en dat dat dan correct is )

maar t merendeel van de klachten gaat
toch steeds over post die bij buren...

( of helemaal niet !!! )

...word bezorgd.



En SHAREENA...

wees blij dat je buurvrouw nog de moeite
en het respect kan opbrengen jou je eigen
post te bezorgen ( al is t n week later )

ik zou een appeltaartje voor dr bakken !!!

mijn buren kunnen het of "niet lezen"
( ja... mijn post is niet in t arabisch )
of zijn gewoon te beroerd om ff twee portieken
verder alsnog alles in de goeie bus te gooien.

( de prullenbak is dichterbij !!! )

> Cybertomaat <

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 07 jun 2007 09:47
door Shareena
@ cybertomaat:

Gaat dit topic over mijn buurvrouw? Nee... Het gaat over de postbezorging! Toen het huis naast mij leeg stond heb ik meerdere rekeningen niet gekregen! Dat is gewoon erg vervelend!!

En wat moet de topic starter met jouw antwoord?

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 07 jun 2007 10:17
door Jan9
Heeft iemand wel eens een tegemoetkoming van TNTPost gekregen?
Gratis postzegels bijv. ?
Tot nu toe enkel een standaard email ontvangen.
Misschien zoeken ze wel naar de oorzaak maar daar hoor je niets meer van.
Ik hoop dat de bezorging beter wordt.

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 07 jun 2007 10:33
door vleutenaar
Moet zeggen dat ik zelf als klant zijnde bijna nooit last heb van verkeerd afgeleverde post. Zoals ik jos al heb horen zeggen staat er echter die en die straat op dat en dat nr dan kan de postbode alleen maar ze werk doen en hem in de brievenbus gooien. Hier is het wel eens regelmatig voorgekomen dat de huis NR's verkeerd op de brief waren gezet. En ja dan komt die bij de buurvrouw of overkant terecht.

Ik heb geen achteruitgang gezien toen TNT de postbezorging overnam mogelijk is de fout met je krant dan toch echt bij de leverancier.

Suc6 dermee

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 07 jun 2007 14:20
door cybertomaat
Beste SHAREENA...

Gaat dit topic over jou buurvrouw ? NEE...
Het gaat inderdaad over postbezorging.

(zie ook : onbehoorlijke service tnt/sandd e.v.a. topics)

Mijn reactie op josM lijkt me duidelijk......

En wat de topicstarter aan mijn antwoord heeft ???
NIKS... maar deze gaf toen hij dit topic starte zelf
al de beste oplossing.... abbonement opzeggen !

Maar hij wil graag op de hoogte blijven van t haagse nieuws...
IK RAAD DAAROM GOOGLE GMAIL AAN
en dan met name de functie MELDINGEN .

Hopelijk heeft Ferdinant hier wat aan.

Zo beter SHAREENA ???

Wat ik bedoelde tegenover jou is dat je blij moet zijn dat je
POST bij die aardige buurvrouw komt.
NOGMAALS : mijn buren gooien het gewoon weg !!!

> Cybertomaat <

Re: postbezorging TNT

Geplaatst: 15 jun 2007 08:36
door Jan9
Geachte Klant,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Hierdoor stelt u ons in staat onze dienstverlening te verbeteren.

Brieven en wenskaarten vallen in de categorie ongeregistreerde poststukken.
TNT Post verwerkt dagelijks 18 miljoen poststukken in haar sorteercentra en de kans is klein dat het verloren poststuk te achterhalen is.

Er is helaas te weinig specifieke informatie bekend om de oorzaak van uw klacht precies te kunnen achterhalen.
Omdat er verder geen gerichte actie ondernomen kan worden, krijgt u op deze klacht geen reactie meer.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Naam Medewerker
Namens TNT Post Klantenservice

NB: Het is niet mogelijk om direct op deze e-mail te reageren.
Wilt u toch een reactie geven? U kunt met al uw vragen over onze producten en diensten 24 uur per dag terecht op onze website.